Zabiera mi pieniadze z konta.
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 9
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 26 sty 2015, o 09:53
Zabrało mi pieniądze z konta
Dzień dobry, mam wykupiony pakiet 2 GB internetu, a wczoraj i tak zabrało mi 10 złotych z konta.
Nie mogę wejść na żadną stronę, ponieważ dalej nie zabiera mi z pakietu. O co tu chodzi?
Do tego co jakiś czas wyskakuje mi komunikat "Zaloguj się do sieci Plus".
Nie mogę wejść na żadną stronę, ponieważ dalej nie zabiera mi z pakietu. O co tu chodzi?
Do tego co jakiś czas wyskakuje mi komunikat "Zaloguj się do sieci Plus".
Ostatnio zmieniony 20 sie 2015, o 06:18 przez sl@w_es, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Przeniesienie do oficjalnego działu
Powód: Przeniesienie do oficjalnego działu
Re: Zabiera mi pieniadze z konta.
Ja nie mogę zrozumieć tego wsysania pieniędzy z konta...
Dziś też wysłałem reklamacje przez plus online bo poszło 50 PLN w powietrze...
Najpierw doładowałem za 10 PLN konto , kupiłem pakiet internetowy - nie mozna było aktywowac - "Usługa niedostepna"...bla bla. Sprawdzam saldo a tam parę groszy...
Po południu postanowiłem znowu palić hajs i doładowałem telefon za 50 PLN...pakiet się aktywował, super fajnie...godzina 21 a tu sms że niskie saldo...80 gr na koncie...zero połączeń itp. Resetuje telefon 80 gr...Plus online 80 gr...
Jeżeli zabrało mi pieniądze za "nieudane" aktywacje pakietu 125 MB to uznaje to za zwykłe rolowanie klienta...
Czekam z niecierpliwością na rozpatrzenie reklamacji.
Dziś też wysłałem reklamacje przez plus online bo poszło 50 PLN w powietrze...
Najpierw doładowałem za 10 PLN konto , kupiłem pakiet internetowy - nie mozna było aktywowac - "Usługa niedostepna"...bla bla. Sprawdzam saldo a tam parę groszy...
Po południu postanowiłem znowu palić hajs i doładowałem telefon za 50 PLN...pakiet się aktywował, super fajnie...godzina 21 a tu sms że niskie saldo...80 gr na koncie...zero połączeń itp. Resetuje telefon 80 gr...Plus online 80 gr...
Jeżeli zabrało mi pieniądze za "nieudane" aktywacje pakietu 125 MB to uznaje to za zwykłe rolowanie klienta...
Czekam z niecierpliwością na rozpatrzenie reklamacji.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Zabiera mi pieniadze z konta.
Witaj kondzik123,
podaj proszę co dokładnie pojawia się w informacji zwrotnej po wpisaniu kodu *136#.
Muttley,
zapewne została rozliczona transmisja danych, rozpoczęta przed aktywacją pakietu. Korzystasz z mobilnej aplikacji Plus online?
podaj proszę co dokładnie pojawia się w informacji zwrotnej po wpisaniu kodu *136#.
Muttley,
zapewne została rozliczona transmisja danych, rozpoczęta przed aktywacją pakietu. Korzystasz z mobilnej aplikacji Plus online?
Nie myślałeś o aktywacji, któregoś z pakietów typu Non Stop?Muttley pisze:125 MB
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Zabiera mi pieniadze z konta.
Czyli jeżeli noszę telefon w kieszenie i nie zauważe smsa że skończył mi sie pakiet to będzie mi zabierało pieniądze?
To dlaczego jak tylko dostałem smsa o wykończeniu pakietu próbowałem go aktywować i wyskoczył błąd?
W to w ciągu minutu kosztowało to ponad 50 zł?
nie wiem czy aktywacja pakietu innego niż mam jest możliwa. Pakiet 125 MB odnawia mi się automatycznie w ramach umowy mix plus. Jak kiedyś probowałem wykupić inny pakiet (większy) to w kodzie *121# nawet mi się nie wyświetlał.
To dlaczego jak tylko dostałem smsa o wykończeniu pakietu próbowałem go aktywować i wyskoczył błąd?
W to w ciągu minutu kosztowało to ponad 50 zł?
nie wiem czy aktywacja pakietu innego niż mam jest możliwa. Pakiet 125 MB odnawia mi się automatycznie w ramach umowy mix plus. Jak kiedyś probowałem wykupić inny pakiet (większy) to w kodzie *121# nawet mi się nie wyświetlał.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Zabiera mi pieniadze z konta.
Muttley,
Jeżeli w tym czasie będzie włączona transmisja danych, to tak.Muttley pisze:Czyli jeżeli noszę telefon w kieszenie i nie zauważe smsa że skończył mi sie pakiet to będzie mi zabierało pieniądze?
Usługa GPRS nie jest rozliczana za czas połączenia tylko za dane pobrane i wysłane.Muttley pisze:W to w ciągu minutu kosztowało to ponad 50 zł?
Jest.Muttley pisze:nie wiem czy aktywacja pakietu innego niż mam jest możliwa
Pakiety typu Non Stop, widoczne są zawsze pod kodem *136#. Może następowała próba dodania pakietu nieprzewidzianego dla tej taryfy.Muttley pisze:Jak kiedyś probowałem wykupić inny pakiet (większy) to w kodzie *121# nawet mi się nie wyświetlał.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Zabiera mi pieniadze z konta.
Mam jeszcze jedno pytanie w taryfie mix6, pakiecie 1gb za 13 pln. Jeśli nie wyczerpie danych tramisyjnych to zostaną przeniesione na kolejna aktywacje czy dane zostaną utracone?
Sent from my iPhone 6 Plus 128gb using Tapatal
Sent from my iPhone 6 Plus 128gb using Tapatal
Re: Zabiera mi pieniadze z konta.
W przypadku niewykorzystania pakietu internetowego w okresie jego ważności pozostałe jednostki z pakietu przepadają i nie są zwracane w jakiejkolwiek formie.Dra pisze:(...) Jeśli nie wyczerpie danych transmisyjnych to zostaną przeniesione na kolejną aktywację czy dane zostaną utracone?
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
Zabiera mi pieniadze z konta.
No właśnie już od dwóch dni sprawdzania stanu zużycia pakietu "wisi" mi ze nic nie ubyło z danego pakietu, a przez prywatna aplikacje sprawdzałem bardzo sporo ubyło 200mb z 350mb. Zatem moim przekonaniu Plus celowa tak robi żeby jak najwiecej kasy wyłudzić od klientów. Nie możecie ustawić jak będzie blisko np 50mb do końca powiadomienia sms dla danego klienta. Albo w aplikacji stworzyć licznik powiadamiający w tle o wykorzystaniu danych z pakietu.
Aż plus chce, ażeby odejść do konkurencji.
PROSZĘ MI ZAKTUALIZOWAĆ ZUŻYCIE DANYCH PO PRZEZ *121# !
AŻEBY PRZEZ DWIE DOBY NIE BYŁ AKTUALIZOWANY STAN ZUŻYTYCH DANYCH.
DLACZEGO TAKIE OPUŹNIENIE?
Pozdrawiam z oburzeniem
EDIT: o 9 rano dnia 24 sierpnia sprawdziłem i wyświetliło się że pozostało 2000mb, a zaznaczam że przez dwie doby było non stop 350000mb
Sent from my iPhone 6 Plus 128gb using Tapatal
Aż plus chce, ażeby odejść do konkurencji.
PROSZĘ MI ZAKTUALIZOWAĆ ZUŻYCIE DANYCH PO PRZEZ *121# !
AŻEBY PRZEZ DWIE DOBY NIE BYŁ AKTUALIZOWANY STAN ZUŻYTYCH DANYCH.
DLACZEGO TAKIE OPUŹNIENIE?
Pozdrawiam z oburzeniem
EDIT: o 9 rano dnia 24 sierpnia sprawdziłem i wyświetliło się że pozostało 2000mb, a zaznaczam że przez dwie doby było non stop 350000mb
Sent from my iPhone 6 Plus 128gb using Tapatal
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Zabiera mi pieniadze z konta.
Dra,
Czy w tym czasie nastąpiło rozłączenie transmisji danych i zamknięcie sesji?Dra pisze:o 9 rano dnia 24 sierpnia sprawdziłem i wyświetliło się że pozostało 2000mb, a zaznaczam że przez dwie doby było non stop 350000mb
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Zabiera mi pieniadze z konta.
Tak, wiele razy. To u was są astronomiczne wysokie opoźnienia.
Sent from my iPhone 6 Plus 128gb using Tapatal
Sent from my iPhone 6 Plus 128gb using Tapatal
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Zabiera mi pieniadze z konta.
Dra,
sprawa dotyczy numeru, który był kiedyś do mnie wysyłany?
sprawa dotyczy numeru, który był kiedyś do mnie wysyłany?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Zabiera mi pieniadze z konta.
Tak
Sent from my Sony Xperia Z3 Dual using Tapatalk
Sent from my Sony Xperia Z3 Dual using Tapatalk
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Zabiera mi pieniadze z konta.
Dra,
przekazuję sprawę do weryfikacji.
przekazuję sprawę do weryfikacji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ściąganie pieniędzy z konta zamiast pakietu internetowego.
Witam, cztery dni temu doładowałem konto w kwocie 50zł i tego samego dnia został uruchomiony pakiet internetowy 1gb. Będąc przekonanym, że wszystko jest w porządku, użytkowałem internet za pomocą danych komórkowych, jednak ku mojemu zdziwieniu wczoraj próbuję otworzyć stronę internetową, jednak zamiast niej otwiera mi się strona z Plusa, oznajmująca, że skończyły mi się środki na koncie i nakłaniająca do doładowania konta.
Ok, sprawdzam *100#, rzeczywiście, aktualny stan konta: 0,71 PLN. Dodam, że nie wydałem tylu pieniędzy na rozmowy, ani smsy. Kolejnym krokiem było sprawdzenie pakietu internetowego, tu zrobiłem wielkie oczy, ponieważ ukazało mi, 980 mb dostępnego pakietu. Jestem przekonany, że wykorzystałem Go w dużo większej ilości.
Spróbowałem zadzwonić do biura obsługi, lecz usłyszałem: "brak wystarczających środków na koncie".
Co powinienem zrobić w tym momencie? Pieniądze zeszły z konta nie z mojej winy, a nie chcę po raz kolejny doładowywać konta, tylko po to, żeby po paru dniach zobaczyć 0 PLN na stanie. Jest jakakolwiek szansa na odzyskanie pieniędzy?
Ok, sprawdzam *100#, rzeczywiście, aktualny stan konta: 0,71 PLN. Dodam, że nie wydałem tylu pieniędzy na rozmowy, ani smsy. Kolejnym krokiem było sprawdzenie pakietu internetowego, tu zrobiłem wielkie oczy, ponieważ ukazało mi, 980 mb dostępnego pakietu. Jestem przekonany, że wykorzystałem Go w dużo większej ilości.
Spróbowałem zadzwonić do biura obsługi, lecz usłyszałem: "brak wystarczających środków na koncie".
Co powinienem zrobić w tym momencie? Pieniądze zeszły z konta nie z mojej winy, a nie chcę po raz kolejny doładowywać konta, tylko po to, żeby po paru dniach zobaczyć 0 PLN na stanie. Jest jakakolwiek szansa na odzyskanie pieniędzy?
Ostatnio zmieniony 25 sie 2015, o 14:12 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Zabiera mi pieniadze z konta.
Witaj ciuszek,
z jakiej aktualnie taryfy korzystasz?
z jakiej aktualnie taryfy korzystasz?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ