Samsung Note II LTE problem z rozmowami

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
Dominik_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 1112
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:15

Re: Samsung Note II LTE problem z rozmowami

Post autor: Dominik_Plus »

A masz może numer tego zgłoszenia do działu technicznego?
Chcesz przedłużyć umowę , kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Obrazek
butrynm
Początkujący PlusManiak
Posty: 25
Rejestracja: 8 lip 2011, o 11:38

Re: Samsung Note II LTE problem z rozmowami

Post autor: butrynm »

Tak. Wczoraj go dostałem na maila. Oto on: C00000000824186
Awatar użytkownika
Dominik_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 1112
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:15

Re: Samsung Note II LTE problem z rozmowami

Post autor: Dominik_Plus »

butrynm, prześlij mi jeszcze przez ten formularz przykładowe przypadki opisane w taki sposób:
  • numer telefonu, z którego wykonywano połączenie;
  • numer telefonu, na który wykonywano połączenie;
  • lokalizacja (miejscowość, kod pocztowy, ulica numer domu);
  • data i godzina połączenia;
  • jakie objawy miała osoba wykonująca połączenie (np. cisza w słuchawce, brak sygnału połączenia);
Chcesz przedłużyć umowę , kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Obrazek
butrynm
Początkujący PlusManiak
Posty: 25
Rejestracja: 8 lip 2011, o 11:38

Re: Samsung Note II LTE problem z rozmowami

Post autor: butrynm »

Witam. Dostałem wczoraj sms-a że reklamacja została zrealizowana lub coś w tym rodzaju. Niestety problem z dodzwonieniem się do mnie dalej występuje. Wygląda jakby było lepiej ale przed chwila wykonałem dwa połączenia z numeru stacjonarnego. Pierwsze przebiegło ok ale niestety przy drugim miałem najpierw cisze w słuchawce a później sygnał oznajmiający brak odpowiedzi. Na mój telefon doszedł tylko sms że próbowano się ze mną połączyć. Może Pan sprawdzić jak dokładnie wygląda sytuacja z moją reklamacją ?
Awatar użytkownika
Dominik_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 1112
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:15

Re: Samsung Note II LTE problem z rozmowami

Post autor: Dominik_Plus »

butrynm, reklamacja została rozpatrzona a odpowiedź otrzymasz na piśmie.

Zgłoszę ją w Twoim imieniu jeszcze raz, ale najpierw chciałbym żebyśmy rozwiązali ten problem z połączeniami. W tej chwili jest on już analizowany. Czekam jeszcze tylko na te informacje od Ciebie, bo coś chyba nie dotarła do mnie Twoja wiadomość.
Chcesz przedłużyć umowę , kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Obrazek
butrynm
Początkujący PlusManiak
Posty: 25
Rejestracja: 8 lip 2011, o 11:38

Re: Samsung Note II LTE problem z rozmowami

Post autor: butrynm »

Wysłałem odpowiedź przez formularz. Mam nadzieje że doszła
Awatar użytkownika
Dominik_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 1112
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:15

Re: Samsung Note II LTE problem z rozmowami

Post autor: Dominik_Plus »

Super, dzięki. Wiadomość dotarła. :-)

Będę Cię informował na bieżąco.
Chcesz przedłużyć umowę , kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Obrazek
butrynm
Początkujący PlusManiak
Posty: 25
Rejestracja: 8 lip 2011, o 11:38

Re: Samsung Note II LTE problem z rozmowami

Post autor: butrynm »

Witam. Dostałem listem odpowiedź z plusa na poprzednią reklamację. Powiem tylko że odpowiedź jest śmiechu warta. Czy już coś wiadomo w sprawie nowej reklamacji ?
Awatar użytkownika
Dominik_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 1112
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:15

Re: Samsung Note II LTE problem z rozmowami

Post autor: Dominik_Plus »

Tą odpowiedzią się nie sugeruj.

Złożę w Twoim imieniu nową reklamację jak tylko uda się wyjaśnić ten problem.
Chcesz przedłużyć umowę , kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Obrazek
butrynm
Początkujący PlusManiak
Posty: 25
Rejestracja: 8 lip 2011, o 11:38

Re: Samsung Note II LTE problem z rozmowami

Post autor: butrynm »

Super. Proszę jednak o jak najszybsze sprawdzenie usterki gdyż w środę będzie już dwa tygodnie od momentu gdy nie jestem w stanie normalnie użytkować telefonu a jednak abonament płacę i to wcale niemały gdyż 159 zł.
Awatar użytkownika
Dominik_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 1112
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:15

Re: Samsung Note II LTE problem z rozmowami

Post autor: Dominik_Plus »

Już analizujemy ten problem. Jak dostanę jakieś informacje w tej sprawie to dam Ci znać.
Chcesz przedłużyć umowę , kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Obrazek
butrynm
Początkujący PlusManiak
Posty: 25
Rejestracja: 8 lip 2011, o 11:38

Re: Samsung Note II LTE problem z rozmowami

Post autor: butrynm »

W tej chwili jestem w pracy na ulicy Okulickiego w Stalowej Woli. Oczywiście z numeru stacjonarnego dalej się nie mogę dodzwonić do siebie, Żona ma numer w sieci Play i też nie udało się jej dodzwonić. Wczoraj wieczorem byłem u siebie w domu na ulicy Wojska Polskiego i wtedy udało się jej dodzwonić.Niestety też nie za każdym razem udaje się ta "arcytrudna" sztuka z dodzwonieniem do mnie. Zauważyłem że gdy ktoś dzwoni z plusa to raczej problem nie występuje. Jutro będzie już dwa tygodnie gdy ten problem występuje. Ja rozumie że ktoś szuka problemu ale dwa tygodnie to już sporo za długo. Szczególnie po odpowiedz na pierwszą reklamacje która brzmiała jakby była odpowiedzią nie na zgłaszany przeze mnie problem. Całkowicie nie na temat. Kiedy w końcu będę mógł normalnie korzystać z telefonu ? Przecież ktoś powinien już przynajmniej wiedzieć gdzie leży problem ?
Awatar użytkownika
Dominik_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 1112
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:15

Re: Samsung Note II LTE problem z rozmowami

Post autor: Dominik_Plus »

butrynm, ten problem przekazałem do odpowiednich u nas osób. Jak tylko dostanę od nich odpowiedź to dam Ci znać.
Chcesz przedłużyć umowę , kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Obrazek
butrynm
Początkujący PlusManiak
Posty: 25
Rejestracja: 8 lip 2011, o 11:38

Re: Samsung Note II LTE problem z rozmowami

Post autor: butrynm »

Witam. Był jeden dzień kiedy przynajmniej o tych osobach co wiem to bez problemu się do mnie dodzwaniali. Od wczoraj wieczorem znów dodzwonienie się do mnie jest niemożliwe. Czy Państwa firma tak działa? 2,5 tygodnia bez możliwości normalnego korzystania z telefonu. Zero odpowiedzi. To już przekracza wszelkie normy. Uprzedzam że zasięg cały czas mam pełny
ODPOWIEDZ