Usługa "Kto dzwonił"
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Usługa "Kto dzwonił"
krzyshu,
to spróbujmy zresetować wszystkie funkcjonalności w następujący sposób:
• Poczta głosowa – włączenie: *122*11#; wyłączenie: *122*00#.
• Ewentualne wyłączenie usługi Notka SMS: *122*00*03#.
• Usługa Kto dzwonił: dezaktywacja: SMS o treści N na nr 8023; aktywacja: SMS o treści T na nr 8023.
• Kto dzwonił opcja Gdy zajęte: SMS o treści ZT na numer 8023; następnie ZN numer 8023.
Wszystkie powyższe komendy są bezpłatne. Po realizacji tych czynności, proszę przeloguj telefon (wył./wł.) i zweryfikuj działanie usługi.
to spróbujmy zresetować wszystkie funkcjonalności w następujący sposób:
• Poczta głosowa – włączenie: *122*11#; wyłączenie: *122*00#.
• Ewentualne wyłączenie usługi Notka SMS: *122*00*03#.
• Usługa Kto dzwonił: dezaktywacja: SMS o treści N na nr 8023; aktywacja: SMS o treści T na nr 8023.
• Kto dzwonił opcja Gdy zajęte: SMS o treści ZT na numer 8023; następnie ZN numer 8023.
Wszystkie powyższe komendy są bezpłatne. Po realizacji tych czynności, proszę przeloguj telefon (wył./wł.) i zweryfikuj działanie usługi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Usługa "Kto dzwonił"
Dziekuje, wyglada na to ze chyba bedzie juz dzialac. pierwsza proba wypadla pomyslnie. pozdrawiam
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Usługa "Kto dzwonił"
krzyshu,
cieszę się, że wszystko już działa .
cieszę się, że wszystko już działa .
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Usługa "Kto dzwonił"
Czy usługa ta działa w Plushu?
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Usługa "Kto dzwonił"
Kacper778,
tak.
tak.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 16
- Rejestracja: 13 lip 2016, o 13:37
- Lokalizacja: Sanok
Re: Usługa "Kto dzwonił"
Witam od kilku miesięcy mam problem z tą usługą przez lata działała sprawnie a od jakiegoś czasy nie dostaje żadnych sosów gdy rozmawiam z kimś innym oraz gdy jestem poza zasięgiem. Próbowałem resetować usługę oraz włączyć i wyłączyć pocztę ale nie przyniosło to żadnego efektu. Możecie jakoś pomóc?
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3140
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Usługa "Kto dzwonił"
Witaj feniks1986,
jaka informacja pojawia się po wysłaniu SMS o treści SZ pod numer 8023?
jaka informacja pojawia się po wysłaniu SMS o treści SZ pod numer 8023?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 16
- Rejestracja: 13 lip 2016, o 13:37
- Lokalizacja: Sanok
Re: Usługa "Kto dzwonił"
Opcja Nie wysyłaj SMS gdy zajęty usługi Kto Dzwonił jest WłączonaMarta_Plus pisze:Witaj feniks1986,
jaka informacja pojawia się po wysłaniu SMS o treści SZ pod numer 8023?
A po wysłaniu SMS o treści ZN wyskakuje :
Opcja Nie wysyłaj SMS gdy zajęty usługi Kto Dzwonił już wyłączona
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3140
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Usługa "Kto dzwonił"
feniks1986,
możesz jeszcze zastosować kod na ewentualne wyłączenie usługi Notka SMS: *122*00*03#. Następnie przeloguj proszę telefon (wył./wł.) i zweryfikuj działanie usługi.
możesz jeszcze zastosować kod na ewentualne wyłączenie usługi Notka SMS: *122*00*03#. Następnie przeloguj proszę telefon (wył./wł.) i zweryfikuj działanie usługi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 16
- Rejestracja: 13 lip 2016, o 13:37
- Lokalizacja: Sanok
Re: Usługa "Kto dzwonił"
Już to robiłem odpowiedz zwrotnie to: Usluga Blokada Notki SMS jest juz aktywna.
W dalszym ciągu nie przychodzi powiadomienie ani jak telefon jest wyłączony ani jak rozmawiam z kimś.
W dalszym ciągu nie przychodzi powiadomienie ani jak telefon jest wyłączony ani jak rozmawiam z kimś.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Usługa "Kto dzwonił"
feniks1986,
prześlij proszę krótki opis sprawy wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko oraz numer PESEL) przez ten formularz. Następnie podaj tutaj numer zagadnienia, a postaramy się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
prześlij proszę krótki opis sprawy wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko oraz numer PESEL) przez ten formularz. Następnie podaj tutaj numer zagadnienia, a postaramy się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 16
- Rejestracja: 13 lip 2016, o 13:37
- Lokalizacja: Sanok
Re: Usługa "Kto dzwonił"
Numer sprawy to CASE/220609/1424
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3140
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Usługa "Kto dzwonił"
feniks1986,
dziękuję - poprosiłam o przyśpieszenie udzielenia odpowiedzi na podany numer zgłoszenia.
dziękuję - poprosiłam o przyśpieszenie udzielenia odpowiedzi na podany numer zgłoszenia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ