Nie mogę włączyć przepływu danych!
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Magnum
- Nowy
- Posty: 5
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 12 lut 2013, o 15:27
Nie mogę włączyć przepływu danych!
Witam, mam problem z telefonem. Otóż jak napisałem w temacie, nie mogę włączyć przepływu danych. Wykupiłem pakiet 7 Non stop. Wszystko działało, ale pewnego dnia chcąc wejść w internet w telefonie, nie mogę się połączyć. Kiedy wcisnę przycisk "Dane" na widżecie, powinien włączyć się przepływ ale tu nic. Mam dostępne jeszcze 81,3 MB więc czemu nie mogę się połączyć? Mam aktywne GPRS, bo sprawdzałem. Pisałem też o tym problemie na Facebook'u, na profilu Plusa. Doradzili mi żebym wszedł w Ustawienia>Xperia>Ust. internetowe>Akceptuj ale nawet jak to zrobiłem dalej nie działa! Nie wiem czy to istotne ale nie mam nic na koncie. Zastanawiam się czy to może wina sieci, bo widziałem kilka podobnych tematów na forum.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Nie mogę włączyć przepływu danych!
Witaj Magnum,
Jeżeli będziesz mieć jakkolwiek, ale dododatni stan konta, połączenia powinny być realizowane bez problemu.
tak, to ma znaczenie.Magnum pisze: Nie wiem czy to istotne ale nie mam nic na koncie.
Jeżeli będziesz mieć jakkolwiek, ale dododatni stan konta, połączenia powinny być realizowane bez problemu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Nie mogę włączyć przepływu danych!
aha. myślałem że stan konta nie ma znaczenia jeśli mam wykupiony pakiet. dzięki za pomoc. w razie problemu odezwę się! :D
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Nie mogę włączyć przepływu danych!
Magnum,
ok. Jak coś, to pisz!
ok. Jak coś, to pisz!
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Nie mogę włączyć przepływu danych!
doładowałem konto i wszystko działa jak należy