Usługa "Kto dzwonił"
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 11
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 7 kwie 2016, o 15:37
Re: Usługa "Kto dzwonił"
Witam,
dawno temu włączyłam usługę "Kto dzwonił" ale niestety nic z tego. W po skończonych rozmowach nie przychodzą do mnie sms-y informujące że ktoś mógł dzwonić do mnie w trakcie rozmowy. To że ktoś do mnie dzwonił dowiaduję się po czasie gdy mi ktoś to powie.
Takie sms-y przychodzą do mnie tylko wtedy kiedy wyłączę telefon.
Da się to jakoś naprawić bo trochę to irytujące że takie sms-y nie przychodzą pomimo że mam włączone.
dawno temu włączyłam usługę "Kto dzwonił" ale niestety nic z tego. W po skończonych rozmowach nie przychodzą do mnie sms-y informujące że ktoś mógł dzwonić do mnie w trakcie rozmowy. To że ktoś do mnie dzwonił dowiaduję się po czasie gdy mi ktoś to powie.
Takie sms-y przychodzą do mnie tylko wtedy kiedy wyłączę telefon.
Da się to jakoś naprawić bo trochę to irytujące że takie sms-y nie przychodzą pomimo że mam włączone.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22383
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Usługa "Kto dzwonił"
Witaj paaula972,
Na wspomnianym numerze jest aktywna poczta głosowa i/lub Notka SMS?
Został włączony również wariant w opcji Gdy zajęty?paaula972 pisze:dawno temu włączyłam usługę "Kto dzwonił" ale niestety nic z tego.
Na wspomnianym numerze jest aktywna poczta głosowa i/lub Notka SMS?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Usługa "Kto dzwonił"
Nie mam poczty głosowej ani notatki sms.Joanna_Plus pisze:Witaj paaula972,Został włączony również wariant w opcji Gdy zajęty?paaula972 pisze:dawno temu włączyłam usługę "Kto dzwonił" ale niestety nic z tego.
Na wspomnianym numerze jest aktywna poczta głosowa i/lub Notka SMS?
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22383
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Usługa "Kto dzwonił"
paaula972,
Joanna_Plus pisze:Został włączony również wariant w opcji Gdy zajęty?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Usługa "Kto dzwonił"
A to nie jest to samo co opcja "Kto dzwonił"?Joanna_Plus pisze:paaula972,Joanna_Plus pisze:Został włączony również wariant w opcji Gdy zajęty?
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22383
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Usługa "Kto dzwonił"
paaula972,
przy wysłaniu komendy SZ na bezpłatny numer 8023, jaki dociera komunikat zwrotny?
przy wysłaniu komendy SZ na bezpłatny numer 8023, jaki dociera komunikat zwrotny?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Usługa "Kto dzwonił"
Opcja NIE WYSYŁAJ SMS GDY ZAJĘTE usługi Kto Dzwonił jest wyłączona.Joanna_Plus pisze:paaula972,
przy wysłaniu komendy SZ na bezpłatny numer 8023, jaki dociera komunikat zwrotny?
Jak to włączyć?
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22383
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Usługa "Kto dzwonił"
paaula972,
Joanna_Plus pisze:
to spróbuj teraz tak (reset funkcjonalności):
• Poczta głosowa – włączenie: *122*11#; wyłączenie: *122*00#.
• Usługa Kto dzwonił: dezaktywacja: SMS o treści N na nr 8023; aktywacja: SMS o treści T na nr 8023.
• Kto dzwonił opcja Gdy zajęte: SMS o treści ZT na numer 8023; następnie ZN numer 8023.
Wszystkie powyższe komendy są bezpłatne. Po realizacji tych czynności, proszę przeloguj telefon (wył./wł.) i zweryfikuj działa nie usługi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Usługa "Kto dzwonił"
Joanna_Plus pisze:paaula972,Joanna_Plus pisze:
to spróbuj teraz tak (reset funkcjonalności):
• Poczta głosowa – włączenie: *122*11#; wyłączenie: *122*00#.
• Usługa Kto dzwonił: dezaktywacja: SMS o treści N na nr 8023; aktywacja: SMS o treści T na nr 8023.
• Kto dzwonił opcja Gdy zajęte: SMS o treści ZT na numer 8023; następnie ZN numer 8023.
Wszystkie powyższe komendy są bezpłatne. Po realizacji tych czynności, proszę przeloguj telefon (wył./wł.) i zweryfikuj działa nie usługi.
Teraz pojawił się sms że NIE WYSYŁAJ SMS GDY ZAJĘTE jest włączone, to co ? Teraz takie smsy będą przychodziły gdy ktoś będzie do mnie dzwonił?
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22383
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Usługa "Kto dzwonił"
paaula972,
Nie wszystko się zapewne jeszcze przetworzyło. Ponów proszę powyższą komendę.Joanna_Plus pisze:następnie ZN numer 8023
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Usługa "Kto dzwonił"
Witam, nie otrzymuję smsa kto dzwonił gdy mam status "zajęty" mimo wysłania SMS "ZN" i otrzymaniu odpowiedzi Opcja NIE WYSYLAJ SMS GDY ZAJETY uslugi Kto Dzwonil zostala wylaczona to SMS nie przychodzi a status (SZ)jest sprzeczny i pokazuje
Opcja NIE WYSYLAJ SMS GDY ZAJETY uslugi Kto Dzwonil jest wlaczona
Opcja NIE WYSYLAJ SMS GDY ZAJETY uslugi Kto Dzwonil jest wlaczona
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22383
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Usługa "Kto dzwonił"
Witaj dawid1654,
jak aktualnie wygląda sytuacja?
jak aktualnie wygląda sytuacja?
Wiadomości nadal nie dochodzą? Posiadasz numer w ofercie Plus na Kartę/Plus Mix? Jest na nim aktywna poczta głosowa?dawid1654 pisze:nie otrzymuję smsa kto dzwonił gdy mam status "zajęty"
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Usługa "Kto dzwonił"
Witam
Mam taki sam Problem jak Pan Roman ze strony nr 2 tego wątku, który napisał, że po napisaniu sms ZN pod 8023:
"Post17 paź 2013, o 10:09
Witam
Dostałem odpowiedź "opcja Nie Wysyłaj Sms Gdy Zajęty usługi Kto Dzwonił już wyłączona""
Mi rowniez nie przychodza powiadomienia ze ktos do mnie dzwonil kiedy mam zajete
@EDIT: po napisaniu SZ: Opcja NIE WYSYLAJ SMSM GDY ZAJETY uslugi Kto Dzwonil jest wylaczona
Mam taki sam Problem jak Pan Roman ze strony nr 2 tego wątku, który napisał, że po napisaniu sms ZN pod 8023:
"Post17 paź 2013, o 10:09
Witam
Dostałem odpowiedź "opcja Nie Wysyłaj Sms Gdy Zajęty usługi Kto Dzwonił już wyłączona""
Mi rowniez nie przychodza powiadomienia ze ktos do mnie dzwonil kiedy mam zajete
@EDIT: po napisaniu SZ: Opcja NIE WYSYLAJ SMSM GDY ZAJETY uslugi Kto Dzwonil jest wylaczona
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22383
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Usługa "Kto dzwonił"
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Usługa "Kto dzwonił"
Pani Joanno,Joanna_Plus pisze:Witaj krzyshu,
sprawa dotyczy numeru w ofercie Plush na Kartę?
Jest na nim aktywna Notka SMS?
"Aktywna taryfa to Nowy Plush"
Wyslano sms T na 8023 --wiadomosc zwotna--> Usluga kto dzwonil juz wlaczona
Jaka sekwencje wykonac aby uruchomic I wariant uslugi? SMS nie przychodza gdy zajete