internet, wifi, sieć 3g
: 5 lut 2013, o 19:08
Witam.
Mam problemy z internetem. Kupiłam używany telefon. Wszystko jest sprawne z wyjątkiem jednego. Łączyłam się z internetem przez wifi, mogłam wejść na każdą stronę. Niestety mimo aktywnego pakietu nie mogłam połączyć się za pomocą innej sieci. Wstąpiłam do salonu plusa, ustawienia były w porządku, mimo to nadal nie było tak jak być powinno. Poszłam do innego salonu, w którym zainstalowano mi konfigurację. To zadziałało, ale było jeszcze gorzej. Mogę połączyć się przez wifi i inną sieć z aktywnym pakietem, ale tylko przez aplikacje takie jak facebook, program telewizyjny, gadu-gadu, czy gry. Wszystkie te aplikacje pobrałam z Nokia Ovi Store. Mimo połączonego wifi nie mogę wejść w "internet" i przeglądać wszystkie strony. Wyswietla mi sie, że dane mobilne są niedostępne. Gdy je jednocześnie włączę wraz z wifi, pobiera mi pieniądze z konta.
Proszę o pomoc. Chciałabym chociaż, żeby było tak, jak na początku.
Mam problemy z internetem. Kupiłam używany telefon. Wszystko jest sprawne z wyjątkiem jednego. Łączyłam się z internetem przez wifi, mogłam wejść na każdą stronę. Niestety mimo aktywnego pakietu nie mogłam połączyć się za pomocą innej sieci. Wstąpiłam do salonu plusa, ustawienia były w porządku, mimo to nadal nie było tak jak być powinno. Poszłam do innego salonu, w którym zainstalowano mi konfigurację. To zadziałało, ale było jeszcze gorzej. Mogę połączyć się przez wifi i inną sieć z aktywnym pakietem, ale tylko przez aplikacje takie jak facebook, program telewizyjny, gadu-gadu, czy gry. Wszystkie te aplikacje pobrałam z Nokia Ovi Store. Mimo połączonego wifi nie mogę wejść w "internet" i przeglądać wszystkie strony. Wyswietla mi sie, że dane mobilne są niedostępne. Gdy je jednocześnie włączę wraz z wifi, pobiera mi pieniądze z konta.
Proszę o pomoc. Chciałabym chociaż, żeby było tak, jak na początku.