Wymiana karty SIM.
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 6
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 29 wrz 2014, o 11:12
Re: Karta SIM wymiana na microSIM
Moze mi ktos powiedziec ile czasu technicy potrzebuja na rozwiazanie mojego problemu? Trwa to juz tydzien. Muszę miec juz aktywny numer. Jesli bedzie to trwalo jeszcze dlugo bede zmuszona zmienic operatora... a szkoda bo z plusem jestem od 12 lat.
Edycja:
Dlaczego na moim koncie BOK sprawa widnieje jako rozwiazana? a w rzeczywisci caly czas jest tak jak bylo czyli nie mozna do mnie dzwonic i pisac
Edycja:
Dlaczego na moim koncie BOK sprawa widnieje jako rozwiazana? a w rzeczywisci caly czas jest tak jak bylo czyli nie mozna do mnie dzwonic i pisac
Ostatnio zmieniony 3 paź 2014, o 10:42 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono posty.
Powód: Połączono posty.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Karta SIM wymiana na microSIM
labrujavieja,
nie zapomniałam o Tobie. Eskaluję sprawę. Mam nadzieję, że dziś doprowadzimy ją do szczęśliwego finału.
nie zapomniałam o Tobie. Eskaluję sprawę. Mam nadzieję, że dziś doprowadzimy ją do szczęśliwego finału.
To dotyczy tylko korespondencji prowadzonej ze mną. Dnia 29/09 odpisałam na Twoją wiadomość. Jeżeli nie ma kolejnych odpowiedzi, system pocztowy automatycznie zamyka takie zagadnienie.labrujavieja pisze:Dlaczego na moim koncie BOK sprawa widnieje jako rozwiazana? a w rzeczywisci caly czas jest tak jak bylo czyli nie mozna do mnie dzwonic i pisac
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 6
- Rejestracja: 29 wrz 2014, o 11:12
Re: Karta SIM wymiana na microSIM
Dzieki wielkie! Dzis rano karta zaczela dzialac. Mam jeszcze jedno pytanie. Czy smsy, ktore byly wysylane do mnie w tym tygodniu dojda? Czy gdzies sie zapodzialy w jakiejs czarnej dziurze? Pozdrawiam i dziekuje za interwencje.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Karta SIM wymiana na microSIM
labrujavieja,
kamień z serca! Dziękuję ślicznie za potwierdzenie działania karty.
kamień z serca! Dziękuję ślicznie za potwierdzenie działania karty.
Wszystko zależy od tego jaki okres ważności dla wiadomości ustawił nadawca SMS-a. W naszym Centrum SMS, wiadomości przechowywane są maksymalnie 7 dni: http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... _faqid=789.labrujavieja pisze:Czy smsy, ktore byly wysylane do mnie w tym tygodniu dojda?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Zmiana karty Sim na Micro Sim
Witam,
dwa dni temu wymieniłem kartę SIM na Micro SIM do nowego telefonu i po wpisaniu kodu PIN i PUK telefon akceptuje oba kody lecz sieć jest niedostępna.
Proszę oraz Dziękuję za jak najszybszą pomoc.
dwa dni temu wymieniłem kartę SIM na Micro SIM do nowego telefonu i po wpisaniu kodu PIN i PUK telefon akceptuje oba kody lecz sieć jest niedostępna.
Proszę oraz Dziękuję za jak najszybszą pomoc.
Ostatnio zmieniony 12 paź 2014, o 08:04 przez sl@w_es, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Przeniesienie do oficjalnego działu
Powód: Przeniesienie do oficjalnego działu
Re: Zmiana karty Sim na Micro Sim
@ „persuz”,
PlusForum to nie BOK i najszybsza pomoc może nadejść dopiero w poniedziałek ponieważ...
http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... _faqid=723
PlusForum to nie BOK i najszybsza pomoc może nadejść dopiero w poniedziałek ponieważ...
Zależy Ci na czasie to sugeruję kontakt telefoniczny z Działem Obsługi Klienta. Namiary poniżej:Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... _faqid=723
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Karta SIM wymiana na microSIM
Witaj persuz,
jak aktualnie wygląda sytuacja? Po przelogowaniu telefonu (wył./wł.) nowa karta nie loguje się do sieci? Dotychczasowa działa?
jak aktualnie wygląda sytuacja? Po przelogowaniu telefonu (wył./wł.) nowa karta nie loguje się do sieci? Dotychczasowa działa?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Karta SIM wymiana na microSIM
Wpisuje pin i puk, wszystko przechodzi zgodnie ale gdy próbuję wybrać sieć Plus to pisze iż jest niedostępna, ogólnie niedostępność mojej sieci.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Karta SIM wymiana na microSIM
persuz,
a co z dotychczasową kartą?
a co z dotychczasową kartą?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Karta SIM wymiana na microSIM
Dotychczasowa karta przestawała działać iż miała 6 lat. Została mi tylko MicroSim. Pytając się o przyczyny problemu, mówiono mi w punkcie Plusa iż jest to problem globalny lecz bardzo ważne jest to aby była w stanie gotowości i działania. Jednym w okresie do 24 h bądź 48 h aktywowała się karta , nie chce czekać miesięcy ani tygodni, ponieważ jest to problem globalny. Numer na karcie jest dla mnie numerem docelowym i nie mogę sobie pozwolić na długą przerwę. Dodając , kartę wymieniłem w poprzedni Czwartek.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Karta SIM wymiana na microSIM
persuz,
prześlij mi proszę przez ten formularz numer telefonu + numer seryjny dotychczasowej i nowej karty SIM.
prześlij mi proszę przez ten formularz numer telefonu + numer seryjny dotychczasowej i nowej karty SIM.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Karta SIM wymiana na microSIM
Wysłane, czekam na odpowiedź.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Karta SIM wymiana na microSIM
persuz,
wiadomość dotarła – dziękuję. Sprawę przekazałam do techników.
wiadomość dotarła – dziękuję. Sprawę przekazałam do techników.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Problem z wydaniem duplikatu karty sim
Witam serdecznie
Kupiłem nowy telefon, który obsługuje karty microSim. Moja karta (simplus) jest w tej dużej wersji (ma około 10 lat).
Wybrałem się dzisiaj do salonu plus z prośbą o wymianę na nową kartę microsim. Niestety odesłano mnie z kwitkiem.
Powód: nie posiadam numeru seryjnego karty (kto trzyma przez 10 lat gdzieś taki numer), a karta jest tak zjechana, że na niej też nie widać numeru (ma 10 lat). Nie chcę zmieniać numeru i tracić przy tym środków na koncie - 220zł.
Proszę o pomoc w rozwiązaniu problemu (od godziny wiszę na słuchawce dzwoniąc do biura obsługi i mam już dosyć tej melodyjki)
Kupiłem nowy telefon, który obsługuje karty microSim. Moja karta (simplus) jest w tej dużej wersji (ma około 10 lat).
Wybrałem się dzisiaj do salonu plus z prośbą o wymianę na nową kartę microsim. Niestety odesłano mnie z kwitkiem.
Powód: nie posiadam numeru seryjnego karty (kto trzyma przez 10 lat gdzieś taki numer), a karta jest tak zjechana, że na niej też nie widać numeru (ma 10 lat). Nie chcę zmieniać numeru i tracić przy tym środków na koncie - 220zł.
Proszę o pomoc w rozwiązaniu problemu (od godziny wiszę na słuchawce dzwoniąc do biura obsługi i mam już dosyć tej melodyjki)
Ostatnio zmieniony 27 paź 2014, o 11:41 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki – ten sam temat.
Powód: Połączono wątki – ten sam temat.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Karta SIM wymiana na microSIM
Witaj kommel,
numer seryjny możesz sprawdzić w aplikacji Plus online – zakładka Konto i formalności – Dane telefonu. Do zalogowania będą potrzebne 4 ostatnie cyfry kodu PUK.
Jeżeli nie posiadasz kodu PUK do tegoż konta, to numer seryjny karty uzyskasz kontaktując się telefonicznie z BOK: http://www.plus.pl/kontakt.
numer seryjny możesz sprawdzić w aplikacji Plus online – zakładka Konto i formalności – Dane telefonu. Do zalogowania będą potrzebne 4 ostatnie cyfry kodu PUK.
Jeżeli nie posiadasz kodu PUK do tegoż konta, to numer seryjny karty uzyskasz kontaktując się telefonicznie z BOK: http://www.plus.pl/kontakt.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ