Raffles pisze:PS. Zadzwoniłem do punktu obsługi w którym wydana została karta Nano. Pani była wielce zdziwiona, bo to pierwsze zgłoszenie tego typu i oni w punkcie mają same karty zaczynające się na 96. Nie są w stanie pomóc i twierdzą, że nie wiedzą dlatego Plus twierdzi że te karty są niekompatybilne z LTE, skoro napisane jest na nich LTE OCP 01.
Jeżeli punkt nie ma aktualnie takich kart na stanie, to powinien je zamówić.
Tzn. według Pani klient przed zakupem usługi i wymiany karty ma wertować internet celem poszukiwania kompatybilnych kart SIM z LTE? Klient powinien również instruować salon firmowy (!) Plusa jakie nr. seryjne kart Nano-SIM ma zamówić? Czy Pani się dobrze czuje, Pani Joanno?
Jeżeli w oficjalnym salonie twierdzą, że u nich jest wszystko w porządku i wydają karty LTE OCP 01 "96", bo tylko takie mają i według nich nie mają prawa nie działać, to jakim cudem mają zamówić właściwe karty?
tego nie napisałam. Zwróciłeś się do nas ze sprawą:
Raffles pisze: po wysłaniu SMS o aktywacji LTE otrzymuje komunikat zwrotny o niewłaściwej karcie SIM.
A powyżej są moje wyjaśnienia, skąd taka sytuacja i taki komunikat.
Prześlij mi proszę informację z dokładnym adresem tegoż punktu. Poproszę wówczas o przypomnienie stosownych informacji.
Proszę bardzo:
Salon Firmowy PLUS GSM
Żyrardów
ul. Okrzei 16
tel. 46 855 04 44
Co mam robić w takiej sytuacji? Czekać aż punkt zamówi karty, na co się nie zanosi. Wymienić gdzieś indziej i reklamować pierwotną wymianę? Czy Plus mając moje dane w systemie nie może sam wysłać właściwej karty na adres z dowodu?
Joanna_Plus pisze:
Przykro mi, ale wymiana karty możliwa jest tylko w placówkach stacjonarnych.
Podjechałem zatem do kolejnej placówki:
Liberty Polland S.A. Autoryzowany punkt sprzedaży Plus GSM
Puławska 28 A, 05-500 Piaseczno
Tel. 22 737 12 33
Panie były bardzo zdziwione tym co mówię (a nie mówiłem po chińsku), powiedziały że one nie mają wpływu na to jakie karty otrzymują od Plus GSM, jako że mają jeden standardowy formularz zamówienia dla tych kart. Wszystkie karty Nano jakie mieli zaczynały się "96"... Jakby tak przejechał po całej Polsce, to 99% salonów sprzedaży nie ma pojęcia o tych ustaleniach Plusa z jakimi kartami Nano działa LTE. Szkoda czasu. Ciekawe że inne sieci nie mają z tym problemu. Plus powinien oddawać pieniądze za wysyłanie klientów po salonach, zamiast przysłać im działające karty Nano na swój koszt.
Powtórka z rozrywki ( wcześniej po zmianie starej karty SIM na microSIM ,Plus musiał "ręcznie" wgrać konfiguracje LTE na kartę)
Po zmianie z taryfy "Plus na kartę rok ważności konta" na "PLus na kartę bez limitu" z Rozmowami, smsami bez limitu i 0,5 GB pakietem LTE przestał działać. Telefon, karta SIM, numer telefonu, wszystkie ustawienie telefonu bez zmian.
Pali się 3G lub HSPA+.
LTE Play i 4G Orange działa.
Dokładne dane karty i numer telefonu na privie Pani Joanny.
Witam, posiadam iphona 5 i chciałbym skonfigurować pod LTE. Proszę o pomoc ;)
P.S Doczytałem, że również jest możliwość wymiany karty nano-sim na obsługującą LTE? Jednakże posiadam kartę nano-sim LTE.
Przyczyną może być brak karty nano-sim USIM, LTE?
Dodam jeszcze zrzuty ekranu: