Strona 104 z 120

Re: Zabiera mi pieniadze z konta.

: 24 sty 2018, o 16:21
autor: Joanna_Plus
tokarq,
tokarq pisze:Pakiety straciły ważność przed aktywacją.
Joanna_Plus pisze:Transmisja danych była cały czas aktywna w telefonie?

Re: Zabiera mi pieniadze z konta.

: 24 sty 2018, o 16:43
autor: tokarq
Joanna_Plus pisze:tokarq,
tokarq pisze:Pakiety straciły ważność przed aktywacją.
Joanna_Plus pisze:Transmisja danych była cały czas aktywna w telefonie?
Pakiety Się odnowiły w tym samym momencie co następiło doładowanie. Sms'y przyszły jeden po drugim.
I mam rozumieć że wciągu półminuty, pasywnie włączona transmisja danych mi wtryniła 12 zł z konta? Nie było żadnej aktualizacj, a ja siedziałem w przychodni z dzieckiem, nie grałem nie siedziałem na YT.

Re: Zabiera mi pieniadze z konta.

: 24 sty 2018, o 16:57
autor: Joanna_Plus
tokarq,
tokarq pisze:Pakiety Się odnowiły w tym samym momencie co następiło doładowanie.
A kiedy dotychczasowe pakiety zakończyły ważność? Transmisja danych rozliczana jest po zakończonej sesji.

Re: Zabiera mi pieniadze z konta.

: 24 sty 2018, o 21:01
autor: tokarq
Joanna_Plus pisze:tokarq,
tokarq pisze:Pakiety Się odnowiły w tym samym momencie co następiło doładowanie.
A kiedy dotychczasowe pakiety zakończyły ważność? Transmisja danych rozliczana jest po zakończonej sesji.
21.01 sie dezaktywowaly.

Dobra juz odposcmy sobie te 12 zl.

Ale poruszalem jeszcze jeden temat.
Jak kasa sie skonczyla internet przestal dzialac.
Aplikacja plus online pokazuje mi tylko aktywne pakiety facebook.
Natomiast w sms po *136# pakiet jest aktywny i mam prawie caly odo wykorzystania.

Re: Zabiera mi pieniadze z konta.

: 25 sty 2018, o 11:12
autor: Joanna_Plus
tokarq,
tokarq pisze:Edit: Pozostało 0,03gr i brak możliwości korzystania z internetu.
W cytacie poprawiono pisownię.
Aktualnie stan konta jest również dodatni? Jaki komunikat pojawia się przy próbie połączenia? Nastąpiło przelogowanie urządzenia (wył./wł.)?

Stan konta - rozbieżność (Nowy Plush)

: 6 maja 2018, o 22:08
autor: tomaszko81
Witam,

Obecnie jestem zarejestrowany w taryfie Nowy Plush.

Problem polega na rozbieżności stanu konta. W aplikacji podaje mi 68,98zł, natomiast w sms-ie potwierdzającym doładowanie podana jest kwota 78,5zł. Bliżej mi do tej kwoty z sms-a, gdyż włączone mam usługę za 25zł, gdzie mam 0zł za rozmowy sms/mms i pakiet 10GB - nie wysyłałem żadnych smsów premium.
Chciałbym podpytać z czego wynika ta różnica, gdyż uciekło mi kilka złotych z konta :-/

Edycja:
Stan konta poprawiony ,wszystko się zgadza, ale niesmak pozostał.

Problem tkwił w tym, że na moment przedłużenia opcji za 25zł, nie miałem wymaganej kwoty bo cześć złotówek wyparowała z konta. Na szybko zrealizowałem zasilenie konta - nieprzewidziana sytuacja, 50 zł poszło eh
Sprawdzam stan konta po kilkunastu minutach dziwnym trafem poprawiona kwota jest i w aplikacji i na plus online.

Misiek zmusił mnie do doładowania, ekstremalnie szybkiego doładowania :-/

Re: Zabiera mi pieniadze z konta.

: 7 maja 2018, o 10:02
autor: Joanna_Plus
Witaj tomaszko81,

ile wynosiło saldo konta w chwili, kiedy system próbował odnowić promocję na kolejne 30 dni?

Re: Zabiera mi pieniadze z konta.

: 7 maja 2018, o 11:25
autor: tomaszko81
Witam,

Wczoraj kończył się pakiet za 25zł o godzinie 20:54. Na 2 minuty przed tym czasem postanowiłem sprawdzić swoje saldo z czystej ciekawości i tu moje zdziwienie - zamiast kwoty powyżej 25zł jest kwota 18zł z groszami. Różne myśli miałem - może faktycznie gdzieś jakiś sms premium poleciał i go nie zarejestrowałem w pamięci. Szybkie doładowanie, aby zmieścić się w czasie, gdyż zależało mi na odnowieniu pakietu bo człowiek w trasie, więc lte potrzebne.
Po kilkunastu minutach sprawdzam stan konta na apce i na *100# i o dziwo kwota wskazuje kwotę, która bez doładowania pozwoliła by uruchomić ten pakiet.


edit: dziękuję Pani Joanna_Plus za przeniesienie tematu do właściwego wątku ;)

Re: Zabiera mi pieniadze z konta.

: 7 maja 2018, o 11:55
autor: Joanna_Plus
tomaszko81,
tomaszko81 pisze:Wczoraj kończył się pakiet za 25zł o godzinie 20:54. Na 2 minuty przed tym czasem postanowiłem sprawdzić swoje saldo z czystej ciekawości i tu moje zdziwienie - zamiast kwoty powyżej 25zł jest kwota 18zł z groszami.
Zapytałam o wielkość środków na koncie w chwili odnowienia promocji, ponieważ w sytuacji gdy saldo jest chociażby o kilka groszy za niskie, następuje zawieszenie promocji i przy aktywnej transmisji danych może nastąpić sytuacja, o której pisaliśmy np. tutaj.

Re: Zabiera mi pieniadze z konta.

: 12 maja 2018, o 21:09
autor: iknow
można sprawdzić gdzieś dokładny rozpis na co idą pieniądze w danym miesiącu ??

Re: Zabiera mi pieniadze z konta.

: 14 maja 2018, o 10:08
autor: Joanna_Plus
iknow,
Joanna_Plus pisze: Weryfikacji z tytułu jakich usług nastąpiły takie naliczenia, można dokonać w mobilnej wersji aplikacji Plus online.
Pamiętaj tylko o zabezpieczeniu kosztów przy jej pobieraniu.

znikające oraz znikające i znowu pojawiające się pieniądze

: 19 lis 2018, o 14:36
autor: jasiu568
Witam, jakiś miesiąc temu doładowałem konto za 100 zł i suma na koncie wynosiła 122 zł. Kolejnego dnia podczas sprawdzania konta widniało już 88 zł, nie wiem jakim cudem tyle zeszło, ponieważ nigdzie nie dzwoniłem, ani nie wysyłałem żadnych smsów. Po kilku dniach jednak pieniądze wróciły i znów było 122 zl. Dodam jeszcze że moja mama miała taki sam problem, chyba nawet dwukrotnie. Od jakichś dwóch tygodni jednak pieniądze znikają mi regularnie i najpierw z 80 iluś spadło do 50 iluś, a w zeszłym tygodniu znów spadło do 15 zł, które miałem jeszcze wczoraj. Jednak, gdy dzisiaj sprawdziłem stan konta, to okazało się że mam tylko 1.51 zł. Nie wiem jakim cudem znikają mi pieniądze. Miałem aktywowany pakiet 1GB za 5 zł na okres miesiąca, więc gdy wchodziłem w internet pieniądze nie miały prawa znikać, lecz nawet jeśli pakiet by nie działał, to niemożliwe jest, żeby za jednym razem schodziły z konta tak wielkie sumy. Dziwne jest też to że miesiąc temu pieniądze mi zniknęły, ale po paru dniach znów wróciły. Czy to wina operatora, czy problem leży gdzieś po mojej stronie?

Re: Zabiera mi pieniadze z konta.

: 19 lis 2018, o 15:26
autor: Joanna_Plus
Witaj jasiu568,
jasiu568 pisze:Jednak, gdy dzisiaj sprawdziłem stan konta, to okazało się że mam tylko 1.51 zł.
Aktualnie posiadasz włączony jakiś pakiet internetowy?

Re: Zabiera mi pieniadze z konta.

: 19 lis 2018, o 16:27
autor: jasiu568
Joanna_Plus pisze:Witaj jasiu568,
jasiu568 pisze:Jednak, gdy dzisiaj sprawdziłem stan konta, to okazało się że mam tylko 1.51 zł.
Aktualnie posiadasz włączony jakiś pakiet internetowy?
Darmowy pakiet skończyl mi się kilka dni temu, więc aktualnie nie mam. Nie ukrywam, że po skończeniu buszowałem trochę po internecie, ale nie korzystałem z youtube'a, ani facebooka, tylko z normalnych stron, więc niemożliwe żeby tyle zeszło z konta. Tym bardziej, że wczoraj sprawdzałem stan konta i było ponad 15 zl i później nie korzystałem w ogóle z telefonu, bo poszedłem spać, więc przeglądarkę i inne aplikacje wyłączyłem, a gdy rano wstałem, to na koncie zastałem tylko 1.51 zł. Dziwne jest też, że pieniądze schodziły mi z konta również, gdy miałem darmowy pakiet, a jeszcze bardziej dziwne jest to, że miesiąc temu straciłem jakieś 40 zł, które po kilku dniach mi wróciły, nie wiedzieć skąd.

Edit: Wyslałem również smsa o treści LISTA na numer 8888 i nie subskrybuję żadnych płatnych usług.

Re: Zabiera mi pieniadze z konta.

: 19 lis 2018, o 16:49
autor: Joanna_Plus
jasiu568,
jasiu568 pisze:Darmowy pakiet skończyl mi się kilka dni temu, więc aktualnie nie mam. Nie ukrywam, że po skończeniu buszowałem trochę po internecie, ale nie korzystałem z youtube'a, ani facebooka
Jeżeli na koncie numeru nie ma aktywnego żadnego pakietu internetowego, to wówczas transmisja danych jest rozliczana z salda konta, zgodnie z cennikiem posiadanej taryfy.

Możliwość weryfikacji rozliczeń, jest dostępna w mobilnej wersji aplikacji Plus online: http://www.plus.pl/uslugi/aplikacja-plus-online. Przy jej pobieraniu należy pamiętać o zabezpieczeniu kosztów (pakiet internetowy/Wi-Fi).

W przypadku numerów w usługach Plus Mix/Plus na Kartę, sprawdzenia stanu salda/pakietu należy dokonać po rozłączeniu transmisji danych.