Problemy z działaniem sieci
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Problemy z działaniem sieci
Witam,
w poniedziałek, 7 stycznia, zgłaszałem telefonicznie problem, który zarejestrowano pod numerem C00000000789617. W ciągu 72 h miał się ktoś ze mną skontaktować, ale nie doczekałem się tego, a z kolei czekać 40 minut na połączenie z konsultantem nie mam ochoty, więc za radą kowcia piszę tutaj.
Problem ma miejsce w Opolu, w okolicach skrzyżowania ul. Ozimskiej z Katowicką (tu mieszkam) i z mniejszym nasileniem w pozostałych częściach miasta.
Jeśli telefon jest w trybie automatycznym, loguje się on do 3G Plusa lub Aero2 i w przypadku tej drugiej sieci występują następujące problemy:
- problemy z nawiązaniem połączenia (od razu połączenie zakończone),
- nie można się do mnie dodzwonić, mimo że telefon ma zasięg,
- połączenia mają bardzo złą jakość i są zrywane,
- SMS-y wychodzące trzeba ponawiać, a przychodzące otrzymuję z opóźnieniem do 40 min.
Mimo bliskiej lokalizacji Waszego 3G na 2100 MHz, telefon loguje się do Aero2 na 900 MHz i niestety nie mogę tego zmienić, więc w celu normalnego korzystania z telefonu w miejscu zamieszkania zmieniłem sieć na GSM. Niestety, to nie pomogło, gdyż (wyłącznie w lokalizacji Ozimska/Katowicka) występują następujące problemy:
- mimo wysokiej siły sygnału połączenie ma jakość uniemożliwiającą zrozumienie rozmówcy, jak przy bardzo słabym zasięgu (ok. co drugie połączenie, nie pomaga ponowne nawiązanie połączenia - trzeba poczekać kilka minut),
- rozmowy są zrywane,
- ja słyszę rozmówcę, a on mnie nie.
Telefon sprawny - sprawdzony z kartą innego operatora.
w poniedziałek, 7 stycznia, zgłaszałem telefonicznie problem, który zarejestrowano pod numerem C00000000789617. W ciągu 72 h miał się ktoś ze mną skontaktować, ale nie doczekałem się tego, a z kolei czekać 40 minut na połączenie z konsultantem nie mam ochoty, więc za radą kowcia piszę tutaj.
Problem ma miejsce w Opolu, w okolicach skrzyżowania ul. Ozimskiej z Katowicką (tu mieszkam) i z mniejszym nasileniem w pozostałych częściach miasta.
Jeśli telefon jest w trybie automatycznym, loguje się on do 3G Plusa lub Aero2 i w przypadku tej drugiej sieci występują następujące problemy:
- problemy z nawiązaniem połączenia (od razu połączenie zakończone),
- nie można się do mnie dodzwonić, mimo że telefon ma zasięg,
- połączenia mają bardzo złą jakość i są zrywane,
- SMS-y wychodzące trzeba ponawiać, a przychodzące otrzymuję z opóźnieniem do 40 min.
Mimo bliskiej lokalizacji Waszego 3G na 2100 MHz, telefon loguje się do Aero2 na 900 MHz i niestety nie mogę tego zmienić, więc w celu normalnego korzystania z telefonu w miejscu zamieszkania zmieniłem sieć na GSM. Niestety, to nie pomogło, gdyż (wyłącznie w lokalizacji Ozimska/Katowicka) występują następujące problemy:
- mimo wysokiej siły sygnału połączenie ma jakość uniemożliwiającą zrozumienie rozmówcy, jak przy bardzo słabym zasięgu (ok. co drugie połączenie, nie pomaga ponowne nawiązanie połączenia - trzeba poczekać kilka minut),
- rozmowy są zrywane,
- ja słyszę rozmówcę, a on mnie nie.
Telefon sprawny - sprawdzony z kartą innego operatora.
Re: Problemy z działaniem sieci, Opole
Witaj kejmul!
Dzięki za dokładne opisanie sprawy. Możesz mi jeszcze podesłać na PW 2-3 przykłady nieudanych prób wysłania SMSa?
Dzięki za dokładne opisanie sprawy. Możesz mi jeszcze podesłać na PW 2-3 przykłady nieudanych prób wysłania SMSa?
- - numer nadawcy;
- numer odbiorcy;
- data;
- godzina.
Re: Problemy z działaniem sieci, Opole
Jakiekolwiek dane/numery przekażę tylko oficjalnemu pracownikowi Plusa na forum.
- Dominik_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1112
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:15
Re: Problemy z działaniem sieci, Opole
kejmul, przepraszam ale, poprzedni post napisałem przez pomyłkę z prywatnego konta.
Nasz dział techniczny już przygląda się temu problemowi z SMS-ami. Aktualnie jestem z nimi w stałym kontakcie. Jak jutro będę wiedział więcej to dam znać.
I gratuluję czujności.
Nasz dział techniczny już przygląda się temu problemowi z SMS-ami. Aktualnie jestem z nimi w stałym kontakcie. Jak jutro będę wiedział więcej to dam znać.
I gratuluję czujności.
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 14
- Rejestracja: 19 lut 2011, o 08:48
Re: Problemy z działaniem sieci, Opole
to post z regionu Czechowic Dziedzic,my juz od wrzesnia ub roku walczymy z plusem,nie robia kompletnie nic !!! aby naprawic istniejaca sytuacje,na konsultanta 40 min czekac,a na odpowiedz emailowa 1 miesiac,taki jest regulamin,a zasieg fatalny,,,,abonament przysylaja regularnie,i ten trzeba zaplacic....to co oni nam oferuja,to partactwo,a my musimy za to placic...
Re: Problemy z działaniem sieci, Opole
Mieszkam w Gliwicach i od ponad miesiąca mam taki sam problem. I ja i znajomi zgłaszaliśmy problemy z marną jakością połączeń, zrywaniem połączeń i brakiem mozliwości dodzwonienia się gdziekolwiek pomimo pełnego zasięgu w telefonie. Abonament trzeba płacić nie wiadomo za co, bo dzwonić się nie da i nikt nic z tym nie robi.
- Dominik_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1112
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:15
Re: Problemy z działaniem sieci, Opole
juhu, mam informację, że faktycznie są problemy w dzielnicy Ostropa. Problem mamy zarejestrowany. Mam nadzieję, że w najbliższym czasie sytuacja się poprawi.juhu pisze:Mieszkam w Gliwicach i od ponad miesiąca mam taki sam problem. I ja i znajomi zgłaszaliśmy problemy z marną jakością połączeń, zrywaniem połączeń i brakiem mozliwości dodzwonienia się gdziekolwiek pomimo pełnego zasięgu w telefonie. Abonament trzeba płacić nie wiadomo za co, bo dzwonić się nie da i nikt nic z tym nie robi.
Re: Problemy z działaniem sieci, Opole
mtblanc4810, nie piszemy postów dużymi literami takie zasady obowiązują na większości for, tez na naszym - punkt 9 regulaminu forum.
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 14
- Rejestracja: 19 lut 2011, o 08:48
Re: Problemy z działaniem sieci, Opole
witam....ten post przekopiowalem w oryginale.....dzisiaj 14 styczen,zadnej poprawy z zasiegiem,wykonalem jeden telefon do znajomej stojąc powykręcany przy oknie,a i tak rozwalilo polącznie...o czym tu dalej mowic? szlag czlowieka trafia z takim operatorem
Ostatnio zmieniony 26 sty 2013, o 14:41 przez Garjusz, łącznie zmieniany 2 razy.
Powód: Cześć wypowiedz została usunięta, ponieważ użytkownik nie zmienił swojego postu. 9. pkt. regulaminu.
Powód: Cześć wypowiedz została usunięta, ponieważ użytkownik nie zmienił swojego postu. 9. pkt. regulaminu.
- Dominik_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1112
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:15
Re: Problemy z działaniem sieci, Opole
Do przestrzegania regulaminu forum jesteśmy zobligowani wszyscy tak samo, dlatego popraw swój post.mtblanc4810 pisze:witam....ten post przekopiowalem w oryginale.....
Krzysiek_Plus napisał Ci już na PW, że zajmuje się Twoją sprawą, więc kopiowanie postów z różnych wątków niestety nie przyspieszy sprawy. Naprawdę zależy nam, żeby rozwiązać problem jak najszybciej.mtblanc4810 pisze:dzisiaj 14 styczen,zadnej poprawy z zasiegiem,wykonalem jeden telefon do znajomej stojąc powykręcany przy oknie,a i tak rozwalilo polącznie...o czym tu dalej mowic? szlag czlowieka trafia z takim operatorem
Re: Problemy z działaniem sieci, Opole
Witam! Czy moje zgłoszenie zostało rozwiązane? Problem z wysyłaniem SMS nie pojawił się ponownie (stad nie jestem w stanie podać przykładów :)), ale z odbieraniem już jak najbardziej.
- Dominik_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1112
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:15
Re: Problemy z działaniem sieci, Opole
kejmul, dopiero wczoraj dostaliśmy informację o co chodzi.
Potwierdziły się Twoje spostrzeżenia, że problem jest w zasięgu Aero2. Miejscami mogą występować problemy z pojemnością sieci.
Dostaliśmy też jednak deklarację, że do końca tygodnia powinno być już OK.
Z mojej strony prośba o jeszcze trochę cierpliwości.
Potwierdziły się Twoje spostrzeżenia, że problem jest w zasięgu Aero2. Miejscami mogą występować problemy z pojemnością sieci.
Dostaliśmy też jednak deklarację, że do końca tygodnia powinno być już OK.
Z mojej strony prośba o jeszcze trochę cierpliwości.
Re: Problemy z działaniem sieci, Opole
@ "mtblanc4810" proszę wykonać polecenie "Dominik_Plus". Jeśli nie wiesz dlaczego to przeczytaj poniższy punkt Regulaminu PlusForumDominik_Plus pisze:Do przestrzegania regulaminu forum jesteśmy zobligowani wszyscy tak samo, dlatego popraw swój post.mtblanc4810 pisze:witam....ten post przekopiowalem w oryginale.....
Proszę też o zapoznanie się z całym Regulaminem.14. Użytkownik jest zobowiązany niezwłocznie wykonać polecenia określone przez moderatora np. poprawienie tytułu tematu, treści tematu, błędów ortograficznych itp.
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 14
- Rejestracja: 19 lut 2011, o 08:48
Re: Problemy z działaniem sieci, Opole
Witam...no i zrobiliscie to za ,mnie,czyszczac ten post...oj zebyscie byli tacy skrupulatni w wysylaniu prawidlowego sygnalu.Bylem tydzien na nartach na Slovacji,w gorach,sprawdzam tam zasieg,Orange Sk sygnal full,w innym miejscu T Mobile Sk to samo....powinno byc was wstyd!!!,Slowacy w trudnych gorskich warunkach potrafia zapewnic swoim klientom prawidlowe dzialanie tel komorkowych. Za niedlugo bedzie miesiac moich interwencji,i jak to tej pory nie zostalo nic!!! zrobione,ani zadnej odpowiedzi...a moze by tak zbiorowy pozew do sądu?....mozna komus pluć w oczy,a on i tak powie ze deszcz pada....
Re: Problemy z działaniem sieci, Opole
Mylisz się, nikt nic nie wyczyścił tylko czcionka została zmniejszona; wystarczy, że użyjesz przycisku Zmień znajdującego się w prawym górnym rogu postu i wykonasz polecenie moderatorów. To naprawdę nie jest trudne.mtblanc4810 pisze:Witam...no i zrobiliscie to za ,mnie,czyszczac ten post...(...)
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec