Mam problem z Darmowym Numerem w MixPlusie
-
- Nowy
- Posty: 2
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 21 sty 2009, o 18:46
Mam problem z Darmowym Numerem w MixPlusie
Chodzi mi o Pakiet Darmowy Numer w Plusie otóz w grudniu wykupilam pakiet i dzis mi sie skonczyl... chcialam wykupic tym samym kodem co wczesniej :*104*11*48....# ale dostalam wiadomosc ze ten numer jest juz na liscie Swojakow myslalam ze dawny pakiet trwa jeszcze gdy sie rozlaczylam okazalo sie ze mam -10zl na kocie ;/ czy na przedluzenie jest jakis inny kod? o co chodzi? Prosze o szybką odpowiedz ...Dziekuje ze kazda odpowiedz :)
Ostatnio zmieniony 21 sty 2009, o 19:38 przez paulapoiu, łącznie zmieniany 2 razy.
Kod poprawny to jest *104# i ten działa napewno tylko sieć odmawia posłuszeństwa "Twoje zlecenie jest przetwarzane" Push SMS na ekran po czym żadnego SMSa o aktywacji usługi.
Ja mam ten sam problem i kto jeszcze ma taki problem, że nie może aktywować Darmowego numeru a jest w Mix IV?Wczoraj dzwoniłem do BOK'u i się nic nie dowiedziałem tyle, że mam czekać sobie a szanowna Pani nawet nie wiedziała, że jest promocja do 15.02 darmowy numer za 0zł."Gdzie Pan to przeczytał?" "Na oficjalnej stronie Plusa" "Aha, zaraz to sprawdzę" "Fakt, zgadza się, ma Pan rację".Mariusz jak się robi to reklamację opisz i czy mogę już ją składać po telefonie do BOK'u, oczywiście 95gr. straciłem i nic nie załatwiłem, tylko tyłe, że Pani pracownik już wie o takiej promocji Plusa Darmowy Numer za darmo do 15 lutego... żałosne
Ja mam ten sam problem i kto jeszcze ma taki problem, że nie może aktywować Darmowego numeru a jest w Mix IV?Wczoraj dzwoniłem do BOK'u i się nic nie dowiedziałem tyle, że mam czekać sobie a szanowna Pani nawet nie wiedziała, że jest promocja do 15.02 darmowy numer za 0zł."Gdzie Pan to przeczytał?" "Na oficjalnej stronie Plusa" "Aha, zaraz to sprawdzę" "Fakt, zgadza się, ma Pan rację".Mariusz jak się robi to reklamację opisz i czy mogę już ją składać po telefonie do BOK'u, oczywiście 95gr. straciłem i nic nie załatwiłem, tylko tyłe, że Pani pracownik już wie o takiej promocji Plusa Darmowy Numer za darmo do 15 lutego... żałosne
Właśnie napisałem maila i wyjaśniłem im wszystko na BOK@plusgsm.pl i podałem swoje dane kontaktowe wszystkie, numer tel. do identyfikacji, że ja to ja i nie ktoś inny, zobaczymy co zrobią w tej sprawie i czy wogóle coś zrobia.
Ostatnio zmieniony 19 kwie 2012, o 11:43 przez ManMoon, łącznie zmieniany 1 raz.
Dwa dni temu aktywowałem Darmowy numer bez problemu. Ja miałem takie problemy jak zmieniłem taryfę na Mix 4. Teraz już wszystko działa ok.
Czyli już nie musze pisać co trzeba podać itd?ManMoon pisze:Właśnie napisałem maila i wyjaśniłem im wszystko na BOK@plusgsm.pl i podałem swoje dane kontaktowe wszystkie, numer tel. do identyfikacji, że ja to ja i nie ktoś inny, zobaczymy co zrobią w tej sprawie i czy wogóle coś zrobia.
Czy oni chętnie odpisują na maile i czy są konkretni w tym co piszą por. do wczorajszej rozmowy z konsultantkatak już nie, pospieszyłem się i edytowałem tamtego posta.
Mariusz a oprocz tel. BOK i mail jest jeszcze jakiś inny sposób porozumienia z nimi w reklamacji, faks odpada u mnie... ?
Ostatnio zmieniony 19 kwie 2012, o 11:40 przez ManMoon, łącznie zmieniany 1 raz.
Można jeszcze listem wysłać,ManMoon pisze:Mariusz a oprocz tel. BOK i mail jest jeszcze jakiś inny sposób porozumienia z nimi w reklamacji, faks odpada u mnie... ?
Zawsze odpisują. W przypadku reklamacji składanych mailowo to przysyłają list lub dzwonią.ManMoon pisze:Czy oni chętnie odpisują na maile i czy są konkretni w tym co piszą por. do wczorajszej rozmowy z konsultantka