Witam. Dnia 02.01.2013r oddałem do punku plusa telefon do naprawy, który był jeszcze na gwarancji. Pani spisała kartę gwarancyjną, którą mi oddała i poprosiła o alternatywny numer zastępczy. Powiadomiła mnie, że gdy telefon zostanie naprawiony to dostanę sms na numer, który podawałem i stąd moje pytanie. Ile maksymalnie telefon jest trzymany w naprawie w ramach gwarancji? Słyszałem, że 14 dni, ale przed oddaniem telefonu nie doczytałem tego w karcie gwarancyjnej i właściwie chciałbym się dowiedzieć pisząc tu.
PS: Jak wygląda treść takowego smsa o zakończeniu naprawy? Oddawał już ktoś SE Xperia X10 Mini Pro do naprawy?
SE Xperia X10 Mini Pro w naprawie - małe pytanko
-
- Nowy
- Posty: 1
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 19 sty 2013, o 19:01
Re: SE Xperia X10 Mini Pro w naprawie - małe pytanko
Z tego co wiem to jest właśnie 14 dni aczkolwiek w przypadku jakiś problemów czas naprawy może się wydłużyć, tak więc trzeba czekać. Ostatecznie np. po 14 dniach przedzwonić do nich i zapytać.
Re: SE Xperia X10 Mini Pro w naprawie - małe pytanko
Jeśli nie ma informacji na karcie gwarancyjnej - producent serwisuje sprzęt "najszybciej jak to możliwe".
[center]Moje posty nie odzwierciedlają oficjalnego stanowiska operatora sieci Plus. Zazwyczaj nie odpowiadam na pw.[/center]