Gwarancja telefonu

W tym dziale pytamy o Plus Mix i Plus na Kartę. Odpowiedzi udzielą Wam specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
monika1988zajdel
Nowy
Posty: 9
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 3 wrz 2015, o 16:10

Re: Gwarancja telefonu

Post autor: monika1988zajdel »

na tym formularzu ktory byl zalaczony do dokumentow tak?
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22378
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Gwarancja telefonu

Post autor: Joanna_Plus »

monika1988zajdel,
monika1988zajdel pisze:na tym formularzu ktory byl zalaczony do dokumentow tak?
O jakim dokumencie mowa? Chodzi o protokół reklamacyjny?
Prośba, aby na zwykłej kartce papieru opisać występująca usterkę.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
skibens
Prawie PlusManiak
Posty: 38
Rejestracja: 26 lip 2013, o 09:51

Re: Gwarancja telefonu

Post autor: skibens »

Chcialbym oddac telefon na gwarancje, jednak posiadam tylko fakture zakupu. Telefon byl wziety w przedluzeniu przez internet/konsultanta, kurier przywiozl, podpisalem i tak zostalo. Czy karta gwarancyjna (zapewne niepodbita skoro za posrednictwem kuriera) jest konieczna przy oddawaniu telefonu na gwarancje? Telefon do konca na gwarancji jeszcze ponad dwa miesiace.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22378
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Gwarancja telefonu

Post autor: Joanna_Plus »

skibens,
skibens pisze:Czy karta gwarancyjna (zapewne niepodbita skoro za posrednictwem kuriera) jest konieczna przy oddawaniu telefonu na gwarancje?
Tak, jeżeli umowa została zawarta przed 02.03.2015. Ta karta faktycznie jest nie podstemplowana?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
skibens
Prawie PlusManiak
Posty: 38
Rejestracja: 26 lip 2013, o 09:51

Re: Gwarancja telefonu

Post autor: skibens »

Joanna_Plus pisze:skibens,
skibens pisze:Czy karta gwarancyjna (zapewne niepodbita skoro za posrednictwem kuriera) jest konieczna przy oddawaniu telefonu na gwarancje?
Tak, jeżeli umowa została zawarta przed 02.03.2015. Ta karta faktycznie jest nie podstemplowana?
Nie wiem, nie mam karty, nie moge jej znalesc, jedynie kojarze z kiedys, ze byla czysta, bez pieczatek.
A czemu faktura nie wystarczy? Nr imei aparatu jest na niej, wszystkie dane tez, nie mozecie wydac duplikatu karty gwarancyjnej?
Czy trzeba to ominac i zareklamowac produkt jako niezgodnosc z umowa?
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22378
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Gwarancja telefonu

Post autor: Joanna_Plus »

skibens,
skibens pisze:nie mozecie wydac duplikatu karty gwarancyjnej?
Jaki to telefon/producent?
skibens pisze:Czy trzeba to ominac i zareklamowac produkt jako niezgodnosc z umowa?
W tym przypadku dokumentem uprawniającym jest dowód zakupu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
skibens
Prawie PlusManiak
Posty: 38
Rejestracja: 26 lip 2013, o 09:51

Re: Gwarancja telefonu

Post autor: skibens »

Joanna_Plus pisze:skibens,
skibens pisze:nie mozecie wydac duplikatu karty gwarancyjnej?
Jaki to telefon/producent?
skibens pisze:Czy trzeba to ominac i zareklamowac produkt jako niezgodnosc z umowa?
W tym przypadku dokumentem uprawniającym jest dowód zakupu.
Telefon to sony xperia M. Jeśli to ma znaczenie to chciałbym go oddać do któregoś z salonów Plusa.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22378
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Gwarancja telefonu

Post autor: Joanna_Plus »

skibens,
skibens pisze:Telefon to sony xperia M.
Jeżeli chodzi o Sony to wystawienie duplikatu karty gwarancyjnej podlega opłacie w wysokości 25 zł.

Warunkiem koniecznym, żeby duplikat został wydany jest obowiązek dostarczenia jednego z wybranych dokumentów:

- faktura/paragon zakupu z czytelną datą transakcji oraz numerem IMEI,
- kopia umowy/aneksu zawartego z operatorem.

Dostarczenie dokumentu:
- e-mailem: serwis@w-support.pl
- listem na adres: w-support.pl sp. z .o.o, Al. Armii Krajowej 61, 50-541 Wrocław.

Duplikat karty gwarancyjnej wysyłany jest listem poleconym, ostemplowany pieczątką o treści „DUPLIKAT”, w ciągu 48h po otrzymaniu dokumentów liczone w dniach roboczych, za pobraniem, na adres wskazany przez klienta.
skibens pisze:Jeśli to ma znaczenie to chciałbym go oddać do któregoś z salonów Plusa.
Z gwarancji można skorzystać w dowolnym naszym punkcie. Niezgodność z umową zaś należy zrealizować za pośrednictwem kanału sprzedaży, przez który realizowana była umowa.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
skibens
Prawie PlusManiak
Posty: 38
Rejestracja: 26 lip 2013, o 09:51

Re: Gwarancja telefonu

Post autor: skibens »

Joanna_Plus pisze:skibens,
skibens pisze:Telefon to sony xperia M.
Jeżeli chodzi o Sony to wystawienie duplikatu karty gwarancyjnej podlega opłacie w wysokości 25 zł.

Warunkiem koniecznym, żeby duplikat został wydany jest obowiązek dostarczenia jednego z wybranych dokumentów:

- faktura/paragon zakupu z czytelną datą transakcji oraz numerem IMEI,
- kopia umowy/aneksu zawartego z operatorem.

Dostarczenie dokumentu:
- e-mailem: serwis@w-support.pl
- listem na adres: w-support.pl sp. z .o.o, Al. Armii Krajowej 61, 50-541 Wrocław.

Duplikat karty gwarancyjnej wysyłany jest listem poleconym, ostemplowany pieczątką o treści „DUPLIKAT”, w ciągu 48h po otrzymaniu dokumentów liczone w dniach roboczych, za pobraniem, na adres wskazany przez klienta.
skibens pisze:Jeśli to ma znaczenie to chciałbym go oddać do któregoś z salonów Plusa.
Z gwarancji można skorzystać w dowolnym naszym punkcie. Niezgodność z umową zaś należy zrealizować za pośrednictwem kanału sprzedaży, przez który realizowana była umowa.
Czemu niezgodność z umową mam reklamować za pośrednictwem kanału sprzedaży? Brałem telefon przez internet, za pośrednictwem konsultanta, więc dla mnie oczywiste jest, że mogę go reklamować w każdym stacjonarnym salonie. Jeśli jest inaczej to prosiłbym o pokierowanie gdzie mogę to zrobić?
Mam dosyć daleko do najbliższego salonu Plusa, a nie chciałbym na darmo się przejechać.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22378
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Gwarancja telefonu

Post autor: Joanna_Plus »

skibens,
skibens pisze:Brałem telefon przez internet, za pośrednictwem konsultanta
To był sklep internetowy?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
skibens
Prawie PlusManiak
Posty: 38
Rejestracja: 26 lip 2013, o 09:51

Re: Gwarancja telefonu

Post autor: skibens »

Jak widać nie trzeba karty gwarancyjnej w przypadku sony. Kontaktowalem sie znimi (w-supportem) mailowo i dowod zakupu na ktorym jest nr IMEI telefonu w zupelnosci wystarczy. Telefon oddalem do punktu Plusa, troche krecili nosem, ale przyjeli, serwis nic nie robil problemu, 3 dni i wymienili telefon na nowy :)
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22378
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Gwarancja telefonu

Post autor: Joanna_Plus »

skibens,
skibens pisze:serwis nic nie robil problemu
Super, fajnie, że się udało :-).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Awatar użytkownika
substytut
PlusManiak
Posty: 141
Rejestracja: 24 wrz 2014, o 11:49

Re: Gwarancja telefonu

Post autor: substytut »

Sony już od wielu lat nie wymaga karty gwarancyjnej. Microsoft/Nokia chyba tez już nie, bo po mojej naprawie zadnego wpisu nie ma, za to jest dolaczony dokument z naprawy
master881
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 18 paź 2015, o 13:38

Re: Gwarancja telefonu

Post autor: master881 »

Witam. posiadam xperia t3. została oddana na gwarancje poniewaz nie czytała karty sim. w w support jest info ze telefon został zutylizowany wymieniona płyta głowna. I ze telefon został wymieniony na nowy w ramach gwarancji bo naprawa była niemozliwa. to oznacza ze telefon zostanie wymieniony na całkiem nowy? i czy telefon bedzie zapakowany w nowe oryginalne pudełko?
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22378
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Gwarancja telefonu

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj master881,
master881 pisze:I ze telefon został wymieniony na nowy w ramach gwarancji bo naprawa była niemozliwa.
master881 pisze:zostanie wymieniony na całkiem nowy?
Z tego co piszesz, tak wynika.
master881 pisze:i czy telefon bedzie zapakowany w nowe oryginalne pudełko?
W tej kwestii kontaktuj się proszę z supportem.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ