Wymiana karty SIM.
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 3
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 27 sty 2019, o 17:39
Re: Wymiana karty SIM.
Dziękuję informacje już zostały wysłane.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Wymiana karty SIM.
atoss86,
dotarły dziękuję. Sprawę przekazałam dalej.
dotarły dziękuję. Sprawę przekazałam dalej.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Plus a niepełnosprawni
Od 21 lat jestem posiadaczem karty SIM Plus na Kartę. Aby korzystać z LTE trzeba ją wymienić. Niby żaden problem zrobić to w punkcie Plusa. Problem natomiast w tym, że od urodzenia jestem chory na genetyczny zanik mięśni. Mnie trzeba przenieść na rękach do łazienki a co dopiero udać się do punktu Plusa. Pani w Punkcie Plusa powiedziała, że można kogoś upoważnić ale aktem notarialnym. Chyli trzeba mnie wpierw zanieść do notariusza na to wychodzi. Innego wyjścia pani nie widziała.
W dzisiejszych czasach wszelakie sprawy nawet konta bankowego jestem w stanie załatwić telefonicznie bez ruszania się z domu. Wymiana dowodu osobistego.?. z urzędu miasta przyjdą chętnie do mego domu, głosowanie itp., z Plusem jakoś po starodawnemu.
Przecież macie wszystkie moje dane osobowe. Karta SIM oczywiście zarejestrowana, jestem jednym z Waszych pierwszych klientów. Czy naprawdę nie można tego załatwić korespondencyjnie?
W dzisiejszych czasach wszelakie sprawy nawet konta bankowego jestem w stanie załatwić telefonicznie bez ruszania się z domu. Wymiana dowodu osobistego.?. z urzędu miasta przyjdą chętnie do mego domu, głosowanie itp., z Plusem jakoś po starodawnemu.
Przecież macie wszystkie moje dane osobowe. Karta SIM oczywiście zarejestrowana, jestem jednym z Waszych pierwszych klientów. Czy naprawdę nie można tego załatwić korespondencyjnie?
Ostatnio zmieniony 18 mar 2019, o 09:25 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Wymiana karty SIM.
ffox.pl,
W przypadku oferty Plus na Kartę, nie posiadamy procesu zdalnej wymiany karty SIM. Przy wymianie karty SIM honorujemy również pełnomocnictwo zwykłe.ffox.pl pisze:Czy naprawdę nie można tego załatwić korespondencyjnie?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Wymiana karty SIM.
Witam,
Jestem służbowo kilka miesięcy poza krajem a mianowicie w Kuwejcie. Swojej mamie zostawiłem tel z kartą sim PLUSH NA KARTĘ którą regularnie doładowuję. Karta sim przestała działać. Chcąc ją wymienić zadzwoniłem na infolinię z pytaniem jak to zrobić. Postępowałem zgodnie z zaleceniami konsultanta. Napisałem upoważnienie na żonę i zawarłem w dokumencie wszystkie wymagane dane. Wysłałem do żony i punktu plusa (Skarżysko Kamienna Sokola 10) skan dokumentu. Udała się tam moja żona na którą napisałem upoważnienie wraz z mamą która użytkuje tę kartę SIM ale Pani w punkcie oświadczyła że nie wymieni karty sim bo muszę ponoć być osobiście lub dostarczyć upoważnienie sygnowane przez notariusza. Dodatkowo ta Pani zadzwoiła na infolinię wsparcia gdzie ponoć potwierdzono jej wersję!!!! Dodam, ze ta pani nie chciała ze mną rozmawiać telefonicznie abym całą sprawę wyjaśnił lub choćby po to aby mnie zweryfikować. Zadzwoniłem jeszcze raz na infolinie gdzie poinformowano mnie że moja żona powinna być obsłużona a karta wymieniona ponieważ zrobiłem wszytko jak trzeba. Zależy mi na jak najszybszej wymianie karty aby mieć kontakt z rodziną poza tym mama jest osobą starszą i chciałbym aby miała sprawny telefon. Numer który jest dopisany do karty sim używany jest od wielu lat.
Proszę powiedzieć jak mam to zrobić żeby ta karta została wymieniona. Proszę o interwencję w tym puncie Plusa aby moja żona mogła spokojnie wymienić tę kartę. Konsultantka z infolinii poradziła złożyć reklamację ale czas rozpatrzenia to 30 dni.
Jestem służbowo kilka miesięcy poza krajem a mianowicie w Kuwejcie. Swojej mamie zostawiłem tel z kartą sim PLUSH NA KARTĘ którą regularnie doładowuję. Karta sim przestała działać. Chcąc ją wymienić zadzwoniłem na infolinię z pytaniem jak to zrobić. Postępowałem zgodnie z zaleceniami konsultanta. Napisałem upoważnienie na żonę i zawarłem w dokumencie wszystkie wymagane dane. Wysłałem do żony i punktu plusa (Skarżysko Kamienna Sokola 10) skan dokumentu. Udała się tam moja żona na którą napisałem upoważnienie wraz z mamą która użytkuje tę kartę SIM ale Pani w punkcie oświadczyła że nie wymieni karty sim bo muszę ponoć być osobiście lub dostarczyć upoważnienie sygnowane przez notariusza. Dodatkowo ta Pani zadzwoiła na infolinię wsparcia gdzie ponoć potwierdzono jej wersję!!!! Dodam, ze ta pani nie chciała ze mną rozmawiać telefonicznie abym całą sprawę wyjaśnił lub choćby po to aby mnie zweryfikować. Zadzwoniłem jeszcze raz na infolinie gdzie poinformowano mnie że moja żona powinna być obsłużona a karta wymieniona ponieważ zrobiłem wszytko jak trzeba. Zależy mi na jak najszybszej wymianie karty aby mieć kontakt z rodziną poza tym mama jest osobą starszą i chciałbym aby miała sprawny telefon. Numer który jest dopisany do karty sim używany jest od wielu lat.
Proszę powiedzieć jak mam to zrobić żeby ta karta została wymieniona. Proszę o interwencję w tym puncie Plusa aby moja żona mogła spokojnie wymienić tę kartę. Konsultantka z infolinii poradziła złożyć reklamację ale czas rozpatrzenia to 30 dni.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3140
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Wymiana karty SIM.
Witaj shuber,
przekazałam do danego punktu interwencję w Twojej sprawie. Dam znać, jak otrzymam informację zwrotną.
przekazałam do danego punktu interwencję w Twojej sprawie. Dam znać, jak otrzymam informację zwrotną.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Wymiana karty SIM.
Dziękuję bardzo i czekam na wiadomość.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Wymiana karty SIM.
shuber,
prześlij proszę w tej sprawie pismo do Departamentu Reklamacji na adres bok@plus.pl. W korespondencji zamieść:
- krótki opis sytuacji,
- swoje dane (imię i nazwisko, numer PESEL, aktualny numer kontaktowy),
- numer telefonu, którego dotyczy sprawa,
- upoważnienie (na którym będą Twoje dane, dane osoby upoważnionej, wraz z adresem e-mail oraz adresem placówki w której karta SIM będzie wymieniana).
Następnie podaj mi tutaj numer zagadnienia. Poproszę wówczas o przyśpieszenie realizacji sprawy.
prześlij proszę w tej sprawie pismo do Departamentu Reklamacji na adres bok@plus.pl. W korespondencji zamieść:
- krótki opis sytuacji,
- swoje dane (imię i nazwisko, numer PESEL, aktualny numer kontaktowy),
- numer telefonu, którego dotyczy sprawa,
- upoważnienie (na którym będą Twoje dane, dane osoby upoważnionej, wraz z adresem e-mail oraz adresem placówki w której karta SIM będzie wymieniana).
Następnie podaj mi tutaj numer zagadnienia. Poproszę wówczas o przyśpieszenie realizacji sprawy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Wymiana karty SIM.
Dziękuję za zainteresowanie i proszę o przyśpieszanie.
Zależy mi na czasie.
Re: Problem z wyminą karty SIM w punkcie PLUSA [#748069]
Zależy mi na czasie.
Re: Problem z wyminą karty SIM w punkcie PLUSA [#748069]
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Wymiana karty SIM.
shuber,
Poprosiłam o przyśpieszenie realizacji sprawy.shuber pisze:[#748069]
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Wymiana karty SIM.
Sprawa rozwiązana.
Dziękuję bardzo za pomoc.
Dziękuję bardzo za pomoc.
Re: Wymiana karty SIM.
Witam!
Czy wymiana karty SIM z 2001 roku jest bezpłatna, czy płatna? Oczywiście usługa "Na kartę", nie abonament.
Karta jest starego typu i nie można korzystać z Internetu LTE, nie mówiąc o wielkości, która nie pozwala na włożenie do nowoczesnych telefonów/smartfonów.
Pozdrawiam!
Czy wymiana karty SIM z 2001 roku jest bezpłatna, czy płatna? Oczywiście usługa "Na kartę", nie abonament.
Karta jest starego typu i nie można korzystać z Internetu LTE, nie mówiąc o wielkości, która nie pozwala na włożenie do nowoczesnych telefonów/smartfonów.
Pozdrawiam!
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Wymiana karty SIM.
Witaj monter,
w tym przypadku wymiana karty będzie płatna: https://bok.plus.pl/system/templates/se ... arty%20sim.
w tym przypadku wymiana karty będzie płatna: https://bok.plus.pl/system/templates/se ... arty%20sim.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Wymiana karty SIM.
Witam. Również mam problem z zasięgiem na mojej karcie sim. Wysłałem zgłoszenie do BOK Plus. Oto jego numer:Joanna_Plus pisze:shuber,
prześlij proszę w tej sprawie pismo do Departamentu Reklamacji na adres bok@plus.pl. W korespondencji zamieść:
- krótki opis sytuacji,
- swoje dane (imię i nazwisko, numer PESEL, aktualny numer kontaktowy),
- numer telefonu, którego dotyczy sprawa,
- upoważnienie (na którym będą Twoje dane, dane osoby upoważnionej, wraz z adresem e-mail oraz adresem placówki w której karta SIM będzie wymieniana).
Następnie podaj mi tutaj numer zagadnienia. Poproszę wówczas o przyśpieszenie realizacji sprawy.
[#989958]
Jak również całą moją sytuację opisałem na e-mail specjalista Plusa. Proszę o pomoc w mojej sprawie. Z góry dziękuję Pablo82
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3140
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Wymiana karty SIM.
Witaj Pablo82,
dziękuję za numer zgłoszenia - przekazałam sprawę dalej.
dziękuję za numer zgłoszenia - przekazałam sprawę dalej.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ