Strona 29 z 43

Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja

: 28 gru 2016, o 13:41
autor: Mesmeroo
Jak na razie jestem w pracy i nie mam mozliwości włożenia karty sim do innego telefonu

Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja

: 28 gru 2016, o 13:59
autor: Joanna_Plus
Mesmeroo,

a jeszcze jedno, jaki tryb racy sieci jest wybrany w telefonie?

Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja

: 28 gru 2016, o 14:02
autor: Mesmeroo
w zakładce preferowany typ sieci mam wybrane preferowane sieci LTE, nie wiem czy o to Pani chodzi, mam jeszcze do wyboru 3g i 2g ;p,

Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja

: 28 gru 2016, o 14:12
autor: Joanna_Plus
Mesmeroo,
Mesmeroo pisze:nie wiem czy o to Pani chodzi
Dokładnie o to :-).
Mesmeroo pisze:w zakładce preferowany typ sieci mam wybrane preferowane sieci LTE
Mesmeroo pisze:mam GPRS,SMS o koszcie, Niski kredyt, Roaming, Nowe Usługi Głosowe i Wideorozmowy.
Pytam, ponieważ nie podałeś, że usługa LTE jest włączona na koncie tego numeru. W przypadku numerów w usługach głosowych, aktywacji dokonasz kodem *101*11*24# (aktywacja bezpłatna).
Bez dodania usługi, możesz też przetestować połączenie w trybie 3G.

Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja

: 28 gru 2016, o 14:32
autor: Mesmeroo
uaktywniłem lte, ale póki co dalej nie działa ani na lte ani na 3g, po uaktywnieniu lte jeszcze telefon na nowo uruchomiłem ale dalej nic, czy myśli Pani,że w punkcie sprzedaży u mnie w Wys.Maz skonfigurują mi ten telefon, czy trzeba będzie jechać do B-stoku do salonu firmowego ??

Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja

: 28 gru 2016, o 14:38
autor: Joanna_Plus
Mesmeroo,

przy tym APN-ie
Mesmeroo pisze:Typ APN: default
również brak połączenia?

Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja

: 28 gru 2016, o 14:45
autor: Mesmeroo
przeprawiłem Apn z default,supl na default i dalej nie działa

Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja

: 28 gru 2016, o 14:51
autor: Joanna_Plus
Mesmeroo,

zrób proszę zrzut ekranu ze wszystkich ustawień i zamieść na forum.
Konfiguracja robiona była ręcznie?

Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja

: 28 gru 2016, o 14:54
autor: sl@w_es
Ten Xiaomi Redmi Note 4 jest na dwie karty SIM?
Jeśli tak, to niektóre "dwukartowce" wymagają wybrania karty za pomocą której będziemy łączyć się z internetem lub włożenia karty SIM do właściwego slotu (nadrzędnego).

Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja

: 28 gru 2016, o 14:57
autor: Mesmeroo
konfiguracja była robiona ręcznie, zrobiłem 3 zrzuty ekranu, wyślę je jak podłącze się w domu pod wi-fi tak za 1,5 godzinki, bo tu nie mam ze soba kabelka. Chciałem automatycznie ale plus niestety nie ma gotowej konfiguracji dla mojego telefonu :(

Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja

: 28 gru 2016, o 15:00
autor: Mesmeroo
tak jest na 2 karty sim, mam włożoną 1 kartę i wkładałem ją w 2 sloty, z nadzieją, że może ma to jakies znaczenie, ale jak jest jedna karta to telefon domyślnie wybiera z której karty korzystać, wczoraj ten telefon działał w virgin mobile i był internet bez problemu i to na ustawieniach domyślnych

Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja

: 28 gru 2016, o 15:01
autor: Joanna_Plus
Mesmeroo,
Mesmeroo pisze:zrobiłem 3 zrzuty ekranu, wyślę je jak podłącze się w domu pod wi-fi tak za 1,5 godzinki
Dobrze - czekam.
Jak będzie wówczas możliwość weryfikacji działania internetu w innym telefonie - to również o rezultatach daj proszę znać.

Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja

: 28 gru 2016, o 16:32
autor: Mesmeroo
Witam, gdy zaszedlem do domu to internet śmiga , czy to możliwe, że na ulicy szpitalnej 5 w Wysokiem Mazowieckiem Internet nie ma zasięgu ???

Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja

: 28 gru 2016, o 16:47
autor: Joanna_Plus
Mesmeroo,

nic nam nie wiadomo o takich utrudnieniach w tej lokalizacji.

Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja

: 3 sty 2017, o 11:24
autor: Mesmeroo
Zdiagnozowałem probelm dostępu do internetu w miejscu pracy. Internet jest, ale tylko o określonych godzinach, mianowicie tylko i wyłącznie do godziny 10:00 internet jest, potem budka się zamyka i internetu nie ma i tak codziennie od tygodnia ;p :). A dlaczego tak jest to nie wiem , może dzielicie infrastrukturę z innymi sieciami i każdy ma swoją kolej na korzystanie z nadajnika hehehehe :). No cóż 3 miesiące muszę się przemęczyć, potem chyba pójdę do orange, kolega mówił, że nigdy nie miał problemów z internetem i zasięgiem w tej sieci, muszę tylko sprawdzić cennik, pozdrawiam i dziękuję za miłą obsługę, bo robiła Pani wszystko co mogła, niestety pewnych rzeczy nie jest Pani w stanie przeskoczyć ;).