Strona 4 z 5

Re: Taryfa PNK w sieci

: 20 lut 2014, o 14:21
autor: bozia01
Joanna_Plus pisze:bozia01,

możesz spróbować dokonać zmiany tej taryfy za pośrednictwem aplikacji Plus online?
Co dziwne, zalogowałam się na plus online, i tak pokazuje, że jednak mam taryfę Plus na Kartę Wiecej w sieci. A gdy wpisuję kod *147# to nadal pokazuje się Taryfa PNK w Sieci.
Której informacji wierzyć?

Re: Taryfa PNK w sieci

: 20 lut 2014, o 14:31
autor: Joanna_Plus
bozia01,

PNK w Sieci i Plus na Kartę Więcej w Plusie to jedno i to samo.

Re: Taryfa PNK w sieci

: 20 lut 2014, o 14:41
autor: bozia01
Joanna_Plus pisze:bozia01,

PNK w Sieci i Plus na Kartę Więcej w Plusie to jedno i to samo.
Oki, Dziękuję za pomoc

Re: Taryfa PNK w sieci

: 20 lut 2014, o 14:44
autor: Joanna_Plus
bozia01,

rozumiem, że zmiany udało się dokonać.

Re: Taryfa PNK w sieci

: 20 lut 2014, o 16:55
autor: jolanta198291
Joanna_Plus pisze:jolanta198291,

zweryfikuj datę ważności na telefonie ;-).
Dziękuje sprawa już pomysnie załatwiona

PNK w sieci doladowanie

: 9 wrz 2014, o 18:10
autor: kulka
Witam, mam pytanie, dlaczego po doładowaniu za 50zl moje konto zostało przedłużone tylko na miesiąc? dodam, ze po doładowaniu zmieniałam taryfę z mixplus IV na obecną PNK w Sieci. proszę o pomoc i z góry dziękuję :)

Re: Taryfa PNK w sieci

: 10 wrz 2014, o 10:38
autor: Joanna_Plus
Witaj kulka,

czyli numer był w usługach Plus Mix, nastąpiło zasilenie, a następnie przejście do oferty PNK? Kiedy to doładowanie miało miejsce i jaki obecnie termin ważności widnieje pod kodem *100#?

Re: Taryfa PNK w sieci

: 10 wrz 2014, o 17:33
autor: kulka
wcześniej mialam ofertę Mix plus i taryfe mix plus IV, która była również aktualna po wygaśnięciu umowy w Mixie.doładowałam konto a następnie zmienilam taryfę na PNK w Sieci. Okres ważności konta przedłużył sie tylko o miesiąc. doładowanie bylo 29 sierpnia

Re: Taryfa PNK w sieci

: 10 wrz 2014, o 18:11
autor: Joanna_Plus
kulka,

termin ważności po zasileniu od razu nadany był na 30 dni?

Re: Taryfa PNK bez limitu

: 30 sty 2015, o 15:55
autor: Angelikatomczuk
Witam zrezygnowałam z abonamentu w Plusie obecnie mam taryfę PnK bez limitu i chciała bym wbić kod *136*11*31#
I wyskakuje mi "Usługa chwilowo niedostępna.Skontaktuj się z BOK" Dlaczego?

Re: Taryfa PNK w sieci

: 30 sty 2015, o 16:20
autor: Joanna_Plus
Witaj Angelikatomczuk,

co dokładnie chciałaś aktywować? Tę promocję: http://www.plus.pl/documents/16/fcd0ff6 ... Plusie.pdf?

Re: Taryfa PNK w sieci

: 30 sty 2015, o 16:57
autor: Angelikatomczuk
Tak chodzi mi o to lecz po wpisaniu tego kodu *136*11*31# otrzymuję sms aby skontaktować się z BOK co mam zrobić?

Re: Taryfa PNK w sieci

: 30 sty 2015, o 17:20
autor: Joanna_Plus
Angelikatomczuk,

ta promocja działa w taryfie Plus na Kartę Więcej w Plusie, dlatego nie ma możliwości jej aktywacji. W aktualnie posiadanym planie cenowym możesz skorzystać z promocji, które wyszczególniliśmy tutaj.

Pakiet internetowy PNK w sieci

: 26 lut 2015, o 12:25
autor: Pemo
Witam mam taryfę PNK w sieci. Mam pytania odnośnie pakietów internetowych.

1.
Czy dostępne są tylko te dwa:
*121*11*01# - 300 MB 7 zł
*121*11*02# - 1 GB 13 zł ?

Czy będzie w nich prędkość LTE?

2.

Widziałem też inne pakiety internetowe np. 500 MB szybkiej prędkości, i po wykorzystaniu wolna prędkość za 7 zł.

W jakiej taryfie są te pakiety internetowe? I czy w tej taryfie jest jakaś usługa, rozmów bez limitu?

Re: Taryfa PNK w sieci

: 26 lut 2015, o 13:24
autor: Joanna_Plus
Witaj Pemo,

1. Tak, w taryfach z oferty Więcej są te dwa pakietu.
Pemo pisze:Czy będzie w nich prędkość LTE?
Tak, dostępna jest w nich technologia LTE, jeżeli spełnione są następujące warunki:
Joanna_Plus pisze:
Aby skorzystać z usługi należy:

1. Przebywać w zasięgu LTE.

Sprawdź zasięg sieci LTE na orientacyjnej mapie zasięgu: http://www.plus.pl/mapa-zasiegu.

2. Posiadać sprzęt wspierający tę technologię.

:!: Upewnij się koniecznie czy w trybie sieciowym urządzenia wybrane jest LTE (może być 2G lub 3G, wtedy LTE nie zadziała).

3. Posiadać odpowiednią kartę USIM LTE.

Usługa LTE działa na kartach USIM LTE, w których pierwsze dwie cyfry to 93, 94, 95, 96, 97, 98 lub 13, 14, 15, 16, 17, 18. W przypadku braku odpowiedniej kart usługa nie zostanie aktywowana. Wymiany karty można dokonać w dowolnym punkcie:

http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... faqid=3138

http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... faqid=1654.

Kod na aktywację usługi: *101*11*24# (nie dotyczy taryfy Nowy Plus Internet na Kartę). Ewentualna dezaktywacja: *101*00*24#.

APN dla taryf głosowych: plus; dla Nowy Plus Internet na Kartę: internet.
2. Pakiety typu Non Stop są dostępne w naszych najnowszych taryfach: PNK bez limitu i Plush bez limitu.