Wymiana karty SIM.
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 9
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 1 sie 2017, o 09:01
Re: Wymiana karty SIM.
nie, w niedziele już nie działała.
Re: Wymiana karty SIM.
krzysiek060,
- rozumiem, że na koncie są środki i jest ono w okresie ważności?
Sprawdzałeś może działanie tej nowej karty SIM w innym urządzeniu?
- rozumiem, że na koncie są środki i jest ono w okresie ważności?
Sprawdzałeś może działanie tej nowej karty SIM w innym urządzeniu?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 9
- Rejestracja: 1 sie 2017, o 09:01
Re: Wymiana karty SIM.
Na żony telefonie też nie działa. Środki są, oczywiście, konto doładowane kilka dni temu.
EDIT:
Dziekuje że w ogóle Pani zajęła się tą sprawą bo w Punkcie Plusa i przez 2601 to oni mają wszystko gdzieś, co ich obchodzi że ktoś nie ma kontaktu ze światem. A punkt obsługi Plusa w Dekada Skierniewice to jest w ogóle do puszczenia w kosmos.
EDIT:
Dziekuje że w ogóle Pani zajęła się tą sprawą bo w Punkcie Plusa i przez 2601 to oni mają wszystko gdzieś, co ich obchodzi że ktoś nie ma kontaktu ze światem. A punkt obsługi Plusa w Dekada Skierniewice to jest w ogóle do puszczenia w kosmos.
Ostatnio zmieniony 1 sie 2017, o 10:24 przez Ewa_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączyłam Twoje posty.
Powód: Połączyłam Twoje posty.
Re: Wymiana karty SIM.
krzysiek060,
- podeślij mi przez ten formularz swój nr telefonu wraz z numerami starej i nowej karty SIM. Przekażę do weryfikacji.
- podeślij mi przez ten formularz swój nr telefonu wraz z numerami starej i nowej karty SIM. Przekażę do weryfikacji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 9
- Rejestracja: 1 sie 2017, o 09:01
Re: Wymiana karty SIM.
Wiadomo coś?
Re: Wymiana karty SIM.
krzysiek060,
- nie dotarł do nas jeszcze mail od Ciebie? Czy wysyłałeś wiadomość przez formularz, który podałam wyżej?
- nie dotarł do nas jeszcze mail od Ciebie? Czy wysyłałeś wiadomość przez formularz, który podałam wyżej?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 9
- Rejestracja: 1 sie 2017, o 09:01
Re: Wymiana karty SIM.
Dotarł? Wysłałem przez formularz.
Re: Wymiana karty SIM.
krzysiek060,
- tak dotarł. Odpisałam Ci już, sprawdź pocztę.
- tak dotarł. Odpisałam Ci już, sprawdź pocztę.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 9
- Rejestracja: 1 sie 2017, o 09:01
Re: Wymiana karty SIM.
Czy coś się wyjaśniło? Czy jeśli kupię nową kartę to rozwiąże problem? Naprawdę potrzebuje mieć aktywny telefon.
Re: Wymiana karty SIM.
krzysiek060,
- wysłałam Ci odpowiedź już mailem.
Tak, nowa wymiana karty SIM pomoże.
- wysłałam Ci odpowiedź już mailem.
Tak, nowa wymiana karty SIM pomoże.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 9
- Rejestracja: 1 sie 2017, o 09:01
Re: Wymiana karty SIM.
Wielkie podziękowania dla Pani!!! Jedyna chyba Pani jest tam w porządku. Pójdę dziś do punktu i to załatwię, dam znać czy załatwiłem.
Re: Wymiana karty SIM.
krzysiek060,
- oczywiście daj znać, czy udało się pomyślnie zakończyć sprawę. W razie czego będę działać dalej :)
- oczywiście daj znać, czy udało się pomyślnie zakończyć sprawę. W razie czego będę działać dalej :)
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 9
- Rejestracja: 1 sie 2017, o 09:01
Re: Wymiana karty SIM.
wysłałem Pani wiadomość na maila, dostała Pani?
-
- Nowy
- Posty: 8
- Rejestracja: 3 sie 2017, o 06:35
Re: Wymiana karty SIM.
Dzień dobry,
Przedłużyłam u Państwa umowę przez telefon i dostałam paczkę z telefonem,
umową i kartą USIM .Chciałam się zapytać kiedy mogę spodziewać się
aktywacji tej karty? Wczoraj raniutko rano włożyłam kartę do telefonu i
wysłałam smsa aktywującego na 2601.Minęły już 24h. Wiem, że od nowego cyklu
tj. od 25 sierpnia, będę korzystała z nowego abonamentu, jednak mam
nadzieję, że nie muszę czekać na aktywację karty SIM do 25 sierpnia.
Nr seryjny starej karty 9413120592098, a numer seryjny nowej karty
161711759327.
Z góry dziękuję za odpowiedź.
Pozdrawiam
Przedłużyłam u Państwa umowę przez telefon i dostałam paczkę z telefonem,
umową i kartą USIM .Chciałam się zapytać kiedy mogę spodziewać się
aktywacji tej karty? Wczoraj raniutko rano włożyłam kartę do telefonu i
wysłałam smsa aktywującego na 2601.Minęły już 24h. Wiem, że od nowego cyklu
tj. od 25 sierpnia, będę korzystała z nowego abonamentu, jednak mam
nadzieję, że nie muszę czekać na aktywację karty SIM do 25 sierpnia.
Nr seryjny starej karty 9413120592098, a numer seryjny nowej karty
161711759327.
Z góry dziękuję za odpowiedź.
Pozdrawiam
Re: Wymiana karty SIM.
krzysiek060,
- wysłałam Ci odpowiedź.
Kinia250294,
- czy SMS-a aktywującego kartę wysłałaś w sposób opisany tutaj?
- wysłałam Ci odpowiedź.
Kinia250294,
- czy SMS-a aktywującego kartę wysłałaś w sposób opisany tutaj?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ