Zmieniający się stan pakietu/konta
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Prawie PlusManiak
- Posty: 35
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 4 kwie 2013, o 08:51
Re: Problem z pakietem internet non stop 15
@Remislanc
Skąd ja to znam, zaglądałeś tutaj? -> http://plusforum.pl/viewtopic.php?f=99&t=8508&start=15 przeczytaj moje posty. Mam dokładnie to samo. Tylko u mnie jest raz 200 raz 400 i tak w kółko a teraz nawet na 400 nie skacze tylko wisi na 200.
@Joanna_Plus
Na co masz czekać. Ja już 3 dzień czekam i nic. Powiedz co jest grane, to problem ogólny jak widać. Niech ktoś do jasnej cholery powie, że mamy problem i tyle. Tylko cały czas czekam czekam czekam na informacje. To zadzwoń i spytaj co jest grane i publicznie napisz żeby uspokoić klientów.
Skąd ja to znam, zaglądałeś tutaj? -> http://plusforum.pl/viewtopic.php?f=99&t=8508&start=15 przeczytaj moje posty. Mam dokładnie to samo. Tylko u mnie jest raz 200 raz 400 i tak w kółko a teraz nawet na 400 nie skacze tylko wisi na 200.
@Joanna_Plus
Na co masz czekać. Ja już 3 dzień czekam i nic. Powiedz co jest grane, to problem ogólny jak widać. Niech ktoś do jasnej cholery powie, że mamy problem i tyle. Tylko cały czas czekam czekam czekam na informacje. To zadzwoń i spytaj co jest grane i publicznie napisz żeby uspokoić klientów.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Problem z pakietem internet non stop 15
emigrant,
Na chwilę obecną proszę jeszcze o cierpliwość i przepraszam za te utrudnienia .
Ustalamy przyczynę i źródło opisanego tutaj problemu.emigrant pisze:@Joanna_Plus Na co masz czekać.
Jeżeli zostanie to zdiagnozowanie to zapewniam, że zamieścimy takie informacje.emigrant pisze: To zadzwoń i spytaj co jest grane i publicznie napisz żeby uspokoić klientów.
Na chwilę obecną proszę jeszcze o cierpliwość i przepraszam za te utrudnienia .
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z pakietem internet non stop 15
Ty tu nie masz za co przepraszać, niech Solorz przeprasza za niedziałającą poprawnie usługę. Jak coś nie działa to nie należy tego oferować. Nie wiem dlaczego tak długo trwa jakieś diagnozowanie, systemy informatyczne mają to do siebie, że wszystko jest logowane, debugowane jak trzeba i o tym się wie od razu, nic się nie szuka i na nic się nie czeka.
Tu nie znikają megabajty tylko pieniądze tak rzecz ujmując, bo przecież za te MB zapłaciliśmy, tak?. No nic, z naszej strony pozostaje tylko czekanie. Pierwszy raz z czymś takim się spotykam. Poważna firma, dość duży operator a takie jaja.
Tu nie znikają megabajty tylko pieniądze tak rzecz ujmując, bo przecież za te MB zapłaciliśmy, tak?. No nic, z naszej strony pozostaje tylko czekanie. Pierwszy raz z czymś takim się spotykam. Poważna firma, dość duży operator a takie jaja.
Re: Problem z pakietem internet non stop 15
Coś chłopaki robią, nie działa ani *136# ani *121# ani *100#.
Re: Problem z pakietem internet non stop 15
Robili, robili i nic nie zrobili.
EDIT:
12:26 pakiet wrócił do normalności, czyli mam ponad 400MB, jest ok. Może w końcu już to się uspokoi albo już naprawione.
EDIT:
14:32 ponownie straciłem 200MB, dalej to samo
EDIT:
12:26 pakiet wrócił do normalności, czyli mam ponad 400MB, jest ok. Może w końcu już to się uspokoi albo już naprawione.
EDIT:
14:32 ponownie straciłem 200MB, dalej to samo
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Problem z pakietem internet non stop 15
MB nie "znikają". Stan pakietu ulega zmianie tylko na czas połączenia z Internetem. Tak jak zajacp1 zauważył. Przy wyłączonej transmisji danych, informacja o stanie pakietu wyświetlana jest prawidłowo.emigrant pisze:EDIT:
12:26 pakiet wrócił do normalności, czyli mam ponad 400MB, jest ok. Może w końcu już to się uspokoi albo już naprawione.
EDIT:
14:32 ponownie straciłem 200MB, dalej to samo
W tej sprawie czekamy jeszcze na bardziej szczegółowe informacje.zajacp1 pisze:Spróbuj wyłączyć transfer danych, ja mam podobny błąd kiedy transfer danych jest włączony - wtedy wyskakuje mi 0.0, jeśli go wyłączę dane pokazują się poprawne.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z pakietem internet non stop 15
Także poruszę ten temat..zainstalowałem javę w telefonie, zjadła mi cały pakiet internetu (pakiet internet non stop 9) czy to jest normalne zachowanie środowiska java?
Nie odpowiadam na PW. Zadaj mi pytanie na Forum.
-
- PlusManiak
- Posty: 125
- Rejestracja: 24 mar 2013, o 20:00
- Lokalizacja: Białystok-ZIELONE PŁUCA POLSKI
Re: Zmieniający się stan konta
Pisałem z BOK i nadal mam problem róźnymi wskazaniami stanu pakietu internetowego.Czy w końcu mój problem zostanie rozwiązany!!!Proszę o szybkie rozwiązanie problemu,albo inną propozycję.
Re: Problem z pakietem internet non stop 15
U mnie to się nie sprawdza, poza tym mnie to nie interesuje, to ma pokazywać poprawnie niezależnie czy jest coś włączone czy nie.MB nie "znikają". Stan pakietu ulega zmianie tylko na czas połączenia z Internetem. Tak jak zajacp1 zauważył. Przy wyłączonej transmisji danych, informacja o stanie pakietu wyświetlana jest prawidłowo.
Co będzie jak dojdę do 0Kb mimo, że realnie mam jeszcze 200MB? Będzie naliczać ujemne MB czy włączony się lejek? Pewnie sam tego nie wiesz.
EDIT:
8:22. To wykrakałem, właśnie jest 0,0. albo było też wcześniej tylko na "zera" nie trafiałem.
Znikające kb w telefonie
Witam. Mój problem polega na znikających kb internetu. Mam taryfe mixplus6. Co miesiąc dostaje 300MB za 10 zł,ostatnio zasiliłam konto w kwocie 50zł pobrało mi 10 zł za internet i 6zł za sms do plusa sprawdzając konto wieczorem doznałam szoku bo na koncie zostało 2,40 i 0KB do wykorzystania a internet mam wyłączony. Zadzwoniłam do biura obsługi i tam mi powiedzieli po sprawdzeniu, że to niemożliwe abym tyle miała na koncie. Po 10 min od rozmowy z konsultantem wszystko wróciło do normy i wszystko miałam na koncie. Tylko, że na tym się nie kończy każdego dnia sprawdzam konto i dostępne pakiety i brakuje mi pieniędzy na koncie i 0KB za każdym takim razem wyłączam i włączam telefon i wtedy wszystko jest jak powinno.
Proszę o pomoc. bo ta sytuacja jest nie do zniesienia. Z góry dziękuje za pomoc
Proszę o pomoc. bo ta sytuacja jest nie do zniesienia. Z góry dziękuje za pomoc
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Zmieniający się stan pakietu/konta
Sprawdzenia salda konta lub wykorzystania pakietów, należy dokonywać po zakończeniu połączenia GPRS (zamknięciu sesji). W innym przypadku prezentowane dane mogą różnić się od stanu rzeczywistego. Wpływ na opisaną sytuację mogły mieć połączenia z internetem, które nie zostały zakończone w momencie weryfikacji stanu konta/pakietu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Zmieniający się stan pakietu/konta
Tak nie powinno być. Dla użytkownika końcowego ma być jasno i klarownie podane co do bita i sukcesywnie co do bita pomniejszane o wartość zużytych MB bez żadnych rezerwacji i innych cuda-wianków. Takie sztuczki jak piszesz to możecie sobie wew. testować. Taki tryb jak opisujesz nie powinien wyjść do ludzi. Ja nie mam pewności czy mówisz prawdę, czy Plus prowadzi jakiś proceder czy należałoby to zgłosić do UKE i być może do prokuratury żeby zbadać znikające MB( de facto pieniądze). Albo to działa poprawnie albo trzeba zamknąć biznes pakietowy koniec kropka. Póki co czekamy...
Mnie nie interesuje jak to działa, mnie interesuje, że raptem giną megabajty(pieniądze). To musi zostać uproszczone.
Mnie nie interesuje jak to działa, mnie interesuje, że raptem giną megabajty(pieniądze). To musi zostać uproszczone.
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: Zmieniający się stan pakietu/konta
emigrant,emigrant pisze:Tak nie powinno być. Dla użytkownika końcowego ma być jasno i klarownie podane co do bita i sukcesywnie co do bita pomniejszane o wartość zużytych MB bez żadnych rezerwacji i innych cuda-wianków. Takie sztuczki jak piszesz to możecie sobie wew. testować. Taki tryb jak opisujesz nie powinien wyjść do ludzi. Ja nie mam pewności czy mówisz prawdę, czy Plus prowadzi jakiś proceder czy należałoby to zgłosić do UKE i być może do prokuratury żeby zbadać znikające MB( de facto pieniądze). Albo to działa poprawnie albo trzeba zamknąć biznes pakietowy koniec kropka. Póki co czekamy...
Mnie nie interesuje jak to działa, mnie interesuje, że raptem giną megabajty(pieniądze). To musi zostać uproszczone.
rozumiem stanowisko, jakie tu przedstawiasz.
Zgodnie z tym co napisał Krzysiek_Plus chcemy doprecyzować i wyjaśnić problematyczne kwestie. W związku z tym proszę Cię o cierpliwość.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Zmieniający się stan pakietu/konta
No to ile można czekać? miesiąc, rok, 15 lat? Zgłosiłem dla Joanny 22 kwietnia, jak widzę to problem już występuje od dawna a u mnie mija 8 dni bez żadnej odpowiedzi.
Re: Zmieniający się stan pakietu/konta
Hmmm wydawało mi się, że to co zamieszczają, to właśnie są odpowiedzi - ale jak widać człowiek uczy się całe życie .