Przedłużanie umowy przez internet

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Quba123
Początkujący PlusManiak
Posty: 16
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 17 sty 2013, o 17:14

Re: Przedłużanie umowy przez internet

Post autor: Quba123 »

Dominik_Plus ], można widzieć kiedy pojawią się już poprawne ceny telefonów w cenniku? Mija już tydzień od zgłoszenia sprawy, a nie widać żeby te ceny się zmieniły i nadal przedłużający przez internet mają droższe telefony.
Awatar użytkownika
Dominik_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 1112
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:15

Re: Przedłużanie umowy przez internet

Post autor: Dominik_Plus »

Quba123, jeszcze czekam na ostateczne informacje w tej sprawie.
Chcesz przedłużyć umowę , kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Obrazek
mitek

Re: Przedłużanie umowy przez internet

Post autor: mitek »

Ja przy przęłużeniu mam 49 zł w abo 40 zł telefon samsunga mini 2 a 2 tygodnie temu był za 19 zł. I poraz kolejny dla specjalistów plusa pytanie? Jak ktoś przedłuża umowę to dlaczego ma się na 29 miesięcy umowę a kończy mi się w marcu??
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: Przedłużanie umowy przez internet

Post autor: Krzysiek_Plus »

mitek pisze: Jak ktoś przedłuża umowę to dlaczego ma się na 29 miesięcy umowę a kończy mi się w marcu??
Jeśli dobrze cię zrozumiałem to:

Oferta na 29 miesięcy jest udostępniana na pół roku przed końcem umowy.

Jeśli w marcu kończy się twoja umowa sugeruje poczekać na przygotowanie oferty na 24 miesiące.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
mitek

Re: Przedłużanie umowy przez internet

Post autor: mitek »

A kiedy to może nastąpić? 2 lata temu miałem ofertę już 3 miesiące wcześniej na 24 miesiące, a i telefony proponowane mi się nie zmieniają od tygodnia na inne... podkreślam, że 2 razy dziennie zaglądam.
Ostatnio zmieniony 5 lut 2013, o 15:36 przez sl@w_es, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Reg. PlusForum pkt 10
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: Przedłużanie umowy przez internet

Post autor: Krzysiek_Plus »

Proponowane aparaty ulegają zmianie, gdyż jest to zależne od ich dostępności na magazynie.

Proszę prześlij poprzez formularz swój numer telefonu. Oferta na 24 powinna być już dla ciebie dostępna. :-)
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
mitek

Re: Przedłużanie umowy przez internet

Post autor: mitek »

Teraz mam ofertę 27 miesięcy lecz telefony nie są w przystępnych cenach. Czy w 29 zł abonamencie smartfonowej na próbę jest dostępny samsung @222 za 1 zł, bo w cenniku się znajduje lecz chodzi o dostępność na infolinii?
Awatar użytkownika
Dominik_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 1112
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:15

Re: Przedłużanie umowy przez internet

Post autor: Dominik_Plus »

Jeżeli chcesz przedłużyć umowę telefonicznie to zostaw kontakt do siebie na naszej stronie: LINK

Konsultant do Ciebie oddzwoni i przedstawi dostępną ofertę. ;-)
Chcesz przedłużyć umowę , kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Obrazek
mitek

Re: Przedłużanie umowy przez internet

Post autor: mitek »

Przedłużona umowa a tu taki nius że nowe Taryfy OMG będą. I tu pytanie? Jak kurier zadzwońi to powiem że nie odbiorę aneksu, to poczekam na te taryfy. Czy w tym przypadku umowa nie będzie przedłużona bo to aneks??
Awatar użytkownika
Dominik_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 1112
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:15

Re: Przedłużanie umowy przez internet

Post autor: Dominik_Plus »

Jeżeli przedłużyłeś umowę przez sklep internetowy i chcesz z niej zrezygnować to najlepiej byłoby gdybyś wycofał to zamówienie telefonicznie.

Dane kontaktowe
Chcesz przedłużyć umowę , kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Obrazek
mitek

Re: Przedłużanie umowy przez internet

Post autor: mitek »

Telefonicznie nastąpiło przedłużenie, ale mogę od kuriera nie odebrać. Gdybym odebrał to miałbym 10 dni na wypowiedzenie aneksu.
Ostatnio zmieniony 5 lut 2013, o 16:52 przez Dominik_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: W przyszłości pisz proszę w odpowiednich wątkach. Ten dotyczy przedłużenia umowy przez WWW.
Awatar użytkownika
Dominik_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 1112
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:15

Re: Przedłużanie umowy przez internet

Post autor: Dominik_Plus »

Zgadza się, możesz nie odbierać od kuriera. Nawet jak obierzesz to możesz odstąpić w ciągu 10 dni (jeżeli jesteś Klientem indywidualnym). Ale wiem z doświadczenia, że w takich sytuacjach będziesz musiał poczekać aż wszystko do nas wróci (sprzęt do magazynu, raport z firmy kurierskiej do centrali) i zostanie to przeprocesowane. Dopiero wtedy zostanie odblokowana w naszym systemie oferta dla Ciebie.
Chcesz przedłużyć umowę , kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Obrazek
mitek

Re: Przedłużanie umowy przez internet

Post autor: mitek »

Kurier dzwonił że ma przesyłke z Plusa, telefonicznie powiedziałem że się rozmyśliłem i nie odbiorę, nawet nie widziałem tej paczki. Z jednej strony to smutno bo bardzo szybka przesyłka. Teraz czekam na nową ofertę OMG.
Awatar użytkownika
Dominik_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 1112
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:15

Re: Przedłużanie umowy przez internet

Post autor: Dominik_Plus »

Quba123, jest już nowy cennik telefonów na przedłużenie umowy dla firm.

Oferta powinna być widoczna po zalogowaniu na http://www.plus.pl/przedluz
Chcesz przedłużyć umowę , kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Obrazek
Quba123
Początkujący PlusManiak
Posty: 16
Rejestracja: 17 sty 2013, o 17:14

Re: Przedłużanie umowy przez internet

Post autor: Quba123 »

Dominik_Plus, dziękuję za informację. Na razie nie mam dostępnego Galaxy S3, więc nie mam jak sprawdzić jego ceny, ale na pierwsze rzut oka zauważyłem, że ceny rzeczywiście już się wyrównały do tych dla nowych klientów.
ODPOWIEDZ