mariczka niestety nie otrzymałem od ciebie żadnych danych, więc nie miałem możliwości pomóc w rozwiązaniu Twoje sprawy.Krzysiek_Plus pisze:mariczka prześlij numer przez formularz
Problem z połączeniem
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Problem z połączeniem
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z połączeniem
Witam
Mam podobny problem tyle że mój internet zwalnia w okolicach 10.00 rano a przyspiesza około 23.00....
Czy ktoś może mi powiedzieć od czego to może zależeć.
Jak sami rozumiecie jest to dość denerwujące, ponieważ net zwalnia do tego stopnia że nie można odebrać
maila nie mówiąc już o przeglądaniu stron a w nocy wolę spać.
W nocy transfer w granicach 5mb.
Czy może powinienem zadzwonić do BOK ???
Proszę o jakieś wskazówki
Pozdrawiam
Mam podobny problem tyle że mój internet zwalnia w okolicach 10.00 rano a przyspiesza około 23.00....
Czy ktoś może mi powiedzieć od czego to może zależeć.
Jak sami rozumiecie jest to dość denerwujące, ponieważ net zwalnia do tego stopnia że nie można odebrać
maila nie mówiąc już o przeglądaniu stron a w nocy wolę spać.
W nocy transfer w granicach 5mb.
Czy może powinienem zadzwonić do BOK ???
Proszę o jakieś wskazówki
Pozdrawiam
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Problem z połączeniem
shoem, proszę podaj lokalizacje w której występuje problem (miejscowość, ulica). Maila z numerem otrzymałem
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z połączeniem
Witam. Chciałbym dołączyć się do wątku. W ubiegłym tygodniu zamówiłem Plus Internet na próbę, wyraziłem zgodę na aktywację karty przed upływem 10 dni. Zamawiałem we wtorek, a z winy kuriera dostałem przesyłkę w piątek, bo Pan szanowny mógł dostarczyć przesyłkę w czwartek rano pod podany adres a konsultantowi zgłaszałem, że do godziny 14 nie ma mnie w domu. Chociaż telefon zamawiałem tego samego dnia co internet to telefon przyjechał do pracy następnego dnia. Wróćmy do tematu dziś jest środa a ja nadal nie mam aktywowanej karty. W regulaminie wyczytałem, że jeżeli wyraziłem zgodę na wcześniejszą aktywację to 7 dni testowania liczy się od doręczenia przesyłki, czyli do piątku teoretycznie mogę go testować, tylko jak skoro karta jest nieaktywna? Czy takie praktyki w Plusię są normalne? Jeżeli nie będę miał aktywowanej karty jutro zamówię kuriera niech zabiera modem, i nie zapłacę tych 9 zł za aktywację bo niby za jaką aktywację. Już żałuję, że przedłużyłem umowę na telefon. Kiedyś inaczej traktowało się klienta, w końcu to za nasze pieniądze pracujecie. Brak klientów, brak pracy.
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Problem z połączeniem
slawe1983, proszę prześlij numer PESEL lub numer Twojego telefonu przez formularz.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z połączeniem
Jak za czarodziejską różdżką napisałem i po 5 minutach została aktywowana karta więc teraz mogę potestować. W razie problemów na pewno skorzystam z formularza.
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Problem z połączeniem
slawe1983 to super ;). Jeśli były jakieś problem oczywiście zapraszam
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z połączeniem
Czy da się w jakiś prosty sposób zwiększyć zasięg? Mam modem Huawei E3276 i niestety zasięg tragiczny w mieszkaniu. Na zewnątrz super zasięg 2 kreski a internet szybko działa (łapie zasięg HSPA+). W mieszkaniu przeskakuje między częstotliwościami albo w ogóle gubi zasięg. Moja lokalizacja Dziarny 14 14-202 Iława woj. warmińsko-mazurskie. A sprawdzając anteny do tego modemu to trochę kosztują (dobra zewnętrzna około 250 zł).
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Problem z połączeniem
slawe1983 tylko za pomocą anteny zewnętrznej.
Tutaj dla LTE: http://plusforum.pl/viewtopic.php?f=100 ... 276#p67787
Wielkozakresowa: http://www.cybertech.com.pl/p37,antena- ... uawei.html
Tutaj dla LTE: http://plusforum.pl/viewtopic.php?f=100 ... 276#p67787
Wielkozakresowa: http://www.cybertech.com.pl/p37,antena- ... uawei.html
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z połączeniem
Dziś rozmawiałem z jednym monterem i powiedział mi żebym sobie jednak darował Wasz internet, bo nawet z anteną zewnętrzną będzie problem, ponieważ na linii pomiędzy moim domem a nadajnikiem znajduje się wyższy budynek i las, które to zawsze będą zakłócać odbiór (a o LTE nie mam co marzyć mimo że odległość od nadajnika w lini prostej to około 3 km). Niestety aby wyjść z anteną ponad budynek zasłaniający musiałbym na dachu postawić maszt około 10 metrowy, a to raczej nierealne. Innych nadajników nie mam w pobliżu. Czy to prawda że takie przeszkody mogą zakłócić nawet odbiór z anteny zewnętrznej, bo już nie wiem co robić, oddać czy zaryzykować?
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Problem z połączeniem
slawe1983 zgadza się, las stawia opór dla sygnału, zaś sama odległość nie jest duża. Niestety nie mogę dać gwarancji że zakup antenę pozowali na uzyskanie połączenie w LTE. Zaś antena dla 3G lub wielozakresowa powinna poprawić siłę sygnału HSPA+.
Tutaj przykład przy odległości 7km: http://plusforum.pl/viewtopic.php?f=100 ... zna#p67787
Najbliższa stacja LTE znajduje się w odległości 3,5KM azymut~287°.
Tutaj przykład przy odległości 7km: http://plusforum.pl/viewtopic.php?f=100 ... zna#p67787
Najbliższa stacja LTE znajduje się w odległości 3,5KM azymut~287°.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z połączeniem
Witam, od 3 tygodni nie działa mi internet LTE 01, mail został wysłany 28.06.br! Odpowiedzi oczywiście do dnia dzisiejszego nie dostałem!
Próbowałem się połączyć z konsulatem dzwoniąc do BOK - dzwoniłem grubo ponad 40minut! Oczywiście konsultanta się nie doczekałem;/.
Problem polega mój na tym, że nie mogę się połączyć z internetem mimo tego, iż zasięg wykazuje na 2kreski.
Czytając tutaj wszystkie opinie innych użytkowników, także myślę o rozwiązaniu z PLUSem umowy!
Próbowałem się połączyć z konsulatem dzwoniąc do BOK - dzwoniłem grubo ponad 40minut! Oczywiście konsultanta się nie doczekałem;/.
Problem polega mój na tym, że nie mogę się połączyć z internetem mimo tego, iż zasięg wykazuje na 2kreski.
Czytając tutaj wszystkie opinie innych użytkowników, także myślę o rozwiązaniu z PLUSem umowy!
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Problem z połączeniem
Ale to była wiadomość do specjalistów z forum? Proszę podaj numer incydentu.smyk.mar pisze:Witam, od 3 tygodni nie działa mi Internet LTE 01, mail został wysłany 28.06.br! Odpowiedzi oczywiście do dnia dzisiejszego nie dostałem!
W jakiej lokalizacji? Oferta na kartę czy abonamentowa?smyk.mar pisze:Problem polega mój na tym, że nie mogę się połączyć z Internetem mimo tego, iż zasięg wykazuje na 2kreski.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z połączeniem
Dlaczego nie mogę w Mobile Partner ustawić na sztywno np WCDMA PLUS bo mimo pełnego zasięgu przełącza się na HSPA+ Opcja ustawień jest nieaktywna. A może jest jakaś lepsza aplikacja do zarządzania (chciałbym widzieć na pasku zasięg).
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Problem z połączeniem
slawe1983 WCDMA=HSPA+.
W trakcie połączenia najczęściej nie ma takiej możliwości.
Zmiana technologii 2G/3G/LTE - Menu / Narzędzia / Opcje / Sieć:
Dostępne Typy sieci: AUTO / GSM Only / LTE Only / WCDMA Only
W trakcie połączenia najczęściej nie ma takiej możliwości.
Zmiana technologii 2G/3G/LTE - Menu / Narzędzia / Opcje / Sieć:
Dostępne Typy sieci: AUTO / GSM Only / LTE Only / WCDMA Only
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ