MMS problem

W tym dziale pytamy o Plus Mix i Plus na Kartę. Odpowiedzi udzielą Wam specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
mariucha
Nowy
Posty: 3
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 31 mar 2020, o 11:42

Re: MMS problem

Post autor: mariucha »

abonament
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22378
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: MMS problem

Post autor: Joanna_Plus »

mariucha,
mariucha pisze:Na kod *101# otrzymuje odpowiedź "Problem z połączeniem lub błędny kod MMI"
Joanna_Plus pisze:Numer jest w ofercie abonamentowej czy na kartę?
mariucha pisze:abonament
W tym przypadku ten kod nie zadziała. Jest przeznaczony dla oferty prepaid.
Usługa GPRS jet aktywna na tym numerze? Korzystasz na nim z internetu?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
mariucha
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 31 mar 2020, o 11:42

Re: MMS problem

Post autor: mariucha »

Tak - Internet działa bez problemu, tylko nie przychodzi wiadomosc konfiguracyjna ani nie dziala ustawienie reczne dla MMS. Otrzymuje informację, ze za chwile otrzymam wiadomosc konfiguracyjna i ze kod do niej to 1234, ale wiadomość ta nie dociera.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22378
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: MMS problem

Post autor: Joanna_Plus »

mariucha,

zamieść tutaj proszę screen z ustawieniami, które posiadasz aktualnie wpisane w telefonie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
zecer1973
Początkujący PlusManiak
Posty: 15
Rejestracja: 17 kwie 2013, o 15:06

Re: MMS problem

Post autor: zecer1973 »

Witam
Od 10 dni nie mogę odbierać ani wysyłać mms wszystkie ustawienia są włączone GPRS, transmisja danych, konfiguracja plus zrobiona. Gdy wysyłam do siebie mms to komunikat nie wysłano dotknij aby spróbować ponownie.
Pozdrawiam Wojtek
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22378
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: MMS problem

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj zecer1973,

jaki to model aparatu? Konto numeru jest aktywne (dodatnie saldo, zachowany termin ważności)?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
zecer1973
Początkujący PlusManiak
Posty: 15
Rejestracja: 17 kwie 2013, o 15:06

Re: MMS problem

Post autor: zecer1973 »

Witam
Xiaomi Redmi 9C konto aktywne
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22378
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: MMS problem

Post autor: Joanna_Plus »

zecer1973,
zecer1973 pisze: 28 cze 2023, o 09:40Od 10 dni
zecer1973 pisze: 28 cze 2023, o 10:20 Xiaomi Redmi 9C
W tym telefonie wcześniej te wiadomości działały prawidłowo? Rozumiem, że transmisja danych jest normalnie dostępna?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
zecer1973
Początkujący PlusManiak
Posty: 15
Rejestracja: 17 kwie 2013, o 15:06

Re: MMS problem

Post autor: zecer1973 »

Tak cały czas jest włączona i działało prawidłowo do tej pory
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22378
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: MMS problem

Post autor: Joanna_Plus »

zecer1973,

spróbuj wykasować aktualne ustawienia i jeszcze raz przeprowadzić konfigurację. Po tych czynnościach pamiętaj o przelogowaniu urządzenia (wył./wł.).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
zecer1973
Początkujący PlusManiak
Posty: 15
Rejestracja: 17 kwie 2013, o 15:06

Re: MMS problem

Post autor: zecer1973 »

Wieczorem to zrobię i jutro się odezwę
Pozdrawiam Wojtek
zecer1973
Początkujący PlusManiak
Posty: 15
Rejestracja: 17 kwie 2013, o 15:06

Re: MMS problem

Post autor: zecer1973 »

Witam
Wykasowałem ustawienia MMS i przeprowadziłem konfiguracje na nowo MMS i na razie wszystko działa.
Dzięki za pomoc
Pozdrawiam Wojtek
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22378
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: MMS problem

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj zecer1973,

to bardzo dobra wiadomość. Dziękuję za informację :-).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
vvvv
Prawie PlusManiak
Posty: 47
Rejestracja: 20 cze 2014, o 23:10

problem mms

Post autor: vvvv »

Dzień dobry,
mam niezmiennie taryfe Plus Elastyczna na Kartę (tak mówi sms, bo kartę kupowałam jako Bez limitu z Gigabankiem.)
Pakiet włączony co 30 dni Rozmawiaj, smsuj i mmsuj bez limitu. Własnie kolejna opłata za ten pakiet została pobrana 28.06. Doładowałam telefon 22.06.
Ale od 27.06. nie mogę wysłac żadnego mmsa, bo system podaje informajce: Niepowodzenie. Dziś nie otrzymałam także mmsa przychodzącego, a jedynie link do odebrania w centrum mms.
Za co płacę, skoro mmsy nie działają???
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22378
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: MMS problem

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj vvvv,

saldo konta jest dodatnie? Transmisja danych działa bez zastrzeżeń?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ