Witam!!
Ok. 2 tygodni temu minął termin zapłaty za rachunek w PLUS ABONAMENT.
Wczoraj zablokowano mi połączenia wychodzące. Dziś poszłam zapłacić ten rachunek w siedzibie PLUSa.
Moje pytanie jest takie: kiedy połączenia wychodzące zostaną odblokowane? Pieniądze zostały wpłacone bezpośrednio w siedzibie PLUSa, nie przez przelew, kiedy trzeba zazwyczaj czekać 2-3dni.
Pozdrawiam
Zablokowanie połączeń wychodzących.
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 3
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 9 kwie 2013, o 14:03
- Dominik_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1112
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:15
Re: Zablokowanie połączeń wychodzących.
Rozumiem, że masz na myśli wpłatę dokonaną przy ul. Postępu 3 w Warszawie?
Powinna ona być zaksięgowana w ciągu kilku godzin. Jeżeli masz jeszcze zablokowane połączenia to najlepiej skontaktuj się bezpośrednio z Działem Windykacji Należności.
Powinna ona być zaksięgowana w ciągu kilku godzin. Jeżeli masz jeszcze zablokowane połączenia to najlepiej skontaktuj się bezpośrednio z Działem Windykacji Należności.
-
- Nowy
- Posty: 3
- Rejestracja: 9 kwie 2013, o 14:03
Re: Zablokowanie połączeń wychodzących.
Oddział Plusa w Gostyniu, nie siedzibe. Przepraszam :)
- Dominik_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1112
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:15
Re: Zablokowanie połączeń wychodzących.
A w takim przypadku wpłata powinna zostać zaksięgowana dziś do godziny 24:00.
-
- Nowy
- Posty: 3
- Rejestracja: 9 kwie 2013, o 14:03
Re: Zablokowanie połączeń wychodzących.
A dziękuję za informacje :) ale póki co nie odblokowali :)
Re: Zablokowanie połączeń wychodzących.
marta9116318, mam nadzieję, że numer masz już odblokowany.
Z reguły odblokowanie telefonu następuje następnego dnia po dokonaniu wpłaty w przedstawicielstwie Plusa (Salony i Sklepy firmowe). Ponadto, powinnaś otrzymać wiadomość SMS o tym, że wpłata została zaksięgowana i Twój telefon jest odblokowany. Wtedy wystarczy wyłączyć i włączyć telefon :)
Z reguły odblokowanie telefonu następuje następnego dnia po dokonaniu wpłaty w przedstawicielstwie Plusa (Salony i Sklepy firmowe). Ponadto, powinnaś otrzymać wiadomość SMS o tym, że wpłata została zaksięgowana i Twój telefon jest odblokowany. Wtedy wystarczy wyłączyć i włączyć telefon :)