Gadka Szmatka - e-kampania sieci 36.6

Wszystko o 36.6, Simplus, MixPlus, Sami Swoi...
Garjusz
Administrator
Administrator
Posty: 2869
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 5 paź 2007, o 18:42
Lokalizacja: PlusForum
Kontakt:

Gadka Szmatka - e-kampania sieci 36.6

Post autor: Garjusz »

Gadka Szmatka - e-kampania sieci 36.6

Wystartowała niestandardowa kampania promocyjna młodzieżowej oferty na kartę 36i6 w serwisie społecznościowym MojaGeneracja.pl należącym do spółki GG Network, producenta komunikatora Gadu-Gadu.
Kampania jest wirtualnym odzwierciedleniem oferty 36i6 "Gadka Szmatka". Zakłada ona nielimitowane rozmowy z wybraną osobą przez 24 godziny. Na analogicznych zasadach opiera się akcja w MojejGeneracji.pl – użytkownik wybiera jedną osobę, z którą na 24 godziny łączy się w parę, uzyskując przy tym dodatkowe funkcjonalności.

Przez dwa tygodnie trwania kampanii użytkownicy Mojej Generacji mogą połączyć się w parę Superprzyjaciół z wybranym przez siebie użytkownikiem. Wystarczy tylko na profilu wybranej osoby kliknąć w specjalny przycisk – wówczas otrzymuje ona zaproszenie do Superprzyjaźni.

Połączona na 24 h para otrzymuje zmieniony wygląd swoich profili oraz możliwość wzajemnego dodania wpisu do swych blogów lub wstawienia zdjęć do galerii, a także przyznania sobie tzw. Mega Plusa.

Akcję wspierają standardowe formy reklamowe w komunikatorze Gadu-Gadu. Kampanię zaplanował dom mediowy Universal McCann, za część graficzną odpowiada agencja Point of View, całość zaimplementował zespół programistów GG.
info z media2
ODPOWIEDZ