Internet non stop 15, problem z aktywacją
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- dann86
- Nowy
- Posty: 4
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 30 paź 2012, o 19:31
Internet non stop 15, problem z aktywacją
Witam! Posiadam taryfę Mix6. Wczorajszego dnia aktywowałem pakiet internetowy 15 non stop, pobrano z mojego konta kwotę 15 zł a nie widnieje on w spisie aktywnych pakietów zarówno na plus online jak i po wpisaniu *121#.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Internet non stop 15, problem z aktywacją
Witaj dann86,
a pod wpisaniu *136#, co się pojawia?
a pod wpisaniu *136#, co się pojawia?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Internet non stop 15, problem z aktywacją
Kod ten wyświetla wszystkie pakiety, także ten opisany przeze mnie wcześniej. Dziękuję za pomoc!