Zablokowanie połączeń wychodzących.

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
marta9116318
Nowy
Posty: 3
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 9 kwie 2013, o 14:03

Zablokowanie połączeń wychodzących.

Post autor: marta9116318 »

Witam!!

Ok. 2 tygodni temu minął termin zapłaty za rachunek w PLUS ABONAMENT.
Wczoraj zablokowano mi połączenia wychodzące. Dziś poszłam zapłacić ten rachunek w siedzibie PLUSa.
Moje pytanie jest takie: kiedy połączenia wychodzące zostaną odblokowane? Pieniądze zostały wpłacone bezpośrednio w siedzibie PLUSa, nie przez przelew, kiedy trzeba zazwyczaj czekać 2-3dni.

Pozdrawiam ;-)
Awatar użytkownika
Dominik_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 1112
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:15

Re: Zablokowanie połączeń wychodzących.

Post autor: Dominik_Plus »

Rozumiem, że masz na myśli wpłatę dokonaną przy ul. Postępu 3 w Warszawie?

Powinna ona być zaksięgowana w ciągu kilku godzin. Jeżeli masz jeszcze zablokowane połączenia to najlepiej skontaktuj się bezpośrednio z Działem Windykacji Należności.
Chcesz przedłużyć umowę , kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Obrazek
marta9116318
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 9 kwie 2013, o 14:03

Re: Zablokowanie połączeń wychodzących.

Post autor: marta9116318 »

Oddział Plusa w Gostyniu, nie siedzibe. Przepraszam :)
Awatar użytkownika
Dominik_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 1112
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:15

Re: Zablokowanie połączeń wychodzących.

Post autor: Dominik_Plus »

A w takim przypadku wpłata powinna zostać zaksięgowana dziś do godziny 24:00. ;-)
Chcesz przedłużyć umowę , kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Obrazek
marta9116318
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 9 kwie 2013, o 14:03

Re: Zablokowanie połączeń wychodzących.

Post autor: marta9116318 »

A dziękuję za informacje :) ale póki co nie odblokowali :)
Magda2
PlusManiak
Posty: 52
Rejestracja: 10 kwie 2013, o 16:26

Re: Zablokowanie połączeń wychodzących.

Post autor: Magda2 »

marta9116318, mam nadzieję, że numer masz już odblokowany.

Z reguły odblokowanie telefonu następuje następnego dnia po dokonaniu wpłaty w przedstawicielstwie Plusa (Salony i Sklepy firmowe). Ponadto, powinnaś otrzymać wiadomość SMS o tym, że wpłata została zaksięgowana i Twój telefon jest odblokowany. Wtedy wystarczy wyłączyć i włączyć telefon :)
ODPOWIEDZ