edkau
- Mamy info, że ten problem został już rozwiązany.
Lukaaas
- Twoje zgłoszenie jest dalej "w trakcie rozwiązywania".
iceraven1
- Wysłałam jeszcze interwencję w sprawie Twojego zgłoszenia.
Problemy z działaniem sieci
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Ewa_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 6975
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Problemy z działaniem sieci
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problemy z działaniem sieci
Witam
Nie wiem co Wy tam wszyscy robicie "Specjalista Plusa", ale na pewno nie pracujecie i nie macie zielonego pojęcia co się dzieje w Waszej firmie.
a teraz dlaczego tak sądzę:
15.04 kolega spotkał całkiem przypadkowo jakąś wysoko postawioną personę w Plusie wytłumaczył jej co tu się dziej od 30dni. Miła Pani sprawdziła iż nie usług w telefonie i nie może sprawdzić następnych umówionych spotkań, po czym gdzieś zadzwoniła. Po 4godz. wszystkie usługi powróciły i jak na razie działają. Z tego co słyszałem technicy pojawili się z pod ziemi nagle szybko i skutecznie wymienili uszkodzony nadajnik. Widać że jak się chem to można.
A Wy tu i w BOA umiecie tylko :"Wysłałam jeszcze interwencję w sprawie Twojego zgłoszenia." lub "Twoje zgłoszenie jest dalej "w trakcie rozwiązywania".
Do pracy się weźcie,a nie ściemniacie
Sieć T-mobile potrafiło wysłać SMSa do swoich użytkowników iż w okresie .... będą problemy z działaniem sieci bo ....
a u Was na reklamację i częściową rekompensatę odpisujecie, że były złe warunki atmosferyczne itp itd REKLAMACJA ODRZUCONA.
Informacyjnie
PLUS GSM w moim przypadku wbił sobie ostatni gwóźdź do trumny, ostatnia moja umowa.
Myślę iż już w niedługim czasie i tak będzie sprzedawać tylko dekodery CP.
Nie wiem co Wy tam wszyscy robicie "Specjalista Plusa", ale na pewno nie pracujecie i nie macie zielonego pojęcia co się dzieje w Waszej firmie.
a teraz dlaczego tak sądzę:
15.04 kolega spotkał całkiem przypadkowo jakąś wysoko postawioną personę w Plusie wytłumaczył jej co tu się dziej od 30dni. Miła Pani sprawdziła iż nie usług w telefonie i nie może sprawdzić następnych umówionych spotkań, po czym gdzieś zadzwoniła. Po 4godz. wszystkie usługi powróciły i jak na razie działają. Z tego co słyszałem technicy pojawili się z pod ziemi nagle szybko i skutecznie wymienili uszkodzony nadajnik. Widać że jak się chem to można.
A Wy tu i w BOA umiecie tylko :"Wysłałam jeszcze interwencję w sprawie Twojego zgłoszenia." lub "Twoje zgłoszenie jest dalej "w trakcie rozwiązywania".
Do pracy się weźcie,a nie ściemniacie
Sieć T-mobile potrafiło wysłać SMSa do swoich użytkowników iż w okresie .... będą problemy z działaniem sieci bo ....
a u Was na reklamację i częściową rekompensatę odpisujecie, że były złe warunki atmosferyczne itp itd REKLAMACJA ODRZUCONA.
Informacyjnie
PLUS GSM w moim przypadku wbił sobie ostatni gwóźdź do trumny, ostatnia moja umowa.
Myślę iż już w niedługim czasie i tak będzie sprzedawać tylko dekodery CP.
- Dominik_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1112
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:15
Re: Problemy z działaniem sieci
iceraven1, zawsze staramy się, aby takie problemy były usuwane jak najszybciej. Niestety ze względu na ich charakter nie zawsze jest to możliwe.