Przedłużenie umowy a brak telefonu

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
monika.k
Nowy
Posty: 1
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 10 cze 2013, o 12:40

Przedłużenie umowy a brak telefonu

Post autor: monika.k »

Około dwa tygodnie temu została przedłużona umowa w abonamencie. Telefon, który miałam otrzymać to Nokia Lumia 620, jednak jak okazała się w jednym z oddziałów plusa na dolnym śląsku telefonu tego nie było na stanie. Pracownik powiedział mi, że telefon można zamówić. Tak też zrobiono. Miałam otrzymać go w przeciągu 3 dni, niestety do tej pory to się nie stało. Cały czas gdy dzwonię do salonu słyszę, że telefon będzie zamówiony. Niestety jest tak już od 2 tygodni. Czy doczekam się w końcu swojego telefonu? A jeśli nie to czy mogę już po przedłużeniu umowy zamówić go w sklepie online? Proszę o pilną odpowiedź.
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Przedłużenie umowy a brak telefonu

Post autor: Ewa_Plus »

Witaj monika.k,

ten telefon cieszy się dużym zainteresowaniem i dlatego tak szybko jego zapas się kończy. Podaj mi może w tym formularzu numer kontaktowy do siebie oraz numer dla którego chcesz przedłużyć umowę. Zobaczę wtedy co się da zrobić i może uda nam się umówić wysyłke tego telefonu do Ciebie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ