60 minut DO WSZYSTKICH "Plus na Kartę"

W tym dziale pytamy o Plus Mix i Plus na Kartę. Odpowiedzi udzielą Wam specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Robertus
Starszy Plusmaniak
Posty: 151
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 20 lut 2013, o 15:36

60 minut DO WSZYSTKICH "Plus na Kartę"

Post autor: Robertus »

Obecnie używam taryfy Plus na Kartę. Przed walentynkami dostałem od Plusa takiego sms-a: „Czeka na Ciebie GODZINA rozmow DO WSZYSTKICH SIECI! Zasil się do 14.02 za min. 30zl a otrzymasz GRATIS 60 minut na 30dni. Wlaczymy do 20.02, potwierdzimy SMSem”
Zgodnie z zaleceniem zasiliłem 14 za 30 zł. Wczoraj o 8.44 otrzymałem ten pakiet. Ponieważ do tej pory nie dostałem od Plusa pakietu do wszystkich, zawsze było zastrzeżenie że bez PLAY z ciekawości sprawdziłem czy nie pobierze mi opłaty za połączenie do PLAY. Niestety ściąga mi z konta za połączenie do PLAY (29gr za min). Powtórzyłem operacje po południu i niestety taka sama sytuacja. Z połączeniami do ORANGE i T-Mobile wszystko jest ok., tylko z PLAY jest problem. Zaintrygowany tą sytuacją zadzwoniłem do BOK-u. Miła pani jeszcze po konsultacji z kierownikiem potwierdziła że pakiet obejmuje również PLAY i pewnie jest to błąd systemowy. W godzinach wieczornych przyszedł do mnie sms z informacją że dostałem w ramach doładowań jeszcze 10 zł na usługi w Plusie. Szkoda tylko że nie mogę sprawdzić ile pieniędzy mi jeszcze zostało z tego dodatkowego pakietu 10 zł?
Wracając jeszcze do połączeń z pakietu z wykonałem dzisiaj połączenie do PLAY. Niestety w dalszym ciągu nie pobiera minut z pakietu.
W związku z tym mam pytanie, co z tym fantem zrobić? Niby racja jest po mojej stronie (info z BOK-u) a system robi swoje. I czy w tym przypadku należy mi się jakaś rekompensata np. zwrot za połączenia do PLAY w czasie obowiązywania pakietu?

Druga sprawa, ale już mniej istotna wynika z tego że mam uruchomiony jeszcze pakiet na stacjonarne 60 minut który kończy mi się 28 lutego. Gdy dzwonie na numer stacjonarny to pobiera mi z pakietu „60 minut do wszystkich” Dzwoniąc do BOK-u również zapytałem o tą kwestię bo tak naprawdę nie wiedziałem z którego pakietu powinno pobierać najpierw. I tutaj również byłem miło zaskoczony. Pani w BOK-u poinformowała mnie że system powinien najpierw pobierać minuty z pakietu który kończy się wcześniej. Niestety i w tym przypadku system zadziałał odwrotnie.
Z grzeczności nie chciałem ciągnąć tematu dalej i stawiać sympatycznej konsultantki w niezręcznej sytuacji bo przecież nie ona jest winna że system źle działa, więc proszę o odpowiedź na te pytania poprzez to forum. Z góry dziękuję za odpowiedź.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22378
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: 60 minut DO WSZYSTKICH "Plus na Kartę"

Post autor: Joanna_Plus »

Robertus,

z dostępnych mi informacji, konsultantka miała rację. Potwierdzę, to jednak w 100% i wrócę do Ciebie z odpowiedzią.
To dodanie 10 zł, SMS-em o jakiej treści było poprzedzone?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Robertus
Starszy Plusmaniak
Posty: 151
Rejestracja: 20 lut 2013, o 15:36

Re: 60 minut DO WSZYSTKICH "Plus na Kartę"

Post autor: Robertus »

Joanna_Plus pisze:Robertus,

z dostępnych mi informacji, konsultantka miała rację. Potwierdzę, to jednak w 100% i wrócę do Ciebie z odpowiedzią.
To dodanie 10 zł, SMS-em o jakiej treści było poprzedzone?
Dziękuje za zainteresowanie moim problemem i czekam na odpowiedź. Niestety system w dalszym ciągu pobiera opłatę za połączenia do PLAY.
Natomiast jeśli chodzi o bonus 10zł na usługi w Plusie to sms brzmiał mniej więcej tak: "Dostałeś 10zł za zasilenie na wszystkie usługi w Plusie, ważne 30 dni". Niestety nie pamiętam dokładnej treści tego sms-a, ale sens na pewno jest taki jak opisałem. Zupełnie nie wiem za co ten bonus? Może w BOK-u stwierdzili żeby mi jakoś zrekompensować e straty bo podałem mój numer? Prawda jest taka że bonus rzeczywiście działa na usługi w Plusie. Wysłałem testowego MMSa i rzeczywiście pobrało z puli 10 zł. Zastanawia mnie tylko jedno, jak sprawdzić ile tak naprawdę pozostało mi na koncie z tego 10 zł? Wysyłając kod *121# nie ma na ten temat żadnej informacji. Również po zalogowaniu się do Plus online nie ma tego w żadnej rubryce.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22378
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: 60 minut DO WSZYSTKICH "Plus na Kartę"

Post autor: Joanna_Plus »

Robertus,

na podstawie tego co napisałeś, to ten bonus 10 zł, powinien zwiększyć środki salda głównego.
Proszę prześlij przez ten formularz, numer swojego telefonu. Postaram się to sprawdzić.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ