Nie mogę włączyć przepływu danych!

W tym dziale pytamy o Plus Mix i Plus na Kartę. Odpowiedzi udzielą Wam specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
Magnum
Nowy
Posty: 5
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 12 lut 2013, o 15:27

Nie mogę włączyć przepływu danych!

Post autor: Magnum »

Witam, mam problem z telefonem. Otóż jak napisałem w temacie, nie mogę włączyć przepływu danych. Wykupiłem pakiet 7 Non stop. Wszystko działało, ale pewnego dnia chcąc wejść w internet w telefonie, nie mogę się połączyć. Kiedy wcisnę przycisk "Dane" na widżecie, powinien włączyć się przepływ ale tu nic. Mam dostępne jeszcze 81,3 MB więc czemu nie mogę się połączyć? Mam aktywne GPRS, bo sprawdzałem. Pisałem też o tym problemie na Facebook'u, na profilu Plusa. Doradzili mi żebym wszedł w Ustawienia>Xperia>Ust. internetowe>Akceptuj ale nawet jak to zrobiłem dalej nie działa! Nie wiem czy to istotne ale nie mam nic na koncie. Zastanawiam się czy to może wina sieci, bo widziałem kilka podobnych tematów na forum.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22378
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Nie mogę włączyć przepływu danych!

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj Magnum,
Magnum pisze: Nie wiem czy to istotne ale nie mam nic na koncie.
tak, to ma znaczenie.
Jeżeli będziesz mieć jakkolwiek, ale dododatni stan konta, połączenia powinny być realizowane bez problemu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Awatar użytkownika
Magnum
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 12 lut 2013, o 15:27

Re: Nie mogę włączyć przepływu danych!

Post autor: Magnum »

aha. myślałem że stan konta nie ma znaczenia jeśli mam wykupiony pakiet. dzięki za pomoc. w razie problemu odezwę się! :D
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22378
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Nie mogę włączyć przepływu danych!

Post autor: Joanna_Plus »

Magnum,

ok. Jak coś, to pisz!
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Awatar użytkownika
Magnum
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 12 lut 2013, o 15:27

Re: Nie mogę włączyć przepływu danych!

Post autor: Magnum »

doładowałem konto i wszystko działa jak należy :-D
ODPOWIEDZ