Strona 2 z 2
Re: Pakiet internetowy 7 Non Stop
: 8 mar 2013, o 14:08
autor: trener
Joanna_Plus
Masz rację, rzeczywiście jest to napisane, nie doczytałem, ale dziękuję za naprowadzenie mnie. Jeżeli pisze to nie mogę się czepiać, ale co do zasady... wiadomo o co chodzi
Re: Pakiet internetowy 7 Non Stop
: 8 mar 2013, o 14:17
autor: Joanna_Plus
trener,
oczywiście
. Taka ideologia tego miejsca, żeby pytać, wyjaśniać i dyskutować. Zasady – rozumiem i bardzo szanuję Twoje zdanie w tym temacie.
Re: Pakiet internetowy 7 Non Stop
: 11 mar 2013, o 12:03
autor: michalb1009
każda sieć tak robi bo chcą zachęcić klienta do zakupu większej ilości rzeczy tak już jest w tym życiu tego nie zmienisz.
Różnica polega na tym że w plusie są niższe ceny takich usług co mi się bardzo podoba. Trzeba po prostu wszystko czytać tak to już jest w współczesnym świecie.
Re: Pakiet internetowy 7 Non Stop
: 11 mar 2013, o 12:10
autor: Joanna_Plus
michalb1009,
michalb1009 pisze:Trzeba po prostu wszystko czytać tak to już jest w współczesnym świecie.
Na pewno taka wiedza nie zaszkodzi
.
Re: Pakiet internetowy 7 Non Stop
: 23 maja 2013, o 20:27
autor: Venio
Włączam telefon po 10 godzinnej bezaktywności i dostaję sms:
19:52
Pakiet internetowy 7 Non Stop zostal wlaczony na 31 dni. Pakiet odnowi sie automatycznie.
Okradacie mnie ??.
Wpisuje *136# i:
19:55
Aktywne promocje: Pakiet internetowy 7 Non Stop (102400.0) 23-06-2013 12:29, Wyprobuj Pakiet internetowy 7 Non Stop 23-06-2013 04:32, Rok waznosci konta.
Skąd tyle internetu i ile mi już pieniędzy odprowadziliście ?.
Dezaktywowałem 7 non stop:
19:56
Pakiet internetowy 7 Non Stop zostal wylaczony.
Sprawdzam *136#, a tu:
19:57
Aktywne promocje: Wyprobuj Pakiet internetowy 7 Non Stop 23-06-2013 04:32, Rok waznosci konta.
Nic nie chcę próbować. Ile znikło mi już z konta ?.
Nie każcie mi nic więcej sprawdzać i wysyłać, bo wszystko jasno podałem. Nie mam zamiaru zaprzątać sobie tym głowy. Sami coś nawciskaliście to to uregulujcie. Jeśli będzie się to powtarzać to karta w śmietnik. Nie chcę korzystać z jakiś przymusowych usług... pewnie jeszcze płatnych.
*121#
Brak aktywnych pakietow.
Re: Pakiet internetowy 7 Non Stop
: 23 maja 2013, o 20:44
autor: pepcia2
Nikt Ci sam nie włącza żadnych usług. Może coś proponowali nie wpieraj, że sami powłączali jakieś pakiety
czy nie przechodziłeś ostatnio do taryfy Plus na Kartę? Dodawany jest gratis internet na miesiąc, który możesz wyłączyć.
Re: Pakiet internetowy 7 Non Stop
: 24 maja 2013, o 10:09
autor: Joanna_Plus
Venio,
opcja
Wypróbuj Pakiet internetowy 7zł Non Stop, jest aktywowana w dwóch przypadkach:
- zmiana taryfy na Plus na Kartę:
http://nakarte.plus.pl/images/Zmien_tar ... op_7zl.pdf,
- lub przy skorzystaniu z powyższej promocji:
http://internet.plus.pl/documents/59602 ... Kart%C4%99.
W pierwszym okresie 30 dni usługa jest bezpłatna. Jeżeli nie zostanie wyłączona, jej odnowienie wiąże się z opłatą 7 zł.
Venio, a jakiś SMS promocyjny do Ciebie nie dotarł?
Re: Pakiet internetowy 7 Non Stop
: 24 maja 2013, o 16:09
autor: Venio
pepcia2 pisze:Nikt Ci sam nie włącza żadnych usług. Może coś proponowali nie wpieraj, że sami powłączali jakieś pakiety
czy nie przechodziłeś ostatnio do taryfy Plus na Kartę? Dodawany jest gratis internet na miesiąc, który możesz wyłączyć.
Wiesz tyle co zjesz... Sam tego nie włączyłem, a Plus Na Kartę mam od dawien dawna. Stało się to z dnia na dzień. Żadnych promocji nie aktywowałem i nie wykonywałem żadnych innych zmian na koncie. Nie zostałem też poinformowany smsem o jakiejś promocji tego typu tylko od razu włączyło pakiet.
Łamigłówka: Przypomniało mi się, że jakieś 1,5 miesiąca temu, też dostałem bodajże na próbę pakiet 7 non stop. Wtedy też to anulowałem.
Jestem wyjątkowy i dostaję Happy Gifty co miesiąc, mimo że ich nie chce?
Re: Pakiet internetowy 7 Non Stop
: 24 maja 2013, o 16:13
autor: pepcia2
I tym razem nie dostałeś sms-a o promocji? Tylko od razu sam pakiet bez jakiejkolwiek informacji?
Jeśli nie chcesz dostawacć takich i podobnych wiadomości z sieci wycofaj zgodę marketingową np. przez Plus online.
Re: Pakiet internetowy 7 Non Stop
: 25 maja 2013, o 07:44
autor: Venio
Nic nie otrzymałem. Według mnie to jest czyste nabijanie w butelkę. Jak wycofam tą zgodę to wówczas nie dostanę jakiejkolwiek wiadomości, że coś włączono
.
Zobaczymy, czy napisze tu za miesiąc. Bye
Re: Pakiet internetowy 7 Non Stop
: 27 maja 2013, o 08:57
autor: Joanna_Plus
Venio,
z opisu promocji, który podajesz wynika, że opłata za pakiet nie została naliczona. Tak jak radzi
pepcia2, możesz wycofać zgodę na kampanie marketingowe, wysyłając bezpłatną wiadomość SMS o treści
SPRZECIW na numer
8000, lub dokonać tego przez aplikację Plus online. Więcej na ten temat
tutaj.
Re: Pakiet internetowy 7 Non Stop
: 3 kwie 2015, o 10:28
autor: nenunia1992
A ja mam pytanie czy jesli mam w smsie zwrotnym (*136#) iż:
"Aktywne promocje: Pakiet internetowy 7 Non Stop (101600.0)" to czy pakiet jest aktywny? I czy jak mam konto zablokowane to czy mogę mimo tego z niego korzystać??
Re: Pakiet internetowy 7 Non Stop
: 3 kwie 2015, o 11:05
autor: Joanna_Plus
nenunia1992,
nenunia1992 pisze:A ja mam pytanie czy jesli mam w smsie zwrotnym (*136#) iż:
"Aktywne promocje: Pakiet internetowy 7 Non Stop (101600.0)" to czy pakiet jest aktywny?
Tak. W wiadomości zwrotnej jest podana również data ważności promocji.
nenunia1992 pisze:I czy jak mam konto zablokowane to czy mogę mimo tego z niego korzystać??
Nie.
17. Abonent może korzystać z wybranego Pakietu Non Stop w ramach opłaty za pakiet, gdy posiada dodatnią wartość swojego konta i jednocześnie znajduje się w okresie ważności dla usług wychodzących.
http://www.plus.pl/documents/16/f5ce2c3 ... %C4%99.pdf
Re: Pakiet internetowy 7 Non Stop
: 3 kwie 2015, o 11:39
autor: nenunia1992
Dziękuję za pomoc, pozdrawiam :)
Re: Pakiet internetowy 7 Non Stop
: 3 kwie 2015, o 14:55
autor: Joanna_Plus
nenunia1992,
nenunia1992 pisze:Dziękuję za pomoc
nenunia1992 pisze:pozdrawiam :)
Ja również. Wesołych Świąt.