Joanna_Plus pisze: Dla umów zawieranych od 02.03.2015, sprzęt wysyłany do Klientów Indywidualnych nie ma stemplowanych kart gwarancyjnych.
Naprawa gwarancyjna jest wykonywana w serwisie producenta, na podstawie nieostemplowanej karty gwarancyjnej i kopii faktury zakupu, na której widnieje numer IMEI/seryjny urządzenia.
Gwarancja telefonu
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22383
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Gwarancja telefonu
Witaj dicamillo,
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Gwarancja telefonu
Witam,
mam telefon na gwarancji w sieci Plus, ostatnio zepsuł mi się głośnik w telefonie, jednak znajomy zna się trochę na tym i naprawił mi go sam. Teraz telefon znowu się popsuł, jednak to zupełnie coś innego ( telefon nie chce się włączyć). Chciałabym oddać go teraz na gwaracje do salonu Plusa, czy jest taka możliwośc pomimo tego, że wcześniej uszkodzona część nie była wymieniania w salonie Plusa, tylko przez kogoś innego?
Pozdrawiam i czekam na odpowiedź
mam telefon na gwarancji w sieci Plus, ostatnio zepsuł mi się głośnik w telefonie, jednak znajomy zna się trochę na tym i naprawił mi go sam. Teraz telefon znowu się popsuł, jednak to zupełnie coś innego ( telefon nie chce się włączyć). Chciałabym oddać go teraz na gwaracje do salonu Plusa, czy jest taka możliwośc pomimo tego, że wcześniej uszkodzona część nie była wymieniania w salonie Plusa, tylko przez kogoś innego?
Pozdrawiam i czekam na odpowiedź
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: Gwarancja telefonu
blueee jeśli nastąpiła naprawa telefonu poza autoryzowanym serwisem producenta to obawiam się, że możesz stracić prawo do naprawy gwarancyjnej, niemniej tylko pracownicy serwisu mogą zweryfikować tą sytuację.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Gwarancja odbiór
Witam serdecznie
Jak wygląda sprawa z odbiorem telefonu oddanego na gwarancję w salonie? Dostałem dziś sms od firmy DHL, że mogę przekierować paczkę, wnioskuję, że to może mieć coś wspólnego z oddanym sprzętem gdyż status naprawy zmienił się dziś na "Naprawa zakończona (Sprzęt odesłany)".
Jak wygląda sprawa z odbiorem telefonu oddanego na gwarancję w salonie? Dostałem dziś sms od firmy DHL, że mogę przekierować paczkę, wnioskuję, że to może mieć coś wspólnego z oddanym sprzętem gdyż status naprawy zmienił się dziś na "Naprawa zakończona (Sprzęt odesłany)".
Ostatnio zmieniony 28 lis 2016, o 10:44 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22383
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Gwarancja telefonu
Witaj Driv3r,
Jeżeli sprzęt został oddany w ramach gwarancji do naszej placówki, to serwis przesyłkę kieruje do miejsca, z którego telefon został przekazany.Driv3r pisze:Jak wygląda sprawa z odbiorem telefonu oddanego na gwarancję w salonie?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Gwarancja telefonu
Joanna_Plus pisze:Witaj Driv3r,Jeżeli sprzęt został oddany w ramach gwarancji do naszej placówki, to serwis przesyłkę kieruje do miejsca, z którego telefon został przekazany.Driv3r pisze:Jak wygląda sprawa z odbiorem telefonu oddanego na gwarancję w salonie?
Dziś dostałem informację, że przesyłka od LG ELECTRONICS zostanie doręczona w godzinach 8:00-14:00, telefon został przekazany do punktu PLUS położonego około 90km od miasta Łódź, a na śledzeniu przesyłka została przekazana do doręczenia w Łodzi, tak samo nazwa klienta w statusie gwarancji widnieje firma z Łodzi rozumiem, że to może być pośrednik, ale chyba o doręczeniu jeszcze w tym etapie nie powinienem był być informowany dopóki salon PLUSa w którym oddałem telefon go nie otrzyma?
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22383
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Gwarancja telefonu
Driv3r,
tak, placówka w której sprzęt został oddany, informuje o możliwości jego odebrania. Tę kwestię wyjaśniaj proszę z punktem, który przyjął telefon do naprawy.
tak, placówka w której sprzęt został oddany, informuje o możliwości jego odebrania. Tę kwestię wyjaśniaj proszę z punktem, który przyjął telefon do naprawy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Czas na reklamację.
Witam
Interesuje mnie odpowiedź na pewne pytanie. Otóż w pewnym punkcie z szyldem "Plus" w Białymstoku został wzięty telefon w usłudze "Mix" (lub coś z mixem w nazwie). Po pewnym czasie zaczęły się problemy ze złączem USB i telefonu nie dało się już ładować. Telefon został oddany w ramach gwarancji w tym samym punkcie i od 3 miesięcy czeka na jakieś części z zagranicy.
Moje pytanie brzmi:
1. Ile może trwać taka naprawa?
2. Dlaczego trzeba płacić ten niby abonament za telefon, którego nie ma?
Zaznaczę tylko, że nie chodzi akurat o mnie, a o mojego ojca. Ja już wiem, że raczej nie należy zawierać umów z niczym z "Plus" w nazwie. Tak tylko jestem ciekaw "standardów +".
Interesuje mnie odpowiedź na pewne pytanie. Otóż w pewnym punkcie z szyldem "Plus" w Białymstoku został wzięty telefon w usłudze "Mix" (lub coś z mixem w nazwie). Po pewnym czasie zaczęły się problemy ze złączem USB i telefonu nie dało się już ładować. Telefon został oddany w ramach gwarancji w tym samym punkcie i od 3 miesięcy czeka na jakieś części z zagranicy.
Moje pytanie brzmi:
1. Ile może trwać taka naprawa?
2. Dlaczego trzeba płacić ten niby abonament za telefon, którego nie ma?
Zaznaczę tylko, że nie chodzi akurat o mnie, a o mojego ojca. Ja już wiem, że raczej nie należy zawierać umów z niczym z "Plus" w nazwie. Tak tylko jestem ciekaw "standardów +".
Ostatnio zmieniony 12 gru 2016, o 11:19 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22383
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Gwarancja telefonu
Witaj x010101,
Tata kontaktował się w tej sprawie z autoryzowanym serwisem producenta?
Jak zapewne wiesz nasze punkty nie zajmują się naprawą telefonów. My jesteśmy jedynie dostawcą usług telekomunikacyjnych. Zasady serwisowania i napraw gwarancyjnych zapisane są w karcie gwarancyjnej, a do ich respektowania zobowiązany jest producent telefonu.x010101 pisze:Telefon został oddany w ramach gwarancji
Tata kontaktował się w tej sprawie z autoryzowanym serwisem producenta?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 1
- Rejestracja: 16 gru 2016, o 12:59
naprawa telefonu
Witam oddałam telefon na gwarancji do plusa iczekam już pięć tygodni i nic a miało być do dwóch.Telefonu nikt w salonie w łęcznej nie odbiera ile jeszcze można czekać.
Ostatnio zmieniony 16 gru 2016, o 13:24 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22383
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Gwarancja telefonu
Witaj oliwier1602,
Masz możliwość podejścia do tego punktu i zweryfikowania informacji bezpośrednio w placówce?oliwier1602 pisze:ile jeszcze można czekać.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 6
- Rejestracja: 13 sty 2017, o 18:58
Re: Gwarancja telefonu
Witam, piszę ponieważ mam bardzo poważny problem. Oddałem telefon Sony Z3 Compact na gwarancji w salonie Plus'a, podpisałem raport z opisem że telefon jest bez uszkodzeń mechanicznych, po kilku dniach dostaję informację że telefon jest uszkodzony mechanicznie oraz jest dostarczony kosztorys na tą naprawę. Poszedłem więc do salony z prośbą o naprawę tego telefonu ponieważ oddawałem go bez wad mechanicznych, dostałem informację zwrotną że próbuję wyłudzić nowy telefon.
Proszę o pomoc.
Proszę o pomoc.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22383
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Gwarancja telefonu
Witaj mateusztur11,
O jakim uszkodzeniu mechanicznym mowa? Podczas sporządzania protokołu, pracownik punktu może wyszczególnić uszkodzenia "widoczne gołym okiem".mateusztur11 pisze:po kilku dniach dostaję informację że telefon jest uszkodzony mechanicznie
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 6
- Rejestracja: 13 sty 2017, o 18:58
Re: Gwarancja telefonu
Uszkodzenie( w załączniku ) którego nie było jest mało widoczne, ale jest i przez to telefon stracił gwarancję.
W protokole jest napisane : " Przebarwienia na przednim i tylnym panelu, normalne ślady użytkowania, BRAK USZKODZEŃ MECHANICZNYCH."
W protokole jest napisane : " Przebarwienia na przednim i tylnym panelu, normalne ślady użytkowania, BRAK USZKODZEŃ MECHANICZNYCH."
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22383
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Gwarancja telefonu
mateusztur11,
Jaka funkcja telefonu była reklamowana?mateusztur11 pisze:Oddałem telefon Sony Z3 Compact na gwarancji
Serwis opisał je jakoś dodatkowo? Zdjęcie jest mało czytelne - chodzi o pękniętą obudowę?mateusztur11 pisze:Uszkodzenie( w załączniku ) którego nie było jest mało widoczne, ale jest i przez to telefon stracił gwarancję.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ