Ten no.. pakiet 25mb.
- madziq
- PlusManiak
- Posty: 97
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 8 lut 2009, o 10:40
- Lokalizacja: Wieś ;D
Ten no.. pakiet 25mb.
Jeśli zły dział - przenieść.
Mam problemos. Wzięłam pakiet 25mb ( mam mixa 4 ), no i weszłam na internet na jakieś 10-15 min, bo wyłączeniu przeglądarki zeżarło mi ponad 10zł! A pakiet był i jest aktywny ;/. No to po jakiemu to jest? Na co ten pakiecik skoro i tak są opłaty? Mogę ubiegać się o zwrot poprzez reklamację? Help.
Mam problemos. Wzięłam pakiet 25mb ( mam mixa 4 ), no i weszłam na internet na jakieś 10-15 min, bo wyłączeniu przeglądarki zeżarło mi ponad 10zł! A pakiet był i jest aktywny ;/. No to po jakiemu to jest? Na co ten pakiecik skoro i tak są opłaty? Mogę ubiegać się o zwrot poprzez reklamację? Help.
Madźka. (;
Czytać regulaminy jak się coś kupuje - to po pierwsze (te regulaminy nie są aż takie długie)
Pakiet jest na połączenia APN Internet. Ty w telefonie masz ustawiony zapewne APN Wap, który służy do darmowego łączenia się z wap.plus.pl i GG Plus.
Zmienić profil połączenia w ustawieniach telefonu/przeglądarki na Internet_GPRS i będzie pobierało z pakietu.
Pakiet jest na połączenia APN Internet. Ty w telefonie masz ustawiony zapewne APN Wap, który służy do darmowego łączenia się z wap.plus.pl i GG Plus.
Zmienić profil połączenia w ustawieniach telefonu/przeglądarki na Internet_GPRS i będzie pobierało z pakietu.
Nie, ponieważ to Twój błąd. Należy czytać regulamin danej usługi...madziq pisze:Mogę ubiegać się o zwrot poprzez reklamację?
To samo mówił mi dzisiaj kumpel w szkole, który się naciął na 25 zł... pakiet 60 MB wykupił przypadkiem, bo kody pomylił (chciał pakiet SMS). Nie dość, że wywalił 10 zł na pakiet, to jeszcze 2,5 raza tyle wydał na połączenie z Siecią tylko dlatego, że miał profil zły ustawiony.
Ból. I tyle, nie zrobisz nic więcej.
Ból. I tyle, nie zrobisz nic więcej.
And remember: respect is everything…
pasqal, podobno wszystkim zwracają. Jest to tzw. indywidualne podejście do klienta Na innym forum już sporo osób pisało o zwrocie kasy za transmisję danych w Polkomtelu. A najlepsze jest to że zwracają kasę jak ktoś nie dostał tych darmowych SMSów po doładowaniu co to niby są a nigdzie o tym info nie ma Chyba tomek o tym pisał. Wystarczy tylko napisać reklamację, ale nie każdemu się chce Dają 48zł za te SMSy.
najwidoczniej, skoro nawet z winy użytkownika zwracają pieniądze. Nie mogą sprawdzić jak się łączył użytkownik?! Ale to jest dbanie o klienta oczywiście.mariusz9a pisze:pasqal, podobno wszystkim zwracają.
ja dostałem o tym info SMSem, ale faktycznie nie ma o tym nic na stronie Plusa. Być może jakaś promocja indywidualna?mariusz9a pisze:co to niby są a nigdzie o tym info nie ma
sporo zwracają widzę, ja "niestety" od razu dostałem SMSa po doładowaniu... Ciekawe czy zawsze przy przy obojętnie jakiej ilości promocyjnych SMSów za doładowanie zwracane jest 48zł czy jakoś proporcjonalnie do doładowania/ilości SMSów? Ale nawet przy opcji maksymalnej 300 SMSów, kórych nie otrzymaliśmy, dostajemy 3 zł gratis z reklamacji, bo 300 x 0,15 = 45, a jeżeli nie jest to rozpatrywane proporcjonalnie, to im niższa kwota doładowania, tym więcej dostajemy gratis.mariusz9a pisze:Dają 48zł za te SMSy.
Pomyliłem się List od Polkomtela brzmi:tomek pisze:mariusz9a napisał/a:
Dają 48zł za te SMSy.
sporo zwracają widzę, ja "niestety" od razu dostałem SMSa po doładowaniu... Ciekawe czy zawsze przy obojętnie jakiej ilości promocyjnych SMSów za doładowanie zwracane jest 48zł czy jakoś proporcjonalnie do doładowania/ilości SMSów? Ale nawet przy opcji maksymalnej 300 SMSów, których nie otrzymaliśmy, dostajemy 3 zł gratis z reklamacji, bo 300 x 0,15 = 45, a jeżeli nie jest to rozpatrywane proporcjonalnie, to im niższa kwota doładowania, tym więcej dostajemy gratis.
To jest rekompensata po doładowaniu za 100zł czyli powinno być 300 SMS.Analiza danych zwartych w systemie wykazała , iż Pana numer nie został objęty ww. ofertą.
Zgłoszona reklamacja została rozpatrzona negatywnie. Jednakże w drodze indywidualnego podejścia do spraw naszych Klientów postanowiliśmy zasilić konto Pana numeru kwotą 54zł w dniu XX/YY/ZZZZr.
E tam indywidualna... Kto ma Simplusa niech zadzwoni pod numer 2603 - połączenie bezpłatne. Jak ktoś doładuje i nie otrzyma SMSów to piszcie reklamacjętomek pisze:mariusz9a napisał/a:
co to niby są a nigdzie o tym info nie ma
ja dostałem o tym info SMSem, ale faktycznie nie ma o tym nic na stronie Plusa. Być może jakaś promocja indywidualna?