Witam.
W końcu się udało, a tylko szkoda, że tak długo to trwało – ponad dwa miesiące. Wszystko przebiegło bezproblemowo i dokładnie według listownej instrukcji. Nie było potrzebne hasło sesji, żaden inny kod czy też hasło, ani też karta SIM.
Krzysiek_Plus pisze:Wiesiek165 standardowo jest hasło sesji i wyłączenie jest możliwe tylko przy pierwszym zalogowaniu/ zmianie e-hasła. Więc bez dostępu do karty nie będzie to możliwe.
. Myślę, że przyczyną było źle wygenerowane eHasło lub błąd tkwił w stronie logowania do Plusonline .
Wszystko byłoby szybciej i mniej stresowo, gdyby pracownicy Plusa posiadali choćby elementarny zasób wiedzy na temat eHasła i nie mieli problemu ze zrozumieniem co się do nich pisze lub mówi. Od samego początku podawałem swój numer kontaktowy,informowałem, że nie mam dostępu do karty SIM i chcę zrezygnować z papierowego (płatnego) wykazu połączeń. Dokładnie opisywałem co i gdzie się dzieje. Mimo to przysyłali linki do logowania się w Plus.pl (co kilkukrotnie posłusznie, ale bezsensownie uczyniłem), twierdzili że konieczne jest uzyskanie Plus kod 5, hasła sesji, itp. bzdury :
„…Do zarządzania kontem za pośrednictwem Plus online, potrzebny będzie Pan Plus kod 5.
Informacje na temat, jak uzyskać i aktywować Plus Kod znajdują się na stronie…”
Po telefonicznym zgłoszeniu niemożności zalogowania się Hasłem i przysłaniu mi sms o zamknięciu zgłoszenia znowu musiałem pisać do BOK. Oto odpowiedź :
„… Proszę o podanie hasła, jakie Pan dostał w liście.
Pana zgłoszenie zostało rozwiązane, gdyż zmiany hasła musi Pan dokonać sam.
Nie ma możliwości wyłączenia hasła sesji zdalnie.
Zatem konieczny jest Panu dostęp do kary SIM w celu uzyskania hasła sesji.
W przypadku dodatkowych pytań, zapraszam do ponownego kontaktu….”
Później udało mi się dodzwonić pod 601102601 i konsultantka po naradzie z innymi stwierdziła że przyczyną jest aktywne tylko przez 24 h od wygenerowania Hasło i nie ma pojęcia po co w takim razie je wysyłają
. BOK z kolei mi odpisał, że moje eHasło ktoś już wykorzystał
.
Takich "kwiatków" jest więcej.
Na tylu pracowników z którymi miałem kontakt, tylko jedna miała wiedzę o tym co mówi i słuchała ze zrozumieniem co ja do niej mówię. Tylko ona stwierdziła, że coś nie gra ze stroną logowania, albo z eHasłem i napisała zgłoszenie do jakiegoś innego działu, a mimo to ten dział nic nie zrobił i zamknął zgłoszenie.
Po takich przejściach z konsultantami i sprzedawcami PLUSA jakie klient może mieć zdanie o tej sieci ? Tacy pracownicy zdarzają się wszędzie, ale aż tylu ?