KONTAKT DO PRODUCENTA

Tematy związane z Internetem Mobilnym.
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
asusek
Początkujący PlusManiak
Posty: 23
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 20 maja 2013, o 23:02

KONTAKT DO PRODUCENTA

Post autor: asusek »

Witam.
Byłem z modem w punkcie Plus i powiedzieli mi, że muszę mieć kartę gwarancyjną.
Niestety karty gwarancyjnej nie mam, ale powiedzieli mi, żebym napisał do producenta, aby wyciągnąć kartę gwarancyjną.

Oto moje pytanie:
- Proszę o podanie kontaktu do producenta Plusa.


Pozdrawiam. :)
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: KONTAKT DO PRODUCENTA

Post autor: Krzysiek_Plus »

asusek a jaki producent?

W przypadku urządzeń marki Huawei, duplikat gwarancji można uzyskać na podstawie listu z załączonym dokumentem zakupu wysłanym na adres: HUAWEI, Biuro Logistyki, ul. Postępu 3, 02-676 Warszawa.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
asusek
Początkujący PlusManiak
Posty: 23
Rejestracja: 20 maja 2013, o 23:02

Re: KONTAKT DO PRODUCENTA

Post autor: asusek »

Czyli jakie podanie bo nie wiem o co chodzi :D?
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: KONTAKT DO PRODUCENTA

Post autor: Krzysiek_Plus »

asusek podanie powinno zawierać:

- Twoje dane
- kopie dowodu zakupu
- informacje, ze chce uzyskać duplikat gwarancji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
asusek
Początkujący PlusManiak
Posty: 23
Rejestracja: 20 maja 2013, o 23:02

Re: KONTAKT DO PRODUCENTA

Post autor: asusek »

Czyli mam napisać podanie ?
I wysłać im tak?
A kopie dowodu zakupu to czyli co?
Bo ja mam tylko umowę.
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: KONTAKT DO PRODUCENTA

Post autor: Krzysiek_Plus »

asusek pisze:I wysłać im tak?
Tak
asusek pisze:A kopie dowodu zakupu to czyli co?
Bo ja mam tylko umowę.
Tak, kopia umowy może być również. ;-)
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
asusek
Początkujący PlusManiak
Posty: 23
Rejestracja: 20 maja 2013, o 23:02

Re: KONTAKT DO PRODUCENTA

Post autor: asusek »

Wysłać listem poleconym?
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: KONTAKT DO PRODUCENTA

Post autor: Krzysiek_Plus »

asusek może być również listem zwykłym, wybór tobie pozostawiam. :-)
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
przemekkk
PlusManiak
Posty: 132
Rejestracja: 24 kwie 2013, o 19:20

Re: KONTAKT DO PRODUCENTA

Post autor: przemekkk »

Czyli użytkownik bierze internet w abonamencie + modem w salonie Plusa a jak się zepsuje urządzenie, to muszę pisać o duplikat karty gwarancyjnej w przypadku naprawy gwarancyjnej?
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: KONTAKT DO PRODUCENTA

Post autor: Krzysiek_Plus »

przemekkk jeśli zagubisz oryginał dołączony standardowo do modemu to tak. W innym wypadku producent nie przyjmie sprzętu w ramach gwarancji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
asusek
Początkujący PlusManiak
Posty: 23
Rejestracja: 20 maja 2013, o 23:02

Re: KONTAKT DO PRODUCENTA

Post autor: asusek »

Mam jeszcze jedno pytanie :
- ile się czeka na odpowiedz czy wyślą mi ten duplikat karty gwarancyjnej?
- czy za to się płaci?
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: KONTAKT DO PRODUCENTA

Post autor: Krzysiek_Plus »

1. Tak, zostanie wysłany listem poleconym. (oczywiście w wniosku/podaniu należy podać adres na który chcemy otrzyma duplikat. Można podać dodatkowo adres e-mail)
2. Bezpłatne.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
asusek
Początkujący PlusManiak
Posty: 23
Rejestracja: 20 maja 2013, o 23:02

Re: KONTAKT DO PRODUCENTA (POMOC)

Post autor: asusek »

Witam.
Jak wcześniej pisałem zgubiłem kartę gwarancyjną do modemu.
Zrobiłem to co Pan kazał czyli wysłałem listem poleconym podanie o duplikat karty gwarancyjnej.
I przed chwilą przyszedł list z odpowiedzią :

Szanowny Kliencie,
W celu wystawienia duplikatu faktury,proszę o wysłanie zgłoszenia do bezpośredniego sprzedawcy.
Umieszczenie informacji o numerze IMEI zakupionego aparatu lub numerze faktury ułatwi i przyśpieszy rozpatrzenie wniusku.


O co tu chodzi...?
Modem jak nie działał tak nie działa a duplikat nadal nie mogę się doprosić .
Proszę o szybką POMOC ;<
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: KONTAKT DO PRODUCENTA

Post autor: Krzysiek_Plus »

asusek , a Twój wniosek zawierał wszystkie informacje i dokumenty?
Krzysiek_Plus pisze:- Twoje dane
- kopie dowodu zakupu
- informacje, ze chce uzyskać duplikat gwarancji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
asusek
Początkujący PlusManiak
Posty: 23
Rejestracja: 20 maja 2013, o 23:02

Re: KONTAKT DO PRODUCENTA

Post autor: asusek »

Tak jak najbardziej.
Wszystko napisałem co Pan wyżej wymienił.

EDIT:

I co związku z tym mam zrobić?
Iść do punktu Plusa i pokazać im ten list.?
Ostatnio zmieniony 8 lip 2013, o 11:22 przez Krzysiek_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączenie postów. Nie pisz post pod postem - korzystaj z możliwości jego edycji.
ODPOWIEDZ