Strona 1 z 1

Blokada pakietu internetowego

: 1 mar 2013, o 13:23
autor: Srebroo
Witam.

25 kwietnia Plus zablokował pełną prędkość pakietu internetowego po przekroczeniu 600 MB. Dziś, 01.03.2013 pakiet powinien być odblokowany, a nie jest. Po 38 minutach rozmowy i oczekiwania na kolejnych konsultantów zwątpiłem w możliwość załatwienia tej sprawy w cywilizowany sposób.

Proszę o pomoc w załatwieniu sprawy.

Chodzi o pakiet internet non-stop w abonamencie.

Pozdrawiam Zieliński Arek

Re: Blokada pakietu internetowego

: 1 mar 2013, o 15:30
autor: Krzysiek_Plus
Srebroo zrób restart telefonu, lub przynajmniej przeloguj się w sieci ( np: poprzez tryb samolotowy)

Rozumiem ze cykl rozliczeniowy w twoim przypadku rozpoczyna się zawsze pierwszego każdego miesiąca ?