Gwarancja telefonu
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 9
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 3 wrz 2015, o 16:10
Re: Gwarancja telefonu
na tym formularzu ktory byl zalaczony do dokumentow tak?
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Gwarancja telefonu
monika1988zajdel,
Prośba, aby na zwykłej kartce papieru opisać występująca usterkę.
O jakim dokumencie mowa? Chodzi o protokół reklamacyjny?monika1988zajdel pisze:na tym formularzu ktory byl zalaczony do dokumentow tak?
Prośba, aby na zwykłej kartce papieru opisać występująca usterkę.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Gwarancja telefonu
Chcialbym oddac telefon na gwarancje, jednak posiadam tylko fakture zakupu. Telefon byl wziety w przedluzeniu przez internet/konsultanta, kurier przywiozl, podpisalem i tak zostalo. Czy karta gwarancyjna (zapewne niepodbita skoro za posrednictwem kuriera) jest konieczna przy oddawaniu telefonu na gwarancje? Telefon do konca na gwarancji jeszcze ponad dwa miesiace.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Gwarancja telefonu
skibens,
Tak, jeżeli umowa została zawarta przed 02.03.2015. Ta karta faktycznie jest nie podstemplowana?skibens pisze:Czy karta gwarancyjna (zapewne niepodbita skoro za posrednictwem kuriera) jest konieczna przy oddawaniu telefonu na gwarancje?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Gwarancja telefonu
Nie wiem, nie mam karty, nie moge jej znalesc, jedynie kojarze z kiedys, ze byla czysta, bez pieczatek.Joanna_Plus pisze:skibens,Tak, jeżeli umowa została zawarta przed 02.03.2015. Ta karta faktycznie jest nie podstemplowana?skibens pisze:Czy karta gwarancyjna (zapewne niepodbita skoro za posrednictwem kuriera) jest konieczna przy oddawaniu telefonu na gwarancje?
A czemu faktura nie wystarczy? Nr imei aparatu jest na niej, wszystkie dane tez, nie mozecie wydac duplikatu karty gwarancyjnej?
Czy trzeba to ominac i zareklamowac produkt jako niezgodnosc z umowa?
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Gwarancja telefonu
skibens,
Jaki to telefon/producent?skibens pisze:nie mozecie wydac duplikatu karty gwarancyjnej?
W tym przypadku dokumentem uprawniającym jest dowód zakupu.skibens pisze:Czy trzeba to ominac i zareklamowac produkt jako niezgodnosc z umowa?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Gwarancja telefonu
Telefon to sony xperia M. Jeśli to ma znaczenie to chciałbym go oddać do któregoś z salonów Plusa.Joanna_Plus pisze:skibens,Jaki to telefon/producent?skibens pisze:nie mozecie wydac duplikatu karty gwarancyjnej?W tym przypadku dokumentem uprawniającym jest dowód zakupu.skibens pisze:Czy trzeba to ominac i zareklamowac produkt jako niezgodnosc z umowa?
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Gwarancja telefonu
skibens,
Warunkiem koniecznym, żeby duplikat został wydany jest obowiązek dostarczenia jednego z wybranych dokumentów:
- faktura/paragon zakupu z czytelną datą transakcji oraz numerem IMEI,
- kopia umowy/aneksu zawartego z operatorem.
Dostarczenie dokumentu:
- e-mailem: serwis@w-support.pl
- listem na adres: w-support.pl sp. z .o.o, Al. Armii Krajowej 61, 50-541 Wrocław.
Duplikat karty gwarancyjnej wysyłany jest listem poleconym, ostemplowany pieczątką o treści „DUPLIKAT”, w ciągu 48h po otrzymaniu dokumentów liczone w dniach roboczych, za pobraniem, na adres wskazany przez klienta.
Jeżeli chodzi o Sony to wystawienie duplikatu karty gwarancyjnej podlega opłacie w wysokości 25 zł.skibens pisze:Telefon to sony xperia M.
Warunkiem koniecznym, żeby duplikat został wydany jest obowiązek dostarczenia jednego z wybranych dokumentów:
- faktura/paragon zakupu z czytelną datą transakcji oraz numerem IMEI,
- kopia umowy/aneksu zawartego z operatorem.
Dostarczenie dokumentu:
- e-mailem: serwis@w-support.pl
- listem na adres: w-support.pl sp. z .o.o, Al. Armii Krajowej 61, 50-541 Wrocław.
Duplikat karty gwarancyjnej wysyłany jest listem poleconym, ostemplowany pieczątką o treści „DUPLIKAT”, w ciągu 48h po otrzymaniu dokumentów liczone w dniach roboczych, za pobraniem, na adres wskazany przez klienta.
Z gwarancji można skorzystać w dowolnym naszym punkcie. Niezgodność z umową zaś należy zrealizować za pośrednictwem kanału sprzedaży, przez który realizowana była umowa.skibens pisze:Jeśli to ma znaczenie to chciałbym go oddać do któregoś z salonów Plusa.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Gwarancja telefonu
Czemu niezgodność z umową mam reklamować za pośrednictwem kanału sprzedaży? Brałem telefon przez internet, za pośrednictwem konsultanta, więc dla mnie oczywiste jest, że mogę go reklamować w każdym stacjonarnym salonie. Jeśli jest inaczej to prosiłbym o pokierowanie gdzie mogę to zrobić?Joanna_Plus pisze:skibens,Jeżeli chodzi o Sony to wystawienie duplikatu karty gwarancyjnej podlega opłacie w wysokości 25 zł.skibens pisze:Telefon to sony xperia M.
Warunkiem koniecznym, żeby duplikat został wydany jest obowiązek dostarczenia jednego z wybranych dokumentów:
- faktura/paragon zakupu z czytelną datą transakcji oraz numerem IMEI,
- kopia umowy/aneksu zawartego z operatorem.
Dostarczenie dokumentu:
- e-mailem: serwis@w-support.pl
- listem na adres: w-support.pl sp. z .o.o, Al. Armii Krajowej 61, 50-541 Wrocław.
Duplikat karty gwarancyjnej wysyłany jest listem poleconym, ostemplowany pieczątką o treści „DUPLIKAT”, w ciągu 48h po otrzymaniu dokumentów liczone w dniach roboczych, za pobraniem, na adres wskazany przez klienta.Z gwarancji można skorzystać w dowolnym naszym punkcie. Niezgodność z umową zaś należy zrealizować za pośrednictwem kanału sprzedaży, przez który realizowana była umowa.skibens pisze:Jeśli to ma znaczenie to chciałbym go oddać do któregoś z salonów Plusa.
Mam dosyć daleko do najbliższego salonu Plusa, a nie chciałbym na darmo się przejechać.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Gwarancja telefonu
skibens,
To był sklep internetowy?skibens pisze:Brałem telefon przez internet, za pośrednictwem konsultanta
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Gwarancja telefonu
Jak widać nie trzeba karty gwarancyjnej w przypadku sony. Kontaktowalem sie znimi (w-supportem) mailowo i dowod zakupu na ktorym jest nr IMEI telefonu w zupelnosci wystarczy. Telefon oddalem do punktu Plusa, troche krecili nosem, ale przyjeli, serwis nic nie robil problemu, 3 dni i wymienili telefon na nowy :)
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Gwarancja telefonu
skibens,
Super, fajnie, że się udało .skibens pisze:serwis nic nie robil problemu
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Gwarancja telefonu
Sony już od wielu lat nie wymaga karty gwarancyjnej. Microsoft/Nokia chyba tez już nie, bo po mojej naprawie zadnego wpisu nie ma, za to jest dolaczony dokument z naprawy
Re: Gwarancja telefonu
Witam. posiadam xperia t3. została oddana na gwarancje poniewaz nie czytała karty sim. w w support jest info ze telefon został zutylizowany wymieniona płyta głowna. I ze telefon został wymieniony na nowy w ramach gwarancji bo naprawa była niemozliwa. to oznacza ze telefon zostanie wymieniony na całkiem nowy? i czy telefon bedzie zapakowany w nowe oryginalne pudełko?
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Gwarancja telefonu
Witaj master881,
master881 pisze:I ze telefon został wymieniony na nowy w ramach gwarancji bo naprawa była niemozliwa.
Z tego co piszesz, tak wynika.master881 pisze:zostanie wymieniony na całkiem nowy?
W tej kwestii kontaktuj się proszę z supportem.master881 pisze:i czy telefon bedzie zapakowany w nowe oryginalne pudełko?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ