Wymiana karty SIM.
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22387
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Wymiana karty SIM.
adissey,
tak, jeżeli jesteś osobą upoważnioną na koncie numeru lub posiadasz od właściciela upoważnienie pisemne do dokonania takiej czynności.
tak, jeżeli jesteś osobą upoważnioną na koncie numeru lub posiadasz od właściciela upoważnienie pisemne do dokonania takiej czynności.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Prawie PlusManiak
- Posty: 30
- Rejestracja: 5 sie 2014, o 09:18
Re: Wymiana karty SIM.
witam
poszedłem dziś z tatą wymienić jego starą kartę sim (z 2007 r.) na nową.
Karta została sprawdzona w systemie i zweryfikowana, że nadaje się do darmowej wymiany.
Zgodnie z zapisami regulaminu: "5. Niezależnie od wysokości opłaty przewidzianej w cenniku wymiana karty SIM w ramach Promocji jest bezpłatna w przypadku gdy: a. posiadana karta SIM została wyprodukowana przed rokiem 2013".
Jakie było moje zdziwienie negatywne, gdy Pani mimo znajomości regulaminu poinformowała mnie, że u niej w systemie nie może zrobić wymiany starej karty za darmowo i obciąży rachunek. Oczywiście można napisać reklamację i wtedy pieniądze zostaną zwrócone..
Jak dla mnie jest to poziom Barei 1000%!!!!!!!.
Jest coś za darmo zgodnie z regulaminem, ale tak naprawdę należy za to zapłacić i z automatu złożyć reklamację. Paranoja
Zmarnowany czas ojca i mój.
Czy faktycznie salony bądź punkty plusa nie mają opcji żeby za darmo wymienić kartę sim zgodnie z regulaminem, czy jest to takie widzi mi się salonu (88-400). Czy jest gdzieś salon w pobliżu, w którym można dokonać darmowej NAPRAWDĘ DARMOWEJ wymiany karty sim.
Myślę, że ten temat nadaje się na WYKOP.pl
poszedłem dziś z tatą wymienić jego starą kartę sim (z 2007 r.) na nową.
Karta została sprawdzona w systemie i zweryfikowana, że nadaje się do darmowej wymiany.
Zgodnie z zapisami regulaminu: "5. Niezależnie od wysokości opłaty przewidzianej w cenniku wymiana karty SIM w ramach Promocji jest bezpłatna w przypadku gdy: a. posiadana karta SIM została wyprodukowana przed rokiem 2013".
Jakie było moje zdziwienie negatywne, gdy Pani mimo znajomości regulaminu poinformowała mnie, że u niej w systemie nie może zrobić wymiany starej karty za darmowo i obciąży rachunek. Oczywiście można napisać reklamację i wtedy pieniądze zostaną zwrócone..
Jak dla mnie jest to poziom Barei 1000%!!!!!!!.
Jest coś za darmo zgodnie z regulaminem, ale tak naprawdę należy za to zapłacić i z automatu złożyć reklamację. Paranoja
Zmarnowany czas ojca i mój.
Czy faktycznie salony bądź punkty plusa nie mają opcji żeby za darmo wymienić kartę sim zgodnie z regulaminem, czy jest to takie widzi mi się salonu (88-400). Czy jest gdzieś salon w pobliżu, w którym można dokonać darmowej NAPRAWDĘ DARMOWEJ wymiany karty sim.
Myślę, że ten temat nadaje się na WYKOP.pl
-
- V.I.P.
- Posty: 1261
- Rejestracja: 8 lis 2012, o 18:06
Re: Wymiana karty SIM.
Na pewno była z 2007? Jakie były 4 pierwsze cyfry numeru seryjnego?adalbert10001 pisze:poszedłem dziś z tatą wymienić jego starą kartę sim (z 2007 r.) na nową.
-
- Prawie PlusManiak
- Posty: 30
- Rejestracja: 5 sie 2014, o 09:18
Re: Wymiana karty SIM.
napisałem przecież w poprzednim poście
"Karta została sprawdzona w systemie i zweryfikowana, że nadaje się do darmowej wymiany."
dla pewności dołączę zdjęcie.
Po rozmowie ze znajomymi ustaliłem, że w tym salonie (88-400) jest problem z darmową wymianą starszych kart. Jednak po naciskach kolega taką kartę otrzymał.
Proszę więc jasno napisać jaka jest procedura wymiany tej karty, czy można ją otrzymać ZA DARMO w każdym salonie plusa a jeżeli tak to proszę o interwencję we wskazanym salonie - (kod pocztowy 88-400).
Najlepiej aby salon sam zgłosił się do mojego ojca ( który ma już swoje lata ) z informacją że może przyjść po DARMOWĄ KARTĘ SIM
Ważna informacja: umowa/ aneks na świadczenie usług telekomunikacyjnych została zawarta przed 2014 r., a wymiana kart sim wyprodukowanych przed 2013 r. jest w regulaminie wyraźnie uregulowana.
"Karta została sprawdzona w systemie i zweryfikowana, że nadaje się do darmowej wymiany."
dla pewności dołączę zdjęcie.
Po rozmowie ze znajomymi ustaliłem, że w tym salonie (88-400) jest problem z darmową wymianą starszych kart. Jednak po naciskach kolega taką kartę otrzymał.
Proszę więc jasno napisać jaka jest procedura wymiany tej karty, czy można ją otrzymać ZA DARMO w każdym salonie plusa a jeżeli tak to proszę o interwencję we wskazanym salonie - (kod pocztowy 88-400).
Najlepiej aby salon sam zgłosił się do mojego ojca ( który ma już swoje lata ) z informacją że może przyjść po DARMOWĄ KARTĘ SIM
Ważna informacja: umowa/ aneks na świadczenie usług telekomunikacyjnych została zawarta przed 2014 r., a wymiana kart sim wyprodukowanych przed 2013 r. jest w regulaminie wyraźnie uregulowana.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22387
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Wymiana karty SIM.
Witaj adalbert10001,
napisz proszę jaką ofertę tata posiada na swoim numerze. Post napisany jest w dziale Plus na Kartę/Plus Mix, a w treści wspominasz o rachunku.
napisz proszę jaką ofertę tata posiada na swoim numerze. Post napisany jest w dziale Plus na Kartę/Plus Mix, a w treści wspominasz o rachunku.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Wymiana karty SIM.
Witam. Otrzymałem duplikat zagubionej karty SIM. Po umieszczeniu jej w telefonie (Samsung A52) we właściwościach karty SIM widnieje inny numer (nr karty) niż mój, ale wszystkie połączenia z mojego i na mój nr są prawidłowe. Wybranie nr karty powoduje zgłoszenie się poczty głosowej z informacją o zapełnieniu skrzynki i przerwaniu połączenia. Zasadniczym problemem są informacje na liście SMS.
Po każdym wysłanym (lub otrzymanym) SMS pojawiają się trzy wpisy o tej samej zawartości i różnych nagłówkach (w nawiasie info ze Szczegółów wiadomości) np.:
1 - Odbiorca (Od: nr karty, Do: nr Odbiorcy)
2 - Mój numer (Od: nr karty, Do: Mój nr)
3 - Odbiorca, Mój numer (Od: nr karty, Do: Mój nr i nr Odbiorcy - SMS masowy).
Wygląda to na automatyczne przekierowania z oryginalnego nr karty-duplikatu na obecnie obsługiwany mój nr. Delikatnie mówiąc jest to sytuacja wkurzająca.
Czy został popełniony jakiś błąd przy konfiguracji duplikatu i jak się tego pozbyć?
Po każdym wysłanym (lub otrzymanym) SMS pojawiają się trzy wpisy o tej samej zawartości i różnych nagłówkach (w nawiasie info ze Szczegółów wiadomości) np.:
1 - Odbiorca (Od: nr karty, Do: nr Odbiorcy)
2 - Mój numer (Od: nr karty, Do: Mój nr)
3 - Odbiorca, Mój numer (Od: nr karty, Do: Mój nr i nr Odbiorcy - SMS masowy).
Wygląda to na automatyczne przekierowania z oryginalnego nr karty-duplikatu na obecnie obsługiwany mój nr. Delikatnie mówiąc jest to sytuacja wkurzająca.
Czy został popełniony jakiś błąd przy konfiguracji duplikatu i jak się tego pozbyć?
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22387
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Wymiana karty SIM.
Witaj kastar,
Doprecyzuj proszę, co masz na myśli pisząc wybranie numeru karty?kastar pisze:ale wszystkie połączenia z mojego i na mój nr są prawidłowe. Wybranie nr karty powoduje zgłoszenie się poczty głosowej z informacją o zapełnieniu skrzynki i przerwaniu połączenia.
Wcześniej (przed wspomnianą wymianą) korzystałeś z tego samego urządzenia?kastar pisze:(Samsung A52)
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Wymiana karty SIM.
Po prostu z innego telefonu zadzwoniłem na nr duplikatu.
Nie, to był inny telefon (Xiaomi Redmi Note 8 Pro). Duplikat jest pierwszą kartą użytą w obecnym telefonie.
Nie, to był inny telefon (Xiaomi Redmi Note 8 Pro). Duplikat jest pierwszą kartą użytą w obecnym telefonie.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22387
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Wymiana karty SIM.
kastar,
Poczta głosowa jest i ma być aktywna na tym numerze?
W każdym innym przypadku jest z tego co piszesz OK:
kastar pisze:Po prostu z innego telefonu zadzwoniłem na nr duplikatu.
Czyli w przypadku gdy jakiś jeden numer do Ciebie dzwoni, tak się dzieje. Zgadza się?kastar pisze:Wybranie nr karty powoduje zgłoszenie się poczty głosowej z informacją o zapełnieniu skrzynki i przerwaniu połączenia.
Poczta głosowa jest i ma być aktywna na tym numerze?
W każdym innym przypadku jest z tego co piszesz OK:
kastar pisze:ale wszystkie połączenia z mojego i na mój nr są prawidłowe.
kastar pisze:Nie, to był inny telefon (Xiaomi Redmi Note 8 Pro). Duplikat jest pierwszą kartą użytą w obecnym telefonie.
Jak ta kwestia wygląda po przełożeniu karty SIM do innego urządzenia?kastar pisze:Po każdym wysłanym (lub otrzymanym) SMS pojawiają się trzy wpisy o tej samej zawartości i różnych nagłówkach
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Wymiana karty SIM.
Duplikat karty SIM normalnie działa pod moim numerem. Gdy zobaczyłem inny nr tej karty w Menadżerze Kart SIM, z ciekawości zadzwoniłem na niego i zgłosiła się poczta itd. i tylko tyle. Ten drugi nr przeszkadza mi tylko w powiadomieniach SMS/MMS. W żadnej innej sytuacji ten nr się nie pojawia.
Działanie karty w innym telefonie sprawdzę najszybciej jak tylko będę mogł. Gdyby się okazało, że w innym telefonie nie będzie tego zjawiska, to mam wymienić nowy telefon?
Czy wszystkie duplikaty kart SIM są tworzone z kart, które wcześniej działały na innym numerze?
Działanie karty w innym telefonie sprawdzę najszybciej jak tylko będę mogł. Gdyby się okazało, że w innym telefonie nie będzie tego zjawiska, to mam wymienić nowy telefon?
Czy wszystkie duplikaty kart SIM są tworzone z kart, które wcześniej działały na innym numerze?
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22387
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Wymiana karty SIM.
kastar,
Pisaliśmy o tym tutaj.kastar pisze:Po umieszczeniu jej w telefonie (Samsung A52) we właściwościach karty SIM widnieje inny numer (nr karty) niż mój
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Wymiana karty SIM.
Dzięki, musiałem przeoczyć ten wpis w wyszukiwarce.
Wynika z tego, że problem jest znany. Mam ten sam przypisany nr do duplikatu karty.
Czy mam reklamować kartę w Punkcie? Jak poznać, że nowa karta będzie prawidłowa?
Wynika z tego, że problem jest znany. Mam ten sam przypisany nr do duplikatu karty.
Czy mam reklamować kartę w Punkcie? Jak poznać, że nowa karta będzie prawidłowa?
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22387
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Wymiana karty SIM.
kastar,
wymiany karty można dokonać tylko w punkcie. Jeżeli istnieje taka możliwość, sugerowałabym wyrobienie duplikatu w innej placówce.
wymiany karty można dokonać tylko w punkcie. Jeżeli istnieje taka możliwość, sugerowałabym wyrobienie duplikatu w innej placówce.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Wymiana karty SIM.
Czyli loteria? Czy po numerze seryjnym karty nie można wyeliminować tych wadliwych? Czy wymiana będzie się wiązała z kolejną opłatą?
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22387
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Wymiana karty SIM.
kastar,
wymiana karty, w przypadku numerów prepaid, jest płatna. Prośbę o zwrot opłaty można skierować do Departamenty Reklamacji, korzystając np. z tego formularza. W wiadomości należy podać numer telefonu, dane (imię i nazwisko, numer PESEL) oraz krótki opis sytuacji. Po podaniu nam tutaj numeru zagadnienia, który dotrze w wiadomości zwrotnej, poprosimy o przyśpieszenie rozpatrzenia sprawy.
wymiana karty, w przypadku numerów prepaid, jest płatna. Prośbę o zwrot opłaty można skierować do Departamenty Reklamacji, korzystając np. z tego formularza. W wiadomości należy podać numer telefonu, dane (imię i nazwisko, numer PESEL) oraz krótki opis sytuacji. Po podaniu nam tutaj numeru zagadnienia, który dotrze w wiadomości zwrotnej, poprosimy o przyśpieszenie rozpatrzenia sprawy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ