MMS problem
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 2
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 30 sty 2019, o 10:55
Re: MMS problem
z tego wynika, ze transmisja danych musi być cały czas włącza?
bo jeżeli ktoś mi wyśle mms-a, a w tej chwili nie będzie włączona transmisja danych, to już go nie dostanę..
trochę coś nie tak... dlaczego nie przyjedzie ten mms w chwili gdy uruchomię transmisję danych?
To nie jest wina systemu, tylko bardziej po stronie plus-a
tel służbowy samsung mam w innej sieci i tam nie muszę włączać żadnej transmisji żeby wysłać czy odebrać mms-a
a w plusie mając tel samsunga musiałem..
może czas to pozmieniać
Prędzej miałem smartphone sony i LG w plus-ie i tam też nie było konieczności włączania transmisji..
problem jest z iphone gdzie w ogóle nie dojdzie żadna info że jest do pobrania mms
oraz z samsungiem, gdzie info przyjdzie i trzeba uruchomić transmisję
bo jeżeli ktoś mi wyśle mms-a, a w tej chwili nie będzie włączona transmisja danych, to już go nie dostanę..
trochę coś nie tak... dlaczego nie przyjedzie ten mms w chwili gdy uruchomię transmisję danych?
To nie jest wina systemu, tylko bardziej po stronie plus-a
tel służbowy samsung mam w innej sieci i tam nie muszę włączać żadnej transmisji żeby wysłać czy odebrać mms-a
a w plusie mając tel samsunga musiałem..
może czas to pozmieniać
Prędzej miałem smartphone sony i LG w plus-ie i tam też nie było konieczności włączania transmisji..
problem jest z iphone gdzie w ogóle nie dojdzie żadna info że jest do pobrania mms
oraz z samsungiem, gdzie info przyjdzie i trzeba uruchomić transmisję
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: MMS problem
pawlo1979,
tak jak wspominałam, wysłanie czy też odebranie wiadomości MMS wymaga transmisji danych. W zależności od modelu urządzenia, systemu operacyjnego i jego poszczególnych ustawień, wyłączenie transmisji danych może blokować dostęp do samego internetu ale również uniemożliwić wysłanie/odbieranie MMS-ów.
Możliwość odczytania wiadomości na telefonie czy też na stronie http://foto2.plus.pl, zależy od ważności otrzymanego MMS-a.
tak jak wspominałam, wysłanie czy też odebranie wiadomości MMS wymaga transmisji danych. W zależności od modelu urządzenia, systemu operacyjnego i jego poszczególnych ustawień, wyłączenie transmisji danych może blokować dostęp do samego internetu ale również uniemożliwić wysłanie/odbieranie MMS-ów.
Możliwość odczytania wiadomości na telefonie czy też na stronie http://foto2.plus.pl, zależy od ważności otrzymanego MMS-a.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Chodzi o wyłączenie "transferu danych/danych komórkowych
Ludzie, to kto odpowiada za tę patologię?
Sieć komórkowa czy producent konkretnego modelu telefonu?
Powinno być tak, że jak przychodzi MMS to tylko NA TEN CZAS uruchamia się "transfer danych", a potem się wyłącza.
A nie, że trzeba mieć cały czas otwarty transfer danych bo może przyjdzie MMS.
Dlaczego niektórzy mają NORMALNIE (że nie muszą mieć stale otwartego transferu danych), a u niektórych patologicznie?
Zależy to od modelu telefonu czy od sieci? Kto decyduje o tym zachowaniu, protokół sieci czy oprogramowanie telefonu?
Sieć komórkowa czy producent konkretnego modelu telefonu?
Powinno być tak, że jak przychodzi MMS to tylko NA TEN CZAS uruchamia się "transfer danych", a potem się wyłącza.
A nie, że trzeba mieć cały czas otwarty transfer danych bo może przyjdzie MMS.
Dlaczego niektórzy mają NORMALNIE (że nie muszą mieć stale otwartego transferu danych), a u niektórych patologicznie?
Zależy to od modelu telefonu czy od sieci? Kto decyduje o tym zachowaniu, protokół sieci czy oprogramowanie telefonu?
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: MMS problem
korniszon,
działanie tej usługi jest określane przez producenta, który definiuje jak ma ona funkcjonować w konkretnym modelu i oprogramowaniu.
działanie tej usługi jest określane przez producenta, który definiuje jak ma ona funkcjonować w konkretnym modelu i oprogramowaniu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: MMS problem
A jakie znaczenie ma wielkość liter przy wpisywaniu tych parametrów?
Bo np. wydaje mi się, że gdy dla punktu dostępowego MMS, w parametrze typ/rodzaj APN: napisałem wielkimi MMS to nie mogłem pobierać MMS-ów nawet przy włączonym transferze danych. Dodatkowo przy punkcie dostępowym MMS pokazała się możliwość włączenia 'zielonej kropki' tak jak przy punkcie Internet?
Gdy ten sam parametr wpisałem z małych liter "mms", to już mogłem odbierać MMS-y po włączeniu danych komórkowych i zniknęła 'zielona kuleczka' przy tym punkcie dostępowym.
Czy rzeczywiście wielkość liter mogła tak zmienić zachowanie tego wszystkiego?
PS
Chodzi o to, że pobierając parametry ze strony plusa wyświetla mi ten parametr WIELKIMI literami.
Bo np. wydaje mi się, że gdy dla punktu dostępowego MMS, w parametrze typ/rodzaj APN: napisałem wielkimi MMS to nie mogłem pobierać MMS-ów nawet przy włączonym transferze danych. Dodatkowo przy punkcie dostępowym MMS pokazała się możliwość włączenia 'zielonej kropki' tak jak przy punkcie Internet?
Gdy ten sam parametr wpisałem z małych liter "mms", to już mogłem odbierać MMS-y po włączeniu danych komórkowych i zniknęła 'zielona kuleczka' przy tym punkcie dostępowym.
Czy rzeczywiście wielkość liter mogła tak zmienić zachowanie tego wszystkiego?
PS
Chodzi o to, że pobierając parametry ze strony plusa wyświetla mi ten parametr WIELKIMI literami.
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5502
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: MMS problem
korniszon, wielkość liter nie powinna mieć znaczenia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: MMS problem
Hmmm...spróbuję to jeszcze raz po zmieniać i wyślę "zdjęcia", jeśli jednak wielkość liter ma znaczenie.
A jeszcze wracając do kwestii czy to operator czy producent odpowiadają za działanie automatycznego włączania i wyłączania transmisji danych w związku z MMS-ami, to "ludzie na forach" mówią, że często zmiana oprogramowania telefonu na XEO (nie związane z żadnym operatorem) powodowała, że na danym telefonie już ta funkcja działała jak trzeba. Co by sugerowało, że to jednak operatorzy grzebiący w oprogramowaniu mają wpływ na to zachowanie?
A jeszcze wracając do kwestii czy to operator czy producent odpowiadają za działanie automatycznego włączania i wyłączania transmisji danych w związku z MMS-ami, to "ludzie na forach" mówią, że często zmiana oprogramowania telefonu na XEO (nie związane z żadnym operatorem) powodowała, że na danym telefonie już ta funkcja działała jak trzeba. Co by sugerowało, że to jednak operatorzy grzebiący w oprogramowaniu mają wpływ na to zachowanie?
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: MMS problem
korniszon,
tak jak pisałam:
tak jak pisałam:
Joanna_Plus pisze:działanie tej usługi jest określane przez producenta, który definiuje jak ma ona funkcjonować w konkretnym modelu i oprogramowaniu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: MMS problem
dostałam wiadomość, że mogę odczytać wiadomość MMS na stronie foto.plus ale w momencie kiedy chcę to zrobić, pojawia się komunikat że nie mogę bo wpisuję złe dane lub wiadomość wygasła. Po jakim czasie wiadomość wygasa? Od otrzymania tego smsa o możliwości odbioru do próby odczytania minął niecały dzień.
-
- PlusManiak
- Posty: 59
- Rejestracja: 16 sie 2014, o 12:09
Re: MMS problem
,,Aktualnie platforma ma możliwość przechowania wiadomości MMS maksymalnie 7 dni. Jednakże okres, w którym jest możliwość podejrzenia jej na stronie, zależy od ustawień urządzenia nadawcy MMS-a. Tym samym wiadomość będzie można obejrzeć w terminie od kilku godzin do kilku dni (maksymalnie tygodnia), od momentu nadania, w zależności od opcji ustawionych w telefonie po stronie osoby wysyłającej." A jeżeli chodzi o mmsy to dwa ostatnie smartfony z softem od plusa odbierają i wysyłają mmsy prawidłowo (nie ma znaczenia wielkość liter, tylko rozmiar wiadomości), raz miałem problem z samsungiem na który przychodziły tylko linki do foto.plus i zmiana ustawień nic nie dawała, więc to raczej problem sprzętowy.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3140
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: MMS problem
korka,
zgodnie z tym, co napisał marekkalisz19.
zgodnie z tym, co napisał marekkalisz19.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: MMS problem
Ciekawe rzeczy piszecie. Przeniosłem się z play do plush abo nie zmieniając telefonu. Samsung Galaxy s8. W play wysyłałem i odbierałem MMS bez ręcznego włączania transmisji danych. Teraz po przeniesieniu nr do plush czy na sieci plus zarówno wysyłanie jak i odbieranie mms wymaga każdorazowo włączenia transmisji danych. Poprzednio telefon uruchamiał transmisję w tle na czas wyslania/odebrania mmsa. Telefon się nie zmienił tylko sieć. Jestem zawiedziony.
PS. Konfiguracja pobrana automatycznie.
PS. Konfiguracja pobrana automatycznie.
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5502
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: MMS problem
papryczek, oprogramowanie urządzenia może mieć zaimplementowane różne typy zachowania dla poszczególnych sieci. Opisywana przez Ciebie sytuacja jest jak najbardziej możliwa.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: MMS problem
Tydzien temu przeszedłem do PLUSA z PLAY i pojawil się problem z wysylaniem i odbieraniem MMS. Mój telefon to Oukitel k3, kiedy chce wyslac albo odebrac MMS zaczyna sie krecic to kółeczko i tak bez konca. Na kod *101# otrzymuje odpowiedź "Problem z połączeniem lub błędny kod MMI" Wiadomość konfiguracyjna nie przychodzi, otrzymuję tylko informacje, ze za chwile ja otrzymam i mam uzyc kodu 1234, ale ta wiadomosc nie dociera. Sprawdzalem konfiguracje i mam ustawione poprawnie: Punkt dostępu: MMS
Adres proxy: 212.002.096.016
Port proxy: 8080
Adres serwera MMS: http://mms.plusgsm.pl:8002"target="_blank
Ustawienia WAP
Pomocy
Adres proxy: 212.002.096.016
Port proxy: 8080
Adres serwera MMS: http://mms.plusgsm.pl:8002"target="_blank
Ustawienia WAP
Pomocy
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: MMS problem
mariucha,
Numer jest w ofercie abonamentowej czy na kartę?mariucha pisze:Na kod *101# otrzymuje odpowiedź "Problem z połączeniem lub błędny kod MMI"
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ