Esklep PlusGSM

Roaming, Muzodajnia, Program 5Plus, Drogowskaźnik, Plus Online. Wszytko inne co związane z siecią Plus+...
dziki24
Początkujący PlusManiak
Posty: 12
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 6 lut 2009, o 13:25

Esklep PlusGSM

Post autor: dziki24 »

Witam

Mam straszny problem. Zamówiłem telefon nokie n95 z taryfa syberyjska w sklepie internetowym. Wysłałem od razu potrzebne dokumenty i od tej pory cisza. Czekam już ponad tydzień. Nie ma żadnego odzewu ze strony sklepu. Już nie wiem co mam zrobić. Nie chce anulować zamówienia bo zależy mi na taryfie i telefonie ale ileż można czekać. Czy ktoś z Kolegów ma podobne problemy ?

Pozdrawiam
mariusz9a
Administrator
Administrator
Posty: 6162
Rejestracja: 20 lip 2008, o 12:42
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: mariusz9a »

Tzn był już kurier i podpisałeś umowę? Bo nie rozumiem jakie dokumenty tam wysyłałeś...
"Szczęśliwy, kto umie dzielić się z innymi"
Obrazek
dziki24
Początkujący PlusManiak
Posty: 12
Rejestracja: 6 lut 2009, o 13:25

Post autor: dziki24 »

Wysłałem dokumenty do weryfikacji. Skan dowodu i legitki studenckiej, kopie dokumentów niezbędnych do przygotowania umowy.Kuriera nie było.
Awatar użytkownika
Connected
Szalony PlusManiak
Posty: 216
Rejestracja: 16 wrz 2008, o 23:20
Lokalizacja: Salon Firmowy Plus /3miasto
Kontakt:

Post autor: Connected »

dziki24 pisze:Wysłałem dokumenty do weryfikacji. Skan dowodu i legitki studenckiej, kopie dokumentów niezbędnych do przygotowania umowy.Kuriera nie było.
Dla tego ja do śmierci będe powtarzał, że priorytetm jest w załatwianiu takich spraw Punkt Sprzedaży, Sklep Firmowy, Salon Firmowy Plus'a.

1. Możesz obejrzeć, sprawdzić telefon.
2. Weryfikacje masz w ciągu 30 minut.
3. Nie czekasz w domu na kuriera i nie tracisz czasu a co za tym idzie nie denerwujesz się.

Dzwoń na 2601 do "bólu"

Pozdrawiam
greggis
Starszy Plusmaniak
Posty: 155
Rejestracja: 6 sty 2009, o 19:04

Post autor: greggis »

Zgadzam się...
Te max 50 zeta mniej za telefon nie jest warte czekania.
A jeszcze bardziej szokują mnie ludzie którzy potrafią kupować abo przez telofon... a potem sie dziwią że nie wszystko wygląda tak jak im miła Pani z telemarketingu powiedziała.
martinesco
Prawie PlusManiak
Posty: 49
Rejestracja: 6 lut 2009, o 21:12

Post autor: martinesco »

Z zakupem przez telefon, też miałem historię, :-)
do klienta zadzwoniła przemiła pani z orange (ponieważ był wtedy jeszcze klientem tej sieci ), i namówiła go na przedłuzenie umowy z super najnowocześniejszym smartfonem, samsungiem i600, a że miał wcześniej SE P910i, i żadnego innego modelu nie znał, myślał, że może być tylko lepiej... :?:

Niestety owy samsung nigdy nie przypadł mu do gustu, sprzedał go później za pare złoty, i znienawidził markę samsung. :-?

Musiało upłynąć sporo wody, aż udało mi sie go przekonać do samsunga... Omnia, ale ten jest troszke lepszy, od i600 :mrgreen:

Nie dość, że jest zadowolony z sieci 8-) to jeszcze z Samsunga.
dziki24
Początkujący PlusManiak
Posty: 12
Rejestracja: 6 lut 2009, o 13:25

Post autor: dziki24 »

Właśnie różnica jest dość spora miedzy esklepem a punktem plusa. Przy noki n95 wynosi 200zł. Miałem tą nokie brać 28 stycznia ale jak na złość 27 zmienił się regulamin promocji i nagle z 250 zł zrobiło się 399 zł :evil:. Dzisiaj mi odpisali ze maja strasznie dużo umów i się nie wyrabiają. Po prostu mam nauczkę na przyszłość, poczekam do tych ustawowych 10 dni roboczych a potem znowu ich pospamuje. Jak to nic nie da to anuluje zamówienie i poczekam na n82 w rozsądnej cenie :)

Pozdrawiam
ManMoon
Szalony PlusManiak
Posty: 391
Rejestracja: 18 paź 2008, o 15:22
Lokalizacja: dunno
Kontakt:

Post autor: ManMoon »

To ja moze podejme inny temat...
Konsultanci Sieci Komorkowych szczegolnie abonament dzwonia i namawiaja do nowego telefonu... oczywiscie dana osoba ma jeszcze umowe do konca roku czy na dwa lata.

Krotko mowiac: nowy telefon + 120 minut w prezencie przy abonamencie 55zl to czyste oszustwo. Dlaczego? Konsultant do konca nie mowi ze chodzi o nowa umowe czy o przedluzenie starej...
Oczywiscie rzecz jasna chodzi o nowa umowe, a nie przedluzenie starej bo to by bylo bez sensu i jeszcze nowy telefon i zmiana abonamentu na tanszy i duzo minut w promocji, do mojego taty juz tak dzwonili i namawiali, to powiedzial tej milej Pani konsultantce ze przejedzie sie do Salonu Plusa i spyta sie czy to zgodne z prawem : nic nie mowiac informacji czy przedluzenie czy nowa umowa.
Rzecz jasna chodzilo o zupelnie nowa umowe a stara umowa zostaje, drugi telefon w abonamencie, a konsultant nie powiedzial wprost informacji czy to jest nowa umowa czy przedluzenie starej...

Ludzie... nie nabierajcie sie na takie cos jak ktos do Was dzwoni, mowi dobra oferte, nie do konca przedstawiajac warunki np. czy nowa umowa czy przedluzenie, lepiej isc samemu do Salonu i sie wszystkiego dowiedziec lub na stronie Plusa ;-)
O ile wiem to konsultanci Orange tez tak zaczeli robic i duzo ludzi juz tak sie nabrało, przez to, ze konsultant do nich wydzwanial i proponowal nowa oferte z nowa umowa...

W EBOKU proponuje odznaczyc wszystkie opcje szczegolnie te z kontaktem telefonicznym przez konsultantow, przy okazji dzwoniac do BOK'u poinformowac, ze nie chcemy aby konsultanci kontaktowali sie z nami przez telefon, unikniemy tak w ten sposob "przykrych" niespodzianek.
Ja generalnie jestem przeciwny zakupom przez Sklep Internetowy telefonów- bo zawsze moze dojsc jakis blad, wole sie ruszyc i przejsc do Salonu i tam sie dowiedziec szczegolow.
Ostatnio zmieniony 19 kwie 2012, o 11:35 przez ManMoon, łącznie zmieniany 1 raz.
Dam o siebie zadbać i nigdy nie zmienię taryfy na PlusMix V- absurdalnie proste ;-)
greggis
Starszy Plusmaniak
Posty: 155
Rejestracja: 6 sty 2009, o 19:04

Post autor: greggis »

ManMoon, masz racje. Niestety telemarketing nie jest bezpiecznym kanałem sprzedaży dla klienta. Problem w tym że jest grupa ludzi którzy dają wiare nie w to co jest prawdopodobne a w to co ładnie brzmi. Ja z kolei ostatnio spotkałem klienta który chciał nokię n95. Pytam wiec czy chce n95 czy n95 8gb i mówie mu że n95 przy jego taryfie bedzie kosztować 49 zł. netto ...a szanowna żona klienta na to że pan w jakims salonie powiedzial im że za 49 zł. dostaną 8gb (w jego taryfie 499!) i że ja chyba chce ich oszukać :shock: Stwierdzili że zadzwonią do tego salonu zapytać i potem odezwą się do mnie... nast. dnia kupili tel w salonie...heh. I weź tu bądź szczery z ludzmi....
Jeszcze nie mam PlayFresh! :))
dziki24
Początkujący PlusManiak
Posty: 12
Rejestracja: 6 lut 2009, o 13:25

Post autor: dziki24 »

Panowie macie rację co do telemarketingu. Szukają tylko jak to nas wydymać na parę PLNów. Co do zakupów cyrografowych trzeba czytać umowy. To podstawa. Tam jest wszystko ładnie napisane. Ceny telefonów, okresy trwania umowy, prawa i obowiązki itp. Co do mnie to nadal czekam na fona :(, widzę tylko ze nadal drożeje. Dzisiaj mija ustawowe 10 dni i pisze do rzecznika praw konsumenta. Zobaczę co mi odpowiedzą.
ManMoon
Szalony PlusManiak
Posty: 391
Rejestracja: 18 paź 2008, o 15:22
Lokalizacja: dunno
Kontakt:

Post autor: ManMoon »

Czytać umowy- właśnie, tylko, że przez telefon nikt Ci nie czyta i nie mowi no. warunkow umowy zapisanych z przypisem malym druczkiem.... tylko mowi o najwazniejszym promocji, minutach itp.

Ale na to tez jest sposob: wszystkie regulaminy umów odnosnie Esklepu itp. sa zamieszczone na stronie, przed kupnem mozna wejsc i przeczytac.
Ostatnio zmieniony 19 kwie 2012, o 11:33 przez ManMoon, łącznie zmieniany 1 raz.
Dam o siebie zadbać i nigdy nie zmienię taryfy na PlusMix V- absurdalnie proste ;-)
martinesco
Prawie PlusManiak
Posty: 49
Rejestracja: 6 lut 2009, o 21:12

Post autor: martinesco »

Ostatnio sie dowiedziałem, sąsiad kupił laptopa przez telefon, pytam sie z orange? a on tak orange, ale rozpakowuje tego lapciaka, bo chciał żebym mu uruchomił, patrze a tam materiały o iplusie,
pytam czy kupił razem z internetem, a on ze niewie, chyba tak, ale właściwie nie.

Wie tylko że pani zadzwoniła, zaproponowała laptopa, on się zgodził, i kupił, nie wie za ile, ani nawet gdzie.
Aż trudno uwierzyć, że są jeszcze tacy "świadomi klienci"
Awatar użytkownika
tomek
Szalony PlusManiak
Posty: 1499
Rejestracja: 1 paź 2008, o 19:13
Lokalizacja: Polska

Post autor: tomek »

ale już wie co ma, ile i za ile? :lol:
dziki24
Początkujący PlusManiak
Posty: 12
Rejestracja: 6 lut 2009, o 13:25

Post autor: dziki24 »

No i moja przygoda z esklepem zakończyła się w dniu wczorajszym. Tel został pomyślnie aktywowany. Jedynie był problem z aktywacja promocyjnego pakietu, co szybko dało się rozwiązać przez tel do BOK. Jestem zadowolony z tego co zamówiłem i jak na razie nie mam zastrzeżeń co do jakości usług plusa, pomijam e-sklep. Co do zakupów w esklepie plusa to polecam go osobom, które lubią czekać. Dzisiaj mija 3 tygodnie od zamówienia. Duży plus za to ze paczka była kompletna i umowa wystawiona bezbłędnie.

Pozdrawiam
pasqal
Szalony PlusManiak
Posty: 1368
Rejestracja: 3 paź 2008, o 21:31
Lokalizacja: Lublin

Post autor: pasqal »

No to tyle dobrego, że wszystko skończyło się w porządku :-)
sam osobiście nie jestem przekonany do takich poważnych zakupów przez Internet. Jak już, to tylko CD i książki :-P
And remember: respect is everything…
ODPOWIEDZ