Gwarancja telefonu
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 14
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 1 lut 2016, o 19:51
Re: Gwarancja telefonu
Witam.
Dnia 16/01/2016r. oddałem w Państwa salonie na gwarancję telefon Sony Xperia Z3. Wszystko przyjęte, miła pani konsultantka powiedziała, że w przeciągu 2 tygodni będzie odpowiedź. Niestety do tej pory nie dostałem nawet żadnego telefonu na temat naprawy/wymiany. Posiadam formularz naprawy, dowód wydania z numerem zlecenia itp. Czy jest jakaś możliwość dowiedzenia się jak stoi sprawa z telefonem? Obecnie jestem w innym mieście i nie mam jak podjechać do tamtego salonu.
Pozdrawiam.
Dnia 16/01/2016r. oddałem w Państwa salonie na gwarancję telefon Sony Xperia Z3. Wszystko przyjęte, miła pani konsultantka powiedziała, że w przeciągu 2 tygodni będzie odpowiedź. Niestety do tej pory nie dostałem nawet żadnego telefonu na temat naprawy/wymiany. Posiadam formularz naprawy, dowód wydania z numerem zlecenia itp. Czy jest jakaś możliwość dowiedzenia się jak stoi sprawa z telefonem? Obecnie jestem w innym mieście i nie mam jak podjechać do tamtego salonu.
Pozdrawiam.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Gwarancja telefonu
Witaj Mave Soushin,
jaki jest status naprawy na tej stronie: https://www.w-support.pl/klienci-indywi ... prawy.html?
jaki jest status naprawy na tej stronie: https://www.w-support.pl/klienci-indywi ... prawy.html?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 14
- Rejestracja: 1 lut 2016, o 19:51
Re: Gwarancja telefonu
Niestety po wpisaniu IMEI wyskakuje mi tylko "Data not found". Sprawdzane kilkukrotnie, numer spisywany bezpośrednio z formularza oraz ze zdjęcia karty gwarancyjnej. Czy może być to spowodowane faktem, iż telefon był brany na firmę? W zakładce klienta biznesowego nie widziałem nigdzie możliwości sprawdzenia statusu naprawy.Joanna_Plus pisze:Witaj Mave Soushin,
jaki jest status naprawy na tej stronie: https://www.w-support.pl/klienci-indywi ... prawy.html?
edit:
Ups. Teraz dopiero zauważyłem, że to dział Plus Mix/Plus na kartę. Telefon był brany w abonamencie. Przepraszam za nie ten dział.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Gwarancja telefonu
Mave Soushin,
prześlij mi proszę przez ten formularz:
- numer telefonu,
- imię i nazwisko, nazwę firmy,
- adres palcówki, w której telefon został przekazany na gwarancję.
prześlij mi proszę przez ten formularz:
- numer telefonu,
- imię i nazwisko, nazwę firmy,
- adres palcówki, w której telefon został przekazany na gwarancję.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 2
- Rejestracja: 24 lut 2016, o 13:10
Re: Gwarancja telefonu
Witam.zakupilam przez internet tel. lenny od samego poczatku były problemy. Nie chcial się włączyć. Zdarzalo się to dosc czesto. Chcialam go oddac na gwarancje ale oddzial plusa odmowil mi dlatego że nie psiadam oryginalnego pudelka zalalo mi mieszkanie i niestety zniszczylo sie. Czy sklep mial prawo mi odmowic?
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Gwarancja telefonu
Witaj Milenuszka26,
Rozumiem, że telefon kupiony był u nas. Oryginalne opakowanie, nie jest wymagane.Milenuszka26 pisze:zakupilam przez internet
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 2
- Rejestracja: 24 lut 2016, o 13:10
Re: Gwarancja telefonu
Tak kupiony u was przez internet. Dzwonilam też na waszą infolinię tam pani powiedziala to samo, że pudełko nie jest potrzebne. W waszym regulaminie tez nie jest nic napisane na ten temat a mimo to mi odmówiono.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Gwarancja telefonu
Milenuszka26,
prześlij mi proszę przez ten formularz dokładny adres tej placówki + numer telefonu i imię i nazwisko.
prześlij mi proszę przez ten formularz dokładny adres tej placówki + numer telefonu i imię i nazwisko.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 5
- Rejestracja: 8 cze 2016, o 07:24
Wymiana telefonu na nowy
Witam.
23.05.2016. oddałam telefon na gwarancję. 06.06.2016 dostałam informację, że telefonu nie da się naprawić i zostanie on wymieniony na nowy. Niestety Pani z salonu Plusa nie potrafiła odpowiedzieć ile mniej więcej będę na niego czekać. Może tu uzyskam odpowiedź, po jakim czasie otrzymam telefon?
Mam jeszcze jedno pytanie. Czy po otrzymaniu telefonu dostanę na niego gwarancję, czy tylko to co zostało z telefonu którego nie da się naprawić?
23.05.2016. oddałam telefon na gwarancję. 06.06.2016 dostałam informację, że telefonu nie da się naprawić i zostanie on wymieniony na nowy. Niestety Pani z salonu Plusa nie potrafiła odpowiedzieć ile mniej więcej będę na niego czekać. Może tu uzyskam odpowiedź, po jakim czasie otrzymam telefon?
Mam jeszcze jedno pytanie. Czy po otrzymaniu telefonu dostanę na niego gwarancję, czy tylko to co zostało z telefonu którego nie da się naprawić?
Ostatnio zmieniony 8 cze 2016, o 18:50 przez sl@w_es, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Przeniesienie do oficjalnego działu
Powód: Przeniesienie do oficjalnego działu
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Gwarancja telefonu
Witaj klaudiamac,
Jeżeli proces jest realizowany w ramach gwarancji (nie rękojmi i niezgodności z umową), to jeżeli w karcie gwarancyjnej urządzenia nie ma opisanych zasad postępowania w danym przypadku, to o szczegóły należny pytać gwaranta.klaudiamac pisze:23.05.2016. oddałam telefon na gwarancję. 06.06.2016 dostałam informację, że telefonu nie da się naprawić i zostanie on wymieniony na nowy.
W powyższej sytuacji powinna zostać wydana nowa karta gwarancyjna na wymieniony telefon.klaudiamac pisze:Czy po otrzymaniu telefonu dostanę na niego gwarancję
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Telefon zakupiony przez internet - gwarancja i wymiana
Witam.
Dałem telefon do naprawy na gwarancji i przyszedł z informacją żeby się zgłosić do sprzedawcy w celu wymiany.
Telefon był brany przez internet, a Pani która wysyłała mój telefon mówiła żeby wymienić tam gdzie go brałem, więc gdzie mam się zgłosić?
Dałem telefon do naprawy na gwarancji i przyszedł z informacją żeby się zgłosić do sprzedawcy w celu wymiany.
Telefon był brany przez internet, a Pani która wysyłała mój telefon mówiła żeby wymienić tam gdzie go brałem, więc gdzie mam się zgłosić?
Ostatnio zmieniony 5 wrz 2016, o 17:19 przez sl@w_es, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Przeniesienie do oficjalnego działu
Powód: Przeniesienie do oficjalnego działu
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Gwarancja telefonu
Witaj dziordzio,
Jeżeli umowa była realizowana przez sklep internetowy, to proszę sprawę kieruj do obsługi sklepu: http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... faqid=4365.dziordzio pisze:Telefon był brany przez internet
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Nieprofesjonalna obsługa w salonie - co robić?
Oddałam do naprawy telefon w punkcie Cyfrowego Polsatu & Plusa
Nie dosyć, że zanim go wysłali do serwisu minęło 2 tygodnie, nie podpisałam żadnej zgody na odpłatną naprawę a jednak został naprawiony odpłatnie (ktoś podpisał za mnie?) to jeszcze wrócił do mnie w koncu po poltora miesiaca bez paragonu i karty gwarancyjnej.
Gdzie mogę to zgłosić, co z tym zrobić, czego się domagać?
Nie dosyć, że zanim go wysłali do serwisu minęło 2 tygodnie, nie podpisałam żadnej zgody na odpłatną naprawę a jednak został naprawiony odpłatnie (ktoś podpisał za mnie?) to jeszcze wrócił do mnie w koncu po poltora miesiaca bez paragonu i karty gwarancyjnej.
Gdzie mogę to zgłosić, co z tym zrobić, czego się domagać?
Ostatnio zmieniony 6 wrz 2016, o 13:24 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Gwarancja telefonu
Chaena,
Sprawę możesz zgłosić do Departamentu Reklamacji: http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... faqid=3344.Chaena pisze:Gdzie mogę to zgłosić
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Gwarancja telefonu
Witam,
Podepnę się do tematu.
W marcu wziąłem telefon w Plusie, ale chciałbym go teraz sprzedać, bo kupiłem coś innego.
Karta gwarancyjna nie jest podbita, co z tego, co widzę jest dziś standardem.
Wszystkie inne, potrzebne papiery mam.
Wiadomo, że potencjalny kupujący będzie chciał mieć pewność, że w razie ewentualnej awarii telefonu będzie mógł śmiało go reklamować.
Moje pytanie brzmi: w takim przypadku wystarczą wszystkie pozostałe papiery, jak faktura, dowód zakupu itd?
Podbita karta gwarancyjna nie jest konieczna, czy jednak się mylę? Jeśli z kolei jest konieczna to mam się udać w tym celu np do salonu Plusa po jej podbicie?
Pozdrawiam
Podepnę się do tematu.
W marcu wziąłem telefon w Plusie, ale chciałbym go teraz sprzedać, bo kupiłem coś innego.
Karta gwarancyjna nie jest podbita, co z tego, co widzę jest dziś standardem.
Wszystkie inne, potrzebne papiery mam.
Wiadomo, że potencjalny kupujący będzie chciał mieć pewność, że w razie ewentualnej awarii telefonu będzie mógł śmiało go reklamować.
Moje pytanie brzmi: w takim przypadku wystarczą wszystkie pozostałe papiery, jak faktura, dowód zakupu itd?
Podbita karta gwarancyjna nie jest konieczna, czy jednak się mylę? Jeśli z kolei jest konieczna to mam się udać w tym celu np do salonu Plusa po jej podbicie?
Pozdrawiam