Strona 504 z 672

Re: Przedłużenie umowy

: 22 mar 2018, o 11:55
autor: ARTGRUMON
Witam,w zeszłym roku skończyła mi się umowa terminowa, teraz jestem na abonamencie "otwartym" - bez terminowym. W tym tygodniu kontaktował sie przedstawiciel z PLUS-a w sprawie zawarcia nowej umowy. Szczerze mówiąc, nie zachwyciła mnie ta oferta. Obecnie mój abonament to: 49,99 zł w tym bez limitu rozmowy komórka/stacjonarne i SMS/MMS oraz 5 GB internetu.
Złożona oferta to: 40 zł i bez limitu rozmowy i SMS/MMS ale internet to już tylko 4 GB.
Czy mogę oczekiwać jakiejś poważniejszej oferty? Konkurencja nie "śpi" i dostępne są lepsze oferty na rynku.

Re: Przedłużenie umowy

: 22 mar 2018, o 12:11
autor: Basia_Plus
Witaj ARTGRUMON,

prześlij proszę numer telefonu, którego dotyczy przedłużenie umowy przez ten formularz, poproszę konsultanta DUK o kontakt z Tobą.

Re: Przedłużenie umowy

: 22 mar 2018, o 13:28
autor: tomasz83
To jest kpina jak traktujecie klientów przy przedłużeniu umowy.
W dniu 8.03 przedłużałem telefonicznie z Państwem umowę. Niestety kurier nie dowiózł dokumentów i odstąpiłem od umowy. W dniu 19.03 zadzwonił ponownie Wasz konsultant z propozycją ponownego przesłania aneksu. Zgodziłem się. Wszystkie ustalenia miały obowiązywać jak poprzednio. Niestety dzisiaj podpisałem dokumenty i wczytując się po kolei nic się nie zgadza co ustalaliśmy. Po pierwsze kolor telefonu miał być złoty jest czarny. Po drugie kwota za telefon. Kwota jaką podał mi konsultant wynosiła ok 750 zł na dokumentach jest 900 zł. Taryfa jaką zaproponował miała być w kwocie 40 zł przez pierwsze 12 miesięcy i 50 zł pozostałe miesiące i przyznany pakiet co miesiąc 12GB a z dokumentów wynika że tylko 4GB są przyznane. Kolejny raz odstąpię od umowy tylko tym razem na dobre. Wysłałem zgłoszenie 180322-000797 proszę o pilny kontakt.

Re: Przedłużenie umowy

: 22 mar 2018, o 14:26
autor: Marta_Plus
tomasz83,
tomasz83 pisze:Wysłałem zgłoszenie 180322-000797 proszę o pilny kontakt.
Przekazałam prośbę o pilne zajęcie się Twoją sprawą.

Re: Przedłużenie umowy

: 22 mar 2018, o 19:17
autor: torre24
ARTGRUMON pisze:Witam,w zeszłym roku skończyła mi się umowa terminowa, teraz jestem na abonamencie "otwartym" - bez terminowym. W tym tygodniu kontaktował sie przedstawiciel z PLUS-a w sprawie zawarcia nowej umowy. Szczerze mówiąc, nie zachwyciła mnie ta oferta. Obecnie mój abonament to: 49,99 zł w tym bez limitu rozmowy komórka/stacjonarne i SMS/MMS oraz 5 GB internetu.
Złożona oferta to: 40 zł i bez limitu rozmowy i SMS/MMS ale internet to już tylko 4 GB.
Czy mogę oczekiwać jakiejś poważniejszej oferty? Konkurencja nie "śpi" i dostępne są lepsze oferty na rynku.
Przejdź do Plusha.

Re: Przedłużenie umowy

: 23 mar 2018, o 14:44
autor: tomasz83
Witam ponownie,

Mimo próśb o kontakt z konsultantem z którym zawierałem aneksy lub jego bezpośrednim przełożonym lub osobą z którą mógłbym wyjaśnić sprawę nie doczekałem się żadnego kontaktu. W związku z powyższym sprawę kieruję do Rzecznika Praw Konsumenta a także UOKiK. Ponadto proszę o informację czy otrzymam od Państwa:
- kopię nagrań z konsultantem z którym zawierałem aneksy? Nagrania będą dowodem w sprawie gdyż w zaistniałej sytuacji zachodzi podejrzenie, że przedstawiona oferta i warunki miały na celu wprowadzić mnie w błąd celem wycofania wypowiedzenia a mnie doprowadzając do niekorzystnego rozporządzenia mieniem.
- dane konsultanta PLUS, który w dniu 08.03.2018r. i 19.03.2018r. podczas rozmowy wprowadził mnie w błąd co do faktycznych warunków promocyjnych zawartych aneksów,

Pozdrawiam

Re: Przedłużenie umowy

: 23 mar 2018, o 15:40
autor: Marta_Plus
Witaj tomasz83,

stanowisko w opisanej sprawie zajmie Departament Reklamacji. Poprosiłam o przyśpieszenie rozpatrzenia Twojego zgłoszenia. Pozdrawiam.

Re: Przedłużenie umowy

: 23 mar 2018, o 16:13
autor: tomasz83
Proszę Pani, Wasz Departament Reklamacji może zajmować się tą sprawą. Ja proszę o odpowiedź na moje pytanie czy otrzymam kopie nagrań i dane konsultanta?

Re: Przedłużenie umowy

: 23 mar 2018, o 16:23
autor: largo
Nie otrzymasz lecz skladajac wniosek lub skarge mozesz sie na nie powolac podajac nr telefony z ktorego dzwoniles na jaki numer oraz data z godzina. W razie wszczescia postepowania zostanie zweryfikowane nagranie itp

Re: Przedłużenie umowy

: 23 mar 2018, o 17:01
autor: Marta_Plus
tomasz83,
Marta_Plus pisze:stanowisko w opisanej sprawie zajmie Departament Reklamacji.

Aktualne telefony w taryfach dla firm

: 24 mar 2018, o 18:34
autor: madel
Dzień dobry.

Konkretne pytanie - jakie obecnie telefony są najczęściej w obrocie w taryfach dla firm, w okolicach 50 zł /m-c? (cena za telefon - to przyslowiowa złotówka)

Czyli co najczęściej polecają Przedstawiciele biznesowi w abonamencie za 50 zł i symbolicznej opłacie za telefon.

Za miesiąc w firmie wymiana i chciałbym wiedzieć na co obecnie można liczyć.

Re: Przedłużenie umowy

: 24 mar 2018, o 22:28
autor: ewelinastachon
23.09.2018 kończy mi się umowa na nr 603XXXXXX kiedy moge spodziewać się jakieś oferty ??

Re: Przedłużenie umowy

: 25 mar 2018, o 01:34
autor: RoboD
Witam

Mam numer w abo połączony ze smart domem na Cyfrowy Polsat. Za około 4 miesiące kończy mi się umowa, BOK zaproponował biedę, gorsze warunki niż mam obecnie. Czy można w moim przypadku przejść do Plusha? Umowa na TV trwa jeszcze rok.

Pozdrawiam Robert

Re: Przedłużenie umowy

: 25 mar 2018, o 08:08
autor: largo
RoboD pisze:Witam

Mam numer w abo połączony ze smart domem na Cyfrowy Polsat. Za około 4 miesiące kończy mi się umowa, BOK zaproponował biedę, gorsze warunki niż mam obecnie. Czy można w moim przypadku przejść do Plusha? Umowa na TV trwa jeszcze rok.

Pozdrawiam Robert
Przejsc mozesz do plusha lub innej sieci ale tracisz rabat SD.

Re: Przedłużenie umowy

: 26 mar 2018, o 10:23
autor: Basia_Plus
Witaj madel ,

czy posiadasz przydzielonego opiekuna firmy z ramienia Plusa?

ewelinastachon,
ewelinastachon pisze: kiedy moge spodziewać się jakieś oferty ??
oferta może być dostępna 8 miesięcy przed końcem kontraktu.

Witaj RoboD,

jeśli chciałbyś porozmawiać z konsultantem DUK, podeślij proszę poprzez ten formularz numer, na którym kończy się umowa. Zlecę kontakt pracownika, z którym będziesz mógł porozmawiać o szczegółach oferty.
Rozwiązanie umowy na telefon spowoduje utratę rabatów z tytułu Programu smartDOM.