Strona 520 z 672
Re: Przedłużenie umowy
: 2 lip 2018, o 08:15
autor: dijek
Basia_Plus pisze: yedrzey,
yedrzey pisze:Również proszę o kontakt DUK
przekazałam do konsultanta DUK.
prosze o kontakt DUK
Re: Przedłużenie umowy
: 2 lip 2018, o 11:08
autor: Marta_Plus
barbaraT,
Marcos,
dziękuję za wiadomości - już zleciłam kontakt naszego pracownika w sprawie przedłużenia umowy.
kajak_66,
dijek,
podeślijcie proszę numery telefonów, których sprawa dotyczy pod adres:
specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodajcie słowo: FORUM oraz zawrzyjcie też swoją nazwę użytkownika. To pozwoli mi na przekazanie kontaktu do
DUK.
Rata telefonu !
: 3 lip 2018, o 22:31
autor: maciek553
Cześć jadę jutro przedłużać umowę dostałem ofertę Huawei p20 lite. Mam smartdom i wychodzi mi za abonament 40 zł wszystko nielimitowane rata za telefon wychodzi na 36 mieś 38 zł dało by radę mniej za tą ratę płacić w ofercie będzie inna rata telefonu czy ta sama 38 zł
Anulowanie nowo wygenerowanej umowy przedłużenia świadczenia
: 4 lip 2018, o 09:04
autor: stokland
Witam wszystkich
Czy znajdzie się osoba, która mogłaby w jakikolwiek sposób wpłynąć na szybsze "anulowanie" nowo wygenerowanej umowy (przedłużenie świadczenia usług telekomunikacyjnych) ? Reklamacja jest zgłoszona lecz czy naprawdę musi tak długo to trwać?
Re: Przedłużenie umowy
: 4 lip 2018, o 11:05
autor: Marta_Plus
Witaj
maciek553,
każdy kanał sprzedaży ma inną ofertę. Jeśli chciałbyś poznać propozycję naszego
DUK, prześlij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy pod adres:
specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo:
FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.
Witaj
stokland,
co masz na myśli, pisząc:
stokland pisze: nowo wygenerowanej umowy (przedłużenie świadczenia usług telekomunikacyjnych) ?
Umowa już została podpisana?
stokland pisze: Reklamacja jest zgłoszona lecz czy naprawdę musi tak długo to trwać?
Posiadasz numer zgłoszenia?
Re: Przedłużenie umowy
: 4 lip 2018, o 14:09
autor: stokland
Witaj
stokland,
co masz na myśli, pisząc:
stokland pisze: nowo wygenerowanej umowy (przedłużenie świadczenia usług telekomunikacyjnych) ?
Umowa już została podpisana?
stokland pisze: Reklamacja jest zgłoszona lecz czy naprawdę musi tak długo to trwać?
Posiadasz numer zgłoszenia?[/quote]
Poniżej opiszę w skrócie jaka sytuacja mnie spotkała po uzgodnieniu z Infolinia warunków przedłużenia umowy..
W dniu 30-05-2018 uzgodniłem warunki przedłużenia umowy abonenckiej z Państwa pracownikiem infolinii i ustalilem termin dostarczenia przesyłki (aneks do umowy + telefon) na dzień 05-06-2018r na godziny popołudniowe. Do dnia dzisiejszego nie nastąpił jakikolwiek kontakt ze strony kuriera -co lepsze firma TNT na Państwa zlecenia dostarczenia przesyłek twierdzi że kurier nie zastał nikogo w domu - to jest jawne oszustwo ! Jest monitoring, który jasno dowodzi że nikt się nie pojawił w tym dniu, nikt nie próbował się nawet skontaktować itp itd
Umowa nie została zawarta gdyż żadnych dokumentów nie podpisywałem a dowiaduje się że chcąc ewentualnie załatwić sprawę przedłużenia w Państwa punkcie stacjonarnym nie jest to możliwe gdyż umowa jest w trakcie "procedowania" !!!!!! Przypominam że żadnej umowy nie podpisywałem więc logiczne jest że nie weszła ona w życie, więc dlaczego nie mam możliwości aby ją anulować ?
Na moją wyraźną prośbę przesyłka (aneks .do umowy + telefon) została zwrócona do nadawcy po rzekomo trzykrotnej próbie dostarczenia przez kuriera (bez ŻADNEGO kontaktu) lecz muszę oczekiwać az pracownik Plusa łaskawie zaksięguje zwrot i anuluje NIE PODPISANĄ umowę aby poczynić jakiekolwiek dalsze kroki (ewentualne przedłużenie umowy) ale chyba juz lepiej zmienić operatora..
Na chwilę obecną obowiązują nowe warunku umowy, gdyż weszły one wraz z nowym okresem rozliczeniowym, naliczane są niesłusznie dodatkowe koszty połączeń zagranicznych a ja wciąż słysze ze mam czekać na rozpatrzenie reklamacji...
Re: Przedłużenie umowy
: 4 lip 2018, o 14:11
autor: stokland
Marta_Plus pisze:
stokland pisze: Reklamacja jest zgłoszona lecz czy naprawdę musi tak długo to trwać?
Posiadasz numer zgłoszenia?
Numer reklamacji - [#114453] ????
Re: Przedłużenie umowy
: 4 lip 2018, o 14:56
autor: Marta_Plus
stokland,
bardzo dziękuję za numer zgłoszenia. Już przekazałam dalej sprawę do przyśpieszenia.
Re: Przedłużenie umowy
: 4 lip 2018, o 17:27
autor: kajak_66
Marta_Plus pisze:barbaraT,
Marcos,
dziękuję za wiadomości - już zleciłam kontakt naszego pracownika w sprawie przedłużenia umowy.
kajak_66,
dijek,
podeślijcie proszę numery telefonów, których sprawa dotyczy pod adres:
specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodajcie słowo: FORUM oraz zawrzyjcie też swoją nazwę użytkownika. To pozwoli mi na przekazanie kontaktu do
DUK.
Przesłałam dane na
specjalista_plus@plus.pl a kontaktu brak do tej pory.
Re: Przedłużenie umowy
: 4 lip 2018, o 18:04
autor: Basia_Plus
kajak_66,
przekazałam do konsultanta DUK prośbę o kontakt z Tobą.
Re: Przedłużenie umowy
: 5 lip 2018, o 14:07
autor: 1pietrek1
W moim przypadku był kontakt z DUK, przedłużyłen umowę z obniżką abonamentu . Po odebraniu dokumentów okazało się, że 7 miesiecy mam płacić starą kwotę a potem dopiero niższą. W rozmowie konsultant tego nie powiedział. Nie jestem z tego faktu zadowolony.
Re: Przedłużenie umowy
: 5 lip 2018, o 14:17
autor: mexy
witam,
gdzie najszybciej, najsprawniej i bez zbędnych dokumentów przedłużyć umowę? Salon plusa, sklep internetowy czy infolinia?
Re: Przedłużenie umowy
: 5 lip 2018, o 16:21
autor: Basia_Plus
1pietrek1,
mexy pisze:Po odebraniu dokumentów okazało się, że 7 miesiecy mam płacić starą kwotę a potem dopiero niższą.
nowa taryfa zaczyna obowiązywać od najbliższego okresu rozliczeniowego następującego po zmianie warunków umowy.
Jednak przez brakującą liczbę okresów rozliczeniowych z poprzedniej umowy naliczany jest poprzedni abonament. Niższe zobowiązanie obowiązuje po wypełnieniu brakujących miesięcy z poprzedniej umowy.
1pietrek1 pisze:W rozmowie konsultant tego nie powiedział. Nie jestem z tego faktu zadowolony.
Możesz w tej sprawie złożyć reklamację. Informację na ten temat znajdziesz tutaj:
https://bok.plus.pl/system/templates/se ... -reklamacj.
Witaj
mexy,
decyzja w tej sprawie należy do Ciebie. Jeśli wybierzesz przedłużenie umowy w kanałach zdalnych np. przez infolinię, należy poczekać na doręczenie przesyłki przez kuriera. Jeśli zdecydujesz się przedłużyć umowę w naszym punkcie wszystkie formalności można załatwić od razu.
Jeśli chcesz aby nasz konsultant do Ciebie oddzwonił podeślij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy pod adres:
specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.
Re: Przedłużenie umowy
: 5 lip 2018, o 16:26
autor: 1pietrek1
Jakoś niektórzy płacą od razu niższy abonament. Teraz nie będę składał reklamacji bo odstąpiłem od aneksu i nie wiem czy nie zmienię operatora.
Ps. Ta sama zasada obowiązuje przy podwyższeniu abonamentu?
Re: Przedłużenie umowy
: 5 lip 2018, o 18:08
autor: Basia_Plus
1pietrek1,
jeśli przedłużając umowę wybierasz wyższy abonament, to promocyjne warunki wchodzą w życie od najbliższego cyklu bilingowego i naliczany jest abonament w wysokości zgodnej z wybraną promocją.