Ciągłe zrywanie połączenia...

W tym dziale pytamy o Plus Mix i Plus na Kartę. Odpowiedzi udzielą Wam specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
marcin300x
Nowy
Posty: 3
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 14 lut 2013, o 15:08

Ciągłe zrywanie połączenia...

Post autor: marcin300x »

Witam
Posiadam telefon Samsung Galaxy mini s2. Gdy jestem w Ostrowie Wlkp następuje ciągle zrywanie połączeń.. Nawet gdy wybieram numer to rozłącza mnie kilku krotnie.. Gdy jestem w Sosnowcu to problem nie występuje.. Telefonik w sieci 3G.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22378
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Ciągłe zrywanie połączenia...

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj marcin300x,

problem występuje tylko w zasięgu 3G czy 2G również?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
marcin300x
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 14 lut 2013, o 15:08

Re: Ciągłe zrywanie połączenia...

Post autor: marcin300x »

Używam tylko sieci 3G.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22378
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Ciągłe zrywanie połączenia...

Post autor: Joanna_Plus »

marcin300x,

a możesz sprawdzić, czy tak samo się dzieje po wybraniu 2G?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
marcin300x
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 14 lut 2013, o 15:08

Re: Ciągłe zrywanie połączenia...

Post autor: marcin300x »

Jestem zielony w tym temacie... Można wiedzieć jak to zrobić.? Czy wiążą się z tym dodatkowe opłaty.?
Pietro1
PlusManiak
Posty: 54
Rejestracja: 5 lut 2013, o 12:01

Re: Odp: Ciągłe zrywanie połączenia...

Post autor: Pietro1 »

Wejdz w ustawienia, siec komorkowa, tryb sieci, zaznacz "tylko gsm".
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22378
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Ciągłe zrywanie połączenia...

Post autor: Joanna_Plus »

marcin300x,

absolutnie nie. Zmieniasz tylko tryb pracy sieci. Chciałabym po prostu sprawdzić, czy to nie jest właśnie jakiś przejściowy problem, po stronie 3G.

Dzięki Pietro1 :-).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ