MMS problem
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 3
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 31 mar 2020, o 11:42
Re: MMS problem
abonament
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22387
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: MMS problem
mariucha,
Usługa GPRS jet aktywna na tym numerze? Korzystasz na nim z internetu?
mariucha pisze:Na kod *101# otrzymuje odpowiedź "Problem z połączeniem lub błędny kod MMI"
Joanna_Plus pisze:Numer jest w ofercie abonamentowej czy na kartę?
W tym przypadku ten kod nie zadziała. Jest przeznaczony dla oferty prepaid.mariucha pisze:abonament
Usługa GPRS jet aktywna na tym numerze? Korzystasz na nim z internetu?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: MMS problem
Tak - Internet działa bez problemu, tylko nie przychodzi wiadomosc konfiguracyjna ani nie dziala ustawienie reczne dla MMS. Otrzymuje informację, ze za chwile otrzymam wiadomosc konfiguracyjna i ze kod do niej to 1234, ale wiadomość ta nie dociera.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22387
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: MMS problem
mariucha,
zamieść tutaj proszę screen z ustawieniami, które posiadasz aktualnie wpisane w telefonie.
zamieść tutaj proszę screen z ustawieniami, które posiadasz aktualnie wpisane w telefonie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: MMS problem
Witam
Od 10 dni nie mogę odbierać ani wysyłać mms wszystkie ustawienia są włączone GPRS, transmisja danych, konfiguracja plus zrobiona. Gdy wysyłam do siebie mms to komunikat nie wysłano dotknij aby spróbować ponownie.
Pozdrawiam Wojtek
Od 10 dni nie mogę odbierać ani wysyłać mms wszystkie ustawienia są włączone GPRS, transmisja danych, konfiguracja plus zrobiona. Gdy wysyłam do siebie mms to komunikat nie wysłano dotknij aby spróbować ponownie.
Pozdrawiam Wojtek
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22387
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: MMS problem
Witaj zecer1973,
jaki to model aparatu? Konto numeru jest aktywne (dodatnie saldo, zachowany termin ważności)?
jaki to model aparatu? Konto numeru jest aktywne (dodatnie saldo, zachowany termin ważności)?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: MMS problem
Witam
Xiaomi Redmi 9C konto aktywne
Xiaomi Redmi 9C konto aktywne
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22387
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: MMS problem
zecer1973,
W tym telefonie wcześniej te wiadomości działały prawidłowo? Rozumiem, że transmisja danych jest normalnie dostępna?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: MMS problem
Tak cały czas jest włączona i działało prawidłowo do tej pory
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22387
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: MMS problem
zecer1973,
spróbuj wykasować aktualne ustawienia i jeszcze raz przeprowadzić konfigurację. Po tych czynnościach pamiętaj o przelogowaniu urządzenia (wył./wł.).
spróbuj wykasować aktualne ustawienia i jeszcze raz przeprowadzić konfigurację. Po tych czynnościach pamiętaj o przelogowaniu urządzenia (wył./wł.).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: MMS problem
Wieczorem to zrobię i jutro się odezwę
Pozdrawiam Wojtek
Pozdrawiam Wojtek
Re: MMS problem
Witam
Wykasowałem ustawienia MMS i przeprowadziłem konfiguracje na nowo MMS i na razie wszystko działa.
Dzięki za pomoc
Pozdrawiam Wojtek
Wykasowałem ustawienia MMS i przeprowadziłem konfiguracje na nowo MMS i na razie wszystko działa.
Dzięki za pomoc
Pozdrawiam Wojtek
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22387
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: MMS problem
Witaj zecer1973,
to bardzo dobra wiadomość. Dziękuję za informację .
to bardzo dobra wiadomość. Dziękuję za informację .
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
problem mms
Dzień dobry,
mam niezmiennie taryfe Plus Elastyczna na Kartę (tak mówi sms, bo kartę kupowałam jako Bez limitu z Gigabankiem.)
Pakiet włączony co 30 dni Rozmawiaj, smsuj i mmsuj bez limitu. Własnie kolejna opłata za ten pakiet została pobrana 28.06. Doładowałam telefon 22.06.
Ale od 27.06. nie mogę wysłac żadnego mmsa, bo system podaje informajce: Niepowodzenie. Dziś nie otrzymałam także mmsa przychodzącego, a jedynie link do odebrania w centrum mms.
Za co płacę, skoro mmsy nie działają???
mam niezmiennie taryfe Plus Elastyczna na Kartę (tak mówi sms, bo kartę kupowałam jako Bez limitu z Gigabankiem.)
Pakiet włączony co 30 dni Rozmawiaj, smsuj i mmsuj bez limitu. Własnie kolejna opłata za ten pakiet została pobrana 28.06. Doładowałam telefon 22.06.
Ale od 27.06. nie mogę wysłac żadnego mmsa, bo system podaje informajce: Niepowodzenie. Dziś nie otrzymałam także mmsa przychodzącego, a jedynie link do odebrania w centrum mms.
Za co płacę, skoro mmsy nie działają???
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22387
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: MMS problem
Witaj vvvv,
saldo konta jest dodatnie? Transmisja danych działa bez zastrzeżeń?
saldo konta jest dodatnie? Transmisja danych działa bez zastrzeżeń?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ