LTE w Nowy Plus Internet na Kartę

W tym dziale pytamy o Plus Mix i Plus na Kartę. Odpowiedzi udzielą Wam specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Raffles
Nowy
Posty: 9
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 23 wrz 2014, o 22:20

Re: LTE w Nowy Plus Internet na Kartę

Post autor: Raffles »

Joanna_Plus pisze: Raffles,

w tych wątkach: http://www.plusforum.pl/viewtopic.php?f ... 225#p96135; http://www.plusforum.pl/viewtopic.php?f ... ano#p77214, podawaliśmy numery kart, które obsługują tę technologię.
Raffles pisze:PS. Zadzwoniłem do punktu obsługi w którym wydana została karta Nano. Pani była wielce zdziwiona, bo to pierwsze zgłoszenie tego typu i oni w punkcie mają same karty zaczynające się na 96. Nie są w stanie pomóc i twierdzą, że nie wiedzą dlatego Plus twierdzi że te karty są niekompatybilne z LTE, skoro napisane jest na nich LTE OCP 01.
Jeżeli punkt nie ma aktualnie takich kart na stanie, to powinien je zamówić.
Tzn. według Pani klient przed zakupem usługi i wymiany karty ma wertować internet celem poszukiwania kompatybilnych kart SIM z LTE? Klient powinien również instruować salon firmowy (!) Plusa jakie nr. seryjne kart Nano-SIM ma zamówić? Czy Pani się dobrze czuje, Pani Joanno?

Jeżeli w oficjalnym salonie twierdzą, że u nich jest wszystko w porządku i wydają karty LTE OCP 01 "96", bo tylko takie mają i według nich nie mają prawa nie działać, to jakim cudem mają zamówić właściwe karty?
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22378
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: LTE w Nowy Plus Internet na Kartę

Post autor: Joanna_Plus »

Raffles,

tego nie napisałam. Zwróciłeś się do nas ze sprawą:
Raffles pisze: po wysłaniu SMS o aktywacji LTE otrzymuje komunikat zwrotny o niewłaściwej karcie SIM.
A powyżej są moje wyjaśnienia, skąd taka sytuacja i taki komunikat.

Prześlij mi proszę informację z dokładnym adresem tegoż punktu. Poproszę wówczas o przypomnienie stosownych informacji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Raffles
Nowy
Posty: 9
Rejestracja: 23 wrz 2014, o 22:20

Re: LTE w Nowy Plus Internet na Kartę

Post autor: Raffles »

Joanna_Plus pisze:Raffles,

tego nie napisałam. Zwróciłeś się do nas ze sprawą:
Raffles pisze: po wysłaniu SMS o aktywacji LTE otrzymuje komunikat zwrotny o niewłaściwej karcie SIM.
A powyżej są moje wyjaśnienia, skąd taka sytuacja i taki komunikat.

Prześlij mi proszę informację z dokładnym adresem tegoż punktu. Poproszę wówczas o przypomnienie stosownych informacji.
Proszę bardzo:
Salon Firmowy PLUS GSM
Żyrardów
ul. Okrzei 16
tel. 46 855 04 44

Co mam robić w takiej sytuacji? Czekać aż punkt zamówi karty, na co się nie zanosi. Wymienić gdzieś indziej i reklamować pierwotną wymianę? Czy Plus mając moje dane w systemie nie może sam wysłać właściwej karty na adres z dowodu?
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22378
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: LTE w Nowy Plus Internet na Kartę

Post autor: Joanna_Plus »

Raffles,
Raffles pisze:Proszę bardzo:
Salon Firmowy PLUS GSM
Żyrardów
ul. Okrzei 16
tel. 46 855 04 44
Dziękuję. Przekazałam sprawę do osób nadzorujących pracę tej placówki.
Raffles pisze:Co mam robić w takiej sytuacji? Czekać aż punkt zamówi karty, na co się nie zanosi.
Zapytałam o najbliższą możliwą dostawę właściwych kart. Jak tylko otrzymam odpowiedź – napiszę.
Raffles pisze:Czy Plus mając moje dane w systemie nie może sam wysłać właściwej karty na adres z dowodu?
Przykro mi, ale wymiana karty możliwa jest tylko w placówkach stacjonarnych.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Raffles
Nowy
Posty: 9
Rejestracja: 23 wrz 2014, o 22:20

Re: LTE w Nowy Plus Internet na Kartę

Post autor: Raffles »

Joanna_Plus pisze: Przykro mi, ale wymiana karty możliwa jest tylko w placówkach stacjonarnych.
Podjechałem zatem do kolejnej placówki:

Liberty Polland S.A. Autoryzowany punkt sprzedaży Plus GSM
Puławska 28 A, 05-500 Piaseczno
Tel. 22 737 12 33

Panie były bardzo zdziwione tym co mówię (a nie mówiłem po chińsku), powiedziały że one nie mają wpływu na to jakie karty otrzymują od Plus GSM, jako że mają jeden standardowy formularz zamówienia dla tych kart. Wszystkie karty Nano jakie mieli zaczynały się "96"... Jakby tak przejechał po całej Polsce, to 99% salonów sprzedaży nie ma pojęcia o tych ustaleniach Plusa z jakimi kartami Nano działa LTE. Szkoda czasu. Ciekawe że inne sieci nie mają z tym problemu. Plus powinien oddawać pieniądze za wysyłanie klientów po salonach, zamiast przysłać im działające karty Nano na swój koszt.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22378
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: LTE w Nowy Plus Internet na Kartę

Post autor: Joanna_Plus »

Raffles,

przepraszam Cię za tę sytuację. Spróbujemy tę kwestię rozwiązać inaczej – będę pisać.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Rob231
Początkujący PlusManiak
Posty: 15
Rejestracja: 2 cze 2014, o 13:35

Re: LTE w Nowy Plus Internet na Kartę

Post autor: Rob231 »

Witam,

Powtórka z rozrywki ( wcześniej po zmianie starej karty SIM na microSIM ,Plus musiał "ręcznie" wgrać konfiguracje LTE na kartę)

Po zmianie z taryfy "Plus na kartę rok ważności konta" na "PLus na kartę bez limitu" z Rozmowami, smsami bez limitu i 0,5 GB pakietem LTE przestał działać. Telefon, karta SIM, numer telefonu, wszystkie ustawienie telefonu bez zmian.

Pali się 3G lub HSPA+.

LTE Play i 4G Orange działa.

Dokładne dane karty i numer telefonu na privie Pani Joanny.

Pozdrawiam
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22378
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: LTE w Nowy Plus Internet na Kartę

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj Rob231,

prośba o wyłączenie usługi (*101*00*24#) i ponowną aktywację (*101*11*24#), a następnie weryfikację działania i oczywiście informację zwrotną.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Raffles
Nowy
Posty: 9
Rejestracja: 23 wrz 2014, o 22:20

Re: LTE w Nowy Plus Internet na Kartę

Post autor: Raffles »

Joanna_Plus pisze:Raffles,

przepraszam Cię za tę sytuację. Spróbujemy tę kwestię rozwiązać inaczej – będę pisać.
Czy jest jakiś postęp?
Rob231
Początkujący PlusManiak
Posty: 15
Rejestracja: 2 cze 2014, o 13:35

Re: LTE w Nowy Plus Internet na Kartę

Post autor: Rob231 »

Witam, robilem to juz wczoraj. Przed chwila ponownie wylaczone LTE i włączone. Restart telefonu zrobiony . Bez zmian. Sytuacja identyczna jak wtedy.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22378
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: LTE w Nowy Plus Internet na Kartę

Post autor: Joanna_Plus »

Raffles,

udostępniliśmy technologię LTE również dla kart 96. Tym samym prośba o włączenie usługi kodem: *101*11*24#. APN plus.

Witaj Rob231,

dzięki za informację. Przekazałam sprawę dalej.

Edycja:

Rob231, przeloguj proszę urządzenie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Rob231
Początkujący PlusManiak
Posty: 15
Rejestracja: 2 cze 2014, o 13:35

Re: LTE w Nowy Plus Internet na Kartę

Post autor: Rob231 »

Działa. Dzięki.Trzeba zmienić domyślny config PLUSA. Tryb uwierzytelnienia na PAP,inaczej LTE NIE ZAPALA. Pozdrawiam
Raffles
Nowy
Posty: 9
Rejestracja: 23 wrz 2014, o 22:20

Re: LTE w Nowy Plus Internet na Kartę

Post autor: Raffles »

Joanna_Plus pisze:Raffles,

udostępniliśmy technologię LTE również dla kart 96. Tym samym prośba o włączenie usługi kodem: *101*11*24#. APN plus.
Dziękuje, trzeba było tak od razu.
Dra
PlusManiak
Posty: 83
Rejestracja: 20 paź 2014, o 20:59

LTE w Nowy Plus Internet na Kartę

Post autor: Dra »

Witam, posiadam iphona 5 i chciałbym skonfigurować pod LTE. Proszę o pomoc ;)

P.S Doczytałem, że również jest możliwość wymiany karty nano-sim na obsługującą LTE? Jednakże posiadam kartę nano-sim LTE.
Przyczyną może być brak karty nano-sim USIM, LTE?
Dodam jeszcze zrzuty ekranu:
ObrazekObrazekObrazek
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22378
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: LTE w Nowy Plus Internet na Kartę

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj Dra,

jaką taryfę posiadasz na swoim numerze? Kod na sprawdzenie: *147#. Rozumiem, że nie ma problemu z połączeniami w 2 i 3G?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ