Strona 21 z 23
Re: Gwarancja telefonu
: 7 lis 2016, o 11:42
autor: Joanna_Plus
Witaj
dicamillo,
Joanna_Plus pisze:
Dla umów zawieranych od 02.03.2015, sprzęt wysyłany do Klientów Indywidualnych nie ma stemplowanych kart gwarancyjnych.
Naprawa gwarancyjna jest wykonywana w serwisie producenta, na podstawie nieostemplowanej karty gwarancyjnej i kopii faktury zakupu, na której widnieje numer IMEI/seryjny urządzenia.
Re: Gwarancja telefonu
: 10 lis 2016, o 11:35
autor: blueee
Witam,
mam telefon na gwarancji w sieci Plus, ostatnio zepsuł mi się głośnik w telefonie, jednak znajomy zna się trochę na tym i naprawił mi go sam. Teraz telefon znowu się popsuł, jednak to zupełnie coś innego ( telefon nie chce się włączyć). Chciałabym oddać go teraz na gwaracje do salonu Plusa, czy jest taka możliwośc pomimo tego, że wcześniej uszkodzona część nie była wymieniania w salonie Plusa, tylko przez kogoś innego?
Pozdrawiam i czekam na odpowiedź
Re: Gwarancja telefonu
: 10 lis 2016, o 11:53
autor: Magda_Plus
blueee jeśli nastąpiła naprawa telefonu poza autoryzowanym serwisem producenta to obawiam się, że możesz stracić prawo do naprawy gwarancyjnej, niemniej tylko pracownicy serwisu mogą zweryfikować tą sytuację.
Gwarancja odbiór
: 25 lis 2016, o 21:03
autor: Driv3r
Witam serdecznie
Jak wygląda sprawa z odbiorem telefonu oddanego na gwarancję w salonie? Dostałem dziś sms od firmy DHL, że mogę przekierować paczkę, wnioskuję, że to może mieć coś wspólnego z oddanym sprzętem gdyż status naprawy zmienił się dziś na "Naprawa zakończona (Sprzęt odesłany)".
Re: Gwarancja telefonu
: 28 lis 2016, o 10:47
autor: Joanna_Plus
Witaj
Driv3r,
Driv3r pisze:Jak wygląda sprawa z odbiorem telefonu oddanego na gwarancję w salonie?
Jeżeli sprzęt został oddany w ramach gwarancji do naszej placówki, to serwis przesyłkę kieruje do miejsca, z którego telefon został przekazany.
Re: Gwarancja telefonu
: 28 lis 2016, o 11:01
autor: Driv3r
Joanna_Plus pisze:Witaj
Driv3r,
Driv3r pisze:Jak wygląda sprawa z odbiorem telefonu oddanego na gwarancję w salonie?
Jeżeli sprzęt został oddany w ramach gwarancji do naszej placówki, to serwis przesyłkę kieruje do miejsca, z którego telefon został przekazany.
Dziś dostałem informację, że przesyłka od LG ELECTRONICS zostanie doręczona w godzinach 8:00-14:00, telefon został przekazany do punktu PLUS położonego około 90km od miasta Łódź, a na śledzeniu przesyłka została przekazana do doręczenia w Łodzi, tak samo nazwa klienta w statusie gwarancji widnieje firma z Łodzi rozumiem, że to może być pośrednik, ale chyba o doręczeniu jeszcze w tym etapie nie powinienem był być informowany dopóki salon PLUSa w którym oddałem telefon go nie otrzyma?
Re: Gwarancja telefonu
: 28 lis 2016, o 11:21
autor: Joanna_Plus
Driv3r,
tak, placówka w której sprzęt został oddany, informuje o możliwości jego odebrania. Tę kwestię wyjaśniaj proszę z punktem, który przyjął telefon do naprawy.
Czas na reklamację.
: 10 gru 2016, o 20:22
autor: x010101
Witam
Interesuje mnie odpowiedź na pewne pytanie. Otóż w pewnym punkcie z szyldem "Plus" w Białymstoku został wzięty telefon w usłudze "Mix" (lub coś z mixem w nazwie). Po pewnym czasie zaczęły się problemy ze złączem USB i telefonu nie dało się już ładować. Telefon został oddany w ramach gwarancji w tym samym punkcie i od 3 miesięcy czeka na jakieś części z zagranicy.
Moje pytanie brzmi:
1. Ile może trwać taka naprawa?
2. Dlaczego trzeba płacić ten niby abonament za telefon, którego nie ma?
Zaznaczę tylko, że nie chodzi akurat o mnie, a o mojego ojca. Ja już wiem, że raczej nie należy zawierać umów z niczym z "Plus" w nazwie. Tak tylko jestem ciekaw "standardów +".
Re: Gwarancja telefonu
: 12 gru 2016, o 11:25
autor: Joanna_Plus
Witaj
x010101,
x010101 pisze:Telefon został oddany w ramach gwarancji
Jak zapewne wiesz nasze punkty nie zajmują się naprawą telefonów. My jesteśmy jedynie dostawcą usług telekomunikacyjnych. Zasady serwisowania i napraw gwarancyjnych zapisane są w karcie gwarancyjnej, a do ich respektowania zobowiązany jest producent telefonu.
Tata kontaktował się w tej sprawie z autoryzowanym serwisem producenta?
naprawa telefonu
: 16 gru 2016, o 13:10
autor: oliwier1602
Witam oddałam telefon na gwarancji do plusa iczekam już pięć tygodni i nic a miało być do dwóch.Telefonu nikt w salonie w łęcznej nie odbiera ile jeszcze można czekać.
Re: Gwarancja telefonu
: 16 gru 2016, o 13:36
autor: Joanna_Plus
Witaj
oliwier1602,
oliwier1602 pisze:ile jeszcze można czekać.
Masz możliwość podejścia do tego punktu i zweryfikowania informacji bezpośrednio w placówce?
Re: Gwarancja telefonu
: 13 sty 2017, o 19:12
autor: mateusztur11
Witam, piszę ponieważ mam bardzo poważny problem. Oddałem telefon Sony Z3 Compact na gwarancji w salonie Plus'a, podpisałem raport z opisem że telefon jest bez uszkodzeń mechanicznych, po kilku dniach dostaję informację że telefon jest uszkodzony mechanicznie oraz jest dostarczony kosztorys na tą naprawę. Poszedłem więc do salony z prośbą o naprawę tego telefonu ponieważ oddawałem go bez wad mechanicznych, dostałem informację zwrotną że próbuję wyłudzić nowy telefon.
Proszę o pomoc.
Re: Gwarancja telefonu
: 16 sty 2017, o 10:57
autor: Joanna_Plus
Witaj
mateusztur11,
mateusztur11 pisze:po kilku dniach dostaję informację że telefon jest uszkodzony mechanicznie
O jakim uszkodzeniu mechanicznym mowa? Podczas sporządzania protokołu, pracownik punktu może wyszczególnić uszkodzenia "widoczne gołym okiem".
Re: Gwarancja telefonu
: 16 sty 2017, o 11:32
autor: mateusztur11
Uszkodzenie( w załączniku ) którego nie było jest mało widoczne, ale jest i przez to telefon stracił gwarancję.
W protokole jest napisane : " Przebarwienia na przednim i tylnym panelu, normalne ślady użytkowania, BRAK USZKODZEŃ MECHANICZNYCH."
Re: Gwarancja telefonu
: 16 sty 2017, o 12:34
autor: Joanna_Plus
mateusztur11,
mateusztur11 pisze:Oddałem telefon Sony Z3 Compact na gwarancji
Jaka funkcja telefonu była reklamowana?
mateusztur11 pisze:Uszkodzenie( w załączniku ) którego nie było jest mało widoczne, ale jest i przez to telefon stracił gwarancję.
Serwis opisał je jakoś dodatkowo? Zdjęcie jest mało czytelne - chodzi o pękniętą obudowę?