Strona 18 z 24

Re: Problem po rejestracji

: 3 sty 2017, o 14:45
autor: luk4recja
Magda_Plus pisze:luk4recja podaj mi, proszę przez ten formularz te różniące się między sobą numery telefonów oraz numery kart SIM, jakie posiadałaś starej i nowej.
Wysłane

Re: Przejście z Mixa/Simplusa na abonament (konwersja)

: 3 sty 2017, o 15:16
autor: Magda_Plus
luk4recja czy stara karta SIM dalej działa?

Re: Przejście z Mixa/Simplusa na abonament (konwersja)

: 3 sty 2017, o 15:21
autor: luk4recja
Magda_Plus pisze:luk4recja czy stara karta SIM dalej działa?
Tak cały czas działa

Re: Przejście z Mixa/Simplusa na abonament (konwersja)

: 3 sty 2017, o 15:31
autor: Magda_Plus
luk4recja dziękuję za informacje. Sprawdź pocztę.

Re: Przejście z Mixa/Simplusa na abonament (konwersja)

: 3 sty 2017, o 15:40
autor: luk4recja
Wysłałam to o co Pani prosiła :)

Edit:

A wiadomo ile może ta sprawa potrwać ?

Re: Przejście z Mixa/Simplusa na abonament (konwersja)

: 4 sty 2017, o 11:00
autor: Magda_Plus
luk4recja czas rozpatrywania reklamacji to 30 dni, ale poprosiłam o szybsze rozpatrzenie złożonego wniosku. Proszę Cię o cierpliwość.

Re: Przejście z Mixa/Simplusa na abonament (konwersja)

: 4 sty 2017, o 11:20
autor: luk4recja
Dobrze będę czekać i bardzo dziękuje :)
Chciałam się jeszcze tylko dowiedzieć czy ten "stary" numer mam teraz zarejestrować czy trzeba czekać ?

Re: Przejście z Mixa/Simplusa na abonament (konwersja)

: 4 sty 2017, o 11:35
autor: Magda_Plus
luk4recja na razie wstrzymaj z tym do momentu rozpatrzenia reklamacji.

Re: Przejście z Mixa/Simplusa na abonament (konwersja)

: 4 sty 2017, o 13:53
autor: luk4recja
Reklamacja została rozpatrzona pozytywnie - bardzo dziękuje za pomoc :)
Mam jeszcze tylko pytanie - w wiadomości było napisane, aby udać się ze "starym" numerem do punktu obsługi. Tylko z jeśli dobrze rozumiem to tama umowa jest nieważna i aby mieć abonament na "stary" numer trzeba spisać nową ?

Re: Przejście z Mixa/Simplusa na abonament (konwersja)

: 4 sty 2017, o 14:27
autor: Basia_Plus
luk4recja ,
luk4recja pisze:w wiadomości było napisane, aby udać się ze "starym" numerem do punktu obsługi.
jeśli w odpowiedzi z Departamentu Reklamacji jest taka informacja, to zgodnie z sugestią należy udać się do najbliższego punktu Plusa.

Średniowieczne Biuro Obsługi Plus GSM

: 12 sty 2017, o 19:41
autor: mariush19
Witam uprzejmie szanowne grono forumowiczów.
Przedstawię w skrócie moje przygody ze Skandalicznie (średniowieczne) działającym Biurem Obsługi klienta Plus.
9-01.2017 dzwonię w sprawie przeniesienia numeru z karty na abonament. Ustalam warunki, zgadzam się. Konsultant przetwarza umowę, wszystko jest dograne i....... krach. Pokazuje się komunikat że mam nie zapłacony rachunek. Cho)era zapomniałem zapłacić, no nic, rozmawiając dalej z konsultantem opłacam w ciągu minuty rachunek przez E-płatność. Niestety procedury, system za 20 mln zł nie jest w stanie tak szybko zareagować. Zlecenie "utyka" ale przemiły Pan zapewnia że jutro (czyli 10.01) ktoś te zlecenie "popchnie" dalej i telefon z umową dotrze dzisiaj tj 12-01.
Zadowolony czekam.
11.01 dzwonię dowiedzieć się o numer listu przewozowego żeby wiedzieć kiedy być w domu. Dowiaduję się że wszystko złożone , wszystko przetworzone, ale po numer listu przewozowego muszę zadzwonić jutro (czyli 12.01)

12.01 dzwonię, oczywiście 30 minut czekania, przemiła Pani sprawdza i mówi że wszystko jest jak najbardziej ok. Ale... krach .. na końcu coś jej wyskakuje że mam niezapłacony rachunek. Tłumaczę że 2 dni temu zapłacony że to nie średniowiecze żeby pieniądze szły miesiąc. Jednak Pani upiera się że to średniowiecze i przełącza mnie do działu windykacji. Tam dowiaduję się że jednak to nie średniowiecze i należność już dawno zaksięgowana.
Przełącza mnie z powrotem do BOK, znów pół godziny czekania. Odbiera inny przemiły Pan i sprawdza wszystko i mówi że wszystko jest ok z moim zleceniem, ale żeby to dalej poszło musi to "kliknąć" Pan z którym rozmawiałem 9.01. Dziś go jednak nie ma w pracy, wczoraj i przed wczoraj też nie było ( bo obiecał potwierdzić że wszystko ok ze zleceniem).
Zażądałem żeby skasować te zlecenie, na co Pan powiedział że nie może. Nie może on, nie może żaden z przełożonych, żaden z kierowników. Nikt oprócz tego jednego człowieka z którym rozmawiałem 9.01.
Skoro go nie ma 3 dni, to nie będzie go dłużej bo pogoda nastraja do L4.
Reasumując potrzebuję numeru, darmowych rozmów, tracę pieniądze a nikt z Plus GSM nie może nic z tym zrobić nawet Szanowny Pan S.
Życzę sobie żeby kiedyś ziściło się moje największe marzenie, żeby nie było telefonów, smartfonów, internetu, telewizji, żeby te hieny nie miały z kogo doić tyle pieniędzy! Niech wróci średniowiecze.
Dziękuję pozdrawiam

Re: Przejście z Mixa/Simplusa na abonament (konwersja)

: 13 sty 2017, o 11:05
autor: Ewa_Plus
Witaj mariush19,
- przykro mi z powodu sytuacji, jaka Cię spotkała. Podeślij mi swój numer przez ten formularz. Zlecę wówczas pilny kontakt naszego konsultanta.

Re: Przedłużenie umowy w Plus Mix - pytania i wątpliwości.

: 13 sty 2017, o 19:15
autor: alyenya
Witam niedługo kończy mi się umowa w mixie zostało mi 7 doładowań ,chciałbym przenieść numer z mixa na abonament.
Mam pytanie mam nowy dowód osobisty czy nie bedzie żadnych problemów przy przedłużeniu umowy?

Pozdrawiam

Re: Przejście z Mixa/Simplusa na abonament (konwersja)

: 16 sty 2017, o 11:06
autor: Joanna_Plus
Witaj alyenya,
alyenya pisze:czy nie bedzie żadnych problemów przy przedłużeniu umowy?
To nie jest przedłużenie umowy, to jest konwersja (zmiana oferty z Plus Mix na Plus Abonament). W tym przypadku należy przedstawić komplet dokumentów. Szczegóły w naszym FAQ.
Wyjątek (dotyczy placówek stacjonarnych):
Jesteś już Abonentem Plusa i opłaciłeś 6 rachunków w terminie.

Re: Przejście z Mixa/Simplusa na abonament (konwersja)

: 17 sty 2017, o 16:28
autor: alyenya
a mógłbym prosić o kontakt z biurem obsługi? bo w salonach plusa nie dają za ciekawych ofert. Czyli dowód + umowa o pracę starczy do konwersji numeru?