Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja ?
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- pepcia2
- Szalony PlusManiak
- Posty: 2903
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 21 sty 2013, o 17:54
- Lokalizacja: małopolska
Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja
Czyli rozumiem, że tylko w określonych godzinach nie masz?
Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja
Tak,dziś wstałem rano o 7 i internet ładnie szybko działał :) próbowałem wejść na FB dziś około 16 i już się nie wczytało,żadna strona się nie wczytuję nawet google.
Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja
Z tego co czytałam tu na forum wiele osób tak ma. Ja próbowałam też w którymś momencie wejść i skończyło się na komunikacie 'ładuję'. Nie połączyło. Wydaje mi się, że to sa problemy sieciowe. W jakiej lokalizacji się znajdujesz? Może są prowadzone jakieś prace
Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja
Dzieje mi się tak od piątku,nie wchodzi mi wgl internet z powrotem działa dopiero na drugi dzień rano :( Znajduję się w okolicach Starachowic
Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja
Od piątku u mnie cyrki wogóle z zasięgiem, przerywa połączenia, jak się wogóle uda połączyć. Najczęściej po jednym sygnale urywa. Coś mi się zdaje, że coś się niedobrego dzieje z siecią w ostatnim czasie. Zaraz sprawdzę jeszcze czy połączę się z netem przez sieć
Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja
Ale dziwne jest to że internet nie działa od 16 a przed 16śmiga bez zarzutu
a może jakieś ustawienia ręczne ?
bo jeśli nic nie podziała pozostaję tylko iść do Plusa
a może jakieś ustawienia ręczne ?
bo jeśli nic nie podziała pozostaję tylko iść do Plusa
Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja
Sprawdzałam, tez nie mam ani 2G ani 3G, choć tu na chwilę się pokazały ikonki, ale potem komunikat brak połączenia z internetem
To na pewno odgórny problem.
To na pewno odgórny problem.
Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja
I co tu robić ?
Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja
Dzwonić do BOK-u
Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja
a nie lepiej wybrać się do salonu Plus ?
Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja
Możesz próbować jak masz blisko. Ja jak kiedyś chciałam zgłosić reklamację z tym zasięgiem, to w jednym salonie Pan mi powiedział, że oni się nie zajmują takimi rzeczami, żebym sobie zadzwoniła do BOK-u.
Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja
Zobaczymy,pierw wybiorę się do salonu jeśli tam nic nie zdziałają zadzwonię do BOK-u.W każdym bądź razie dziękuję za okazaną mi pomoc :)
I jak zadzwoniłaś do BOK-u to zrobili coś ?
I jak zadzwoniłaś do BOK-u to zrobili coś ?
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja
Wszystkich użytkowników, u których występuje problem w określonych godzinach 16-21 proszę o przesłanie dokładnej lokalizacji oraz numer telefonu przez ten formularz. ( w tytule "16-21 problem").
Pola23, tzn. co dokładnie sprawdzałaś?
MarcinLumia, wykonaj restart telefonu, jeśli problem będzie występował dalej proszę podaj dokładną lokalizacje. Może być na PW. Rozumiem, że twój problem nie występuje tylko w określonych godzinach jak u pozostałych użytkowników?
Pola23, tzn. co dokładnie sprawdzałaś?
MarcinLumia, wykonaj restart telefonu, jeśli problem będzie występował dalej proszę podaj dokładną lokalizacje. Może być na PW. Rozumiem, że twój problem nie występuje tylko w określonych godzinach jak u pozostałych użytkowników?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja
Nadal mam to samo . Pobralem konfiguracje z plus.pl działało przez jeden dzień i znowu to samo naprawcie to .
Napisałem już tam z postaci wyzej .
Napisałem już tam z postaci wyzej .
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22383
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja
nfs141,
technicy pracują nad tą sprawą. Wiadomość ode mnie na Twojej skrzynce e-mail.
technicy pracują nad tą sprawą. Wiadomość ode mnie na Twojej skrzynce e-mail.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ