Plus Internet Na kartę - Znikające środki

Tematy związane z Internetem Mobilnym.
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
nsrbeats
Nowy
Posty: 5
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 20 maja 2013, o 16:47

Plus Internet Na kartę - Znikające środki

Post autor: nsrbeats »

Witajcie.
Dzisiaj zaprezentuję Wam jak sieć Plus w bardzo prosty sposób może zrobić was w trąbę. Wszystko przedstawię Wam wraz ze screenshot-ami ekranu mojego telefonu żeby pokazać Wam na czym polega rzecz. Zatem do dzieła :-)

W piątek po południu (15:09) zorientowałem się że mój pakiet internetu dobiega końca (57652 KBYTES), więc ograniczyłem korzystanie z internetu do minimum, do czasu doładowania konta. Doładowałem je o godzinie 18:12 i takie potwierdzenie otrzymałem (18:12), oraz informację o tym że został aktywowany Pakiet Plus Internet bonus 1,7 GB (również 18:12):

https://skydrive.live.com/?cid=65491712 ... yod7-I7wZM

Wydawałoby się że wszystko w najlepszym porządku, więc sprawdzam dla pewności za pomocą kodu *121# i otrzymuję od Plusa (18:13) informację o tym że mam aktywne dwa pakiety Plus Internet Bonus, z czego jeden dobiega już prawie końca (36052 KBYTES), a drugi to "calak" (1797152 KBYTES) po doładowaniu, oraz pakiet nocny. Dwa pakiety aktywne?? Super... No to zaczynam ściągać, przecież po to doładowałem konto nie?? Dlatego jakie jest moje zdziwienie gdy połączenie z internetem zawiesza się (19:09), a ja otrzymuję informację, że Kończą Ci się środki na koncie. Pamiętaj aby doładować konto.
https://skydrive.live.com/?cid=65491712 ... NFchNxa1eg

Jak to?? Przecież doładowałem konto, a z otrzymanych od Plusa informacji korzystałem z aktywnych Pakietów Plus Internet Bonus???

Wraz z informacją o pustym koncie przyszła informacja o zakończeniu Pakietu Plus Internet bonus (19:09), więc wysyłam znów kod *121# i otrzymuję informację o tym że mam tylko jeden aktywny Pakiet (1771452 KBYTES), czyli pobrano z niego 25700 KBYTES.

https://skydrive.live.com/?cid=65491712 ... mTLI-Zu5mo

Nie rozumiem według jakiego systemu odbyło się rozliczenie mojego korzystania z usługi. Przecież miałem dwa aktywne pakiety, czemu zatem połączenie zostało rozliczone ze środków na koncie?? PRZECIEŻ TO JAWNE ZŁAMANIE REGULAMINU USŁUGI:

4 c. "Bonus można wykorzystać w czasie określonym w tabeli wskazanej w lit. a powyżej,
liczonym od momentu wysłania przez Polkomtel do Abonenta wiadomości SMS, o
której mowa w lit. b powyżej („Okres ważności Bonusa”). Moment wysłania
wiadomości SMS z dokładnością do minuty wysyłki można sprawdzić w szczegółach
wiadomości SMS informującej o przyznaniu Bonusa."


oraz

12. W pierwszej kolejności wykorzystywany jest Bonus, a następnie środki na koncie Abonenta,
zgodnie z Cennikiem taryfy Plus Internet na Kartę.

Dla zainteresowanych regulamin który obowiązuje w mojej usłudze:
http://internet.plus.pl/documents/59602 ... onusem.pdf

Niestety nie udało mi się załatwić problemu w BOK, pomimo 5 połączeń do nich i dwóch zgłoszeń do działu technicznego... To są jakieś jaja... Nikt nawet się nie ustosunkował do tego wszystkiego... Ale kwestię biura obsługi zostawimy sobie na następny raz...
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: Plus Internet Na kartę - Znikające środki

Post autor: Krzysiek_Plus »

nsrbeats pisze:Niestety nie udało mi się załatwić problemu w BOK, pomimo 5 połączeń do nich i dwóch zgłoszeń do działu technicznego
Czy możesz podać numer jednego z tych zgłoszeń?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
nsrbeats
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 20 maja 2013, o 16:47

Re: Plus Internet Na kartę - Znikające środki

Post autor: nsrbeats »

Jasne.
C00000000843242
C00000000843932.

Dodam, że przy tym drugim konsultant zapewnił mnie, że zostanę telefonicznie poinformowany o rozwiązaniu sprawy, co niestety nie nastąpiło...
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: Plus Internet Na kartę - Znikające środki

Post autor: Krzysiek_Plus »

nsrbeats proszę prześlij przez formularz następujące dane:

- imię i nazwisko;
- dokładny adres zamieszkania.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
nsrbeats
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 20 maja 2013, o 16:47

Re: Plus Internet Na kartę - Znikające środki

Post autor: nsrbeats »

No już wysłałem, ale co to ma do rzeczy, środki zniknęły w sposób niezgodny z regulaminem, a ja od 4 dni nie mogę tego u Was wyjaśnić... Ile będę czekać na zwrot niesłusznie pobranych środków??
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: Plus Internet Na kartę - Znikające środki

Post autor: Krzysiek_Plus »

nsrbeats myślę, że uda się jeszcze dziś (najpóźniej jutro). ;-)

W celu uniknięcia podobnej sytuacji w przyszłości zalecam w momencie zrealizowania zasilania i aktywacji pakietu bonusowego przerwać sesje i nawiązać połączenie ponownie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
nsrbeats
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 20 maja 2013, o 16:47

Re: Plus Internet Na kartę - Znikające środki

Post autor: nsrbeats »

Krzysiek_Plus pisze:nsrbeats myślę, że uda się jeszcze dziś (najpóźniej jutro). ;-)

W celu uniknięcia podobnej sytuacji w przyszłości zalecam w momencie zrealizowania zasilania i aktywacji pakietu bonusowego przerwać sesje i nawiązać połączenie ponownie.
No ale regulamin o tym nie traktował, więc skąd miałem wiedzieć, zwłaszcza że połączenie w smartphonie mam włączone cały czas i przy poprzednich doładowaniach problem nie występował...??? Miałem informację o 2 aktywnych pakietach, a nie jednym i potrzebie aktywacji drugiego poprzez wyłączenie połączenia, co przecież bym zrobił gdybym wiedział...
I dlaczego problemu nie udało mi się rozwiązać przez cztery dni, chociaż już dwa razy zgłoszenia do technicznego były rozwiązywane, tyle że mojej kasy wciąż nie ma... Dla mnie jeśli mam aktywny Pakiet to mam aktywny Pakiet, a jeśli nie to nie korzystam z neta... Straciłem 43,87 z konta i 2x5 zł na doładowania żeby dodzwonić się do działu obsługi, a problem wciąż nie rozwiązany.
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: Plus Internet Na kartę - Znikające środki

Post autor: Krzysiek_Plus »

nsrbeats pisze:I dlaczego problemu nie udało mi się rozwiązać przez cztery dni, chociaż już dwa razy zgłoszenia do technicznego były rozwiązywane, tyle że mojej kasy wciąż nie ma...
Zgłoszenie tego typu służą weryfikacji działania samej usługi, na ich podstawie usuwane są ewentualne błędy w sposobie rozliczania usług. Jednak na postawie takiego zgłoszenia środki nie są zwracane.

Zwrot środków następuje na podstawie reklamacji.

Sprawdź, być może środku zostały już zwrócone. ;-)
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
nsrbeats
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 20 maja 2013, o 16:47

Re: Plus Internet Na kartę - Znikające środki

Post autor: nsrbeats »

Malina, o to chodziło:) Dzięki:) Kasa jest z powrotem...
ODPOWIEDZ