Witam
Posiadam telefon Samsung Galaxy mini s2. Gdy jestem w Ostrowie Wlkp następuje ciągle zrywanie połączeń.. Nawet gdy wybieram numer to rozłącza mnie kilku krotnie.. Gdy jestem w Sosnowcu to problem nie występuje.. Telefonik w sieci 3G.
Ciągłe zrywanie połączenia...
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 3
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 14 lut 2013, o 15:08
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Ciągłe zrywanie połączenia...
Witaj marcin300x,
problem występuje tylko w zasięgu 3G czy 2G również?
problem występuje tylko w zasięgu 3G czy 2G również?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 3
- Rejestracja: 14 lut 2013, o 15:08
Re: Ciągłe zrywanie połączenia...
Używam tylko sieci 3G.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Ciągłe zrywanie połączenia...
marcin300x,
a możesz sprawdzić, czy tak samo się dzieje po wybraniu 2G?
a możesz sprawdzić, czy tak samo się dzieje po wybraniu 2G?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 3
- Rejestracja: 14 lut 2013, o 15:08
Re: Ciągłe zrywanie połączenia...
Jestem zielony w tym temacie... Można wiedzieć jak to zrobić.? Czy wiążą się z tym dodatkowe opłaty.?
Re: Odp: Ciągłe zrywanie połączenia...
Wejdz w ustawienia, siec komorkowa, tryb sieci, zaznacz "tylko gsm".
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Ciągłe zrywanie połączenia...
marcin300x,
absolutnie nie. Zmieniasz tylko tryb pracy sieci. Chciałabym po prostu sprawdzić, czy to nie jest właśnie jakiś przejściowy problem, po stronie 3G.
Dzięki Pietro1 .
absolutnie nie. Zmieniasz tylko tryb pracy sieci. Chciałabym po prostu sprawdzić, czy to nie jest właśnie jakiś przejściowy problem, po stronie 3G.
Dzięki Pietro1 .
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ