KONTAKT DO PRODUCENTA
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 23
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 20 maja 2013, o 23:02
KONTAKT DO PRODUCENTA
Witam.
Byłem z modem w punkcie Plus i powiedzieli mi, że muszę mieć kartę gwarancyjną.
Niestety karty gwarancyjnej nie mam, ale powiedzieli mi, żebym napisał do producenta, aby wyciągnąć kartę gwarancyjną.
Oto moje pytanie:
- Proszę o podanie kontaktu do producenta Plusa.
Pozdrawiam. :)
Byłem z modem w punkcie Plus i powiedzieli mi, że muszę mieć kartę gwarancyjną.
Niestety karty gwarancyjnej nie mam, ale powiedzieli mi, żebym napisał do producenta, aby wyciągnąć kartę gwarancyjną.
Oto moje pytanie:
- Proszę o podanie kontaktu do producenta Plusa.
Pozdrawiam. :)
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: KONTAKT DO PRODUCENTA
asusek a jaki producent?
W przypadku urządzeń marki Huawei, duplikat gwarancji można uzyskać na podstawie listu z załączonym dokumentem zakupu wysłanym na adres: HUAWEI, Biuro Logistyki, ul. Postępu 3, 02-676 Warszawa.
W przypadku urządzeń marki Huawei, duplikat gwarancji można uzyskać na podstawie listu z załączonym dokumentem zakupu wysłanym na adres: HUAWEI, Biuro Logistyki, ul. Postępu 3, 02-676 Warszawa.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: KONTAKT DO PRODUCENTA
Czyli jakie podanie bo nie wiem o co chodzi :D?
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: KONTAKT DO PRODUCENTA
asusek podanie powinno zawierać:
- Twoje dane
- kopie dowodu zakupu
- informacje, ze chce uzyskać duplikat gwarancji.
- Twoje dane
- kopie dowodu zakupu
- informacje, ze chce uzyskać duplikat gwarancji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: KONTAKT DO PRODUCENTA
Czyli mam napisać podanie ?
I wysłać im tak?
A kopie dowodu zakupu to czyli co?
Bo ja mam tylko umowę.
I wysłać im tak?
A kopie dowodu zakupu to czyli co?
Bo ja mam tylko umowę.
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: KONTAKT DO PRODUCENTA
Takasusek pisze:I wysłać im tak?
Tak, kopia umowy może być również.asusek pisze:A kopie dowodu zakupu to czyli co?
Bo ja mam tylko umowę.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: KONTAKT DO PRODUCENTA
Wysłać listem poleconym?
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: KONTAKT DO PRODUCENTA
asusek może być również listem zwykłym, wybór tobie pozostawiam.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: KONTAKT DO PRODUCENTA
Czyli użytkownik bierze internet w abonamencie + modem w salonie Plusa a jak się zepsuje urządzenie, to muszę pisać o duplikat karty gwarancyjnej w przypadku naprawy gwarancyjnej?
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: KONTAKT DO PRODUCENTA
przemekkk jeśli zagubisz oryginał dołączony standardowo do modemu to tak. W innym wypadku producent nie przyjmie sprzętu w ramach gwarancji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: KONTAKT DO PRODUCENTA
Mam jeszcze jedno pytanie :
- ile się czeka na odpowiedz czy wyślą mi ten duplikat karty gwarancyjnej?
- czy za to się płaci?
- ile się czeka na odpowiedz czy wyślą mi ten duplikat karty gwarancyjnej?
- czy za to się płaci?
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: KONTAKT DO PRODUCENTA
1. Tak, zostanie wysłany listem poleconym. (oczywiście w wniosku/podaniu należy podać adres na który chcemy otrzyma duplikat. Można podać dodatkowo adres e-mail)
2. Bezpłatne.
2. Bezpłatne.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: KONTAKT DO PRODUCENTA (POMOC)
Witam.
Jak wcześniej pisałem zgubiłem kartę gwarancyjną do modemu.
Zrobiłem to co Pan kazał czyli wysłałem listem poleconym podanie o duplikat karty gwarancyjnej.
I przed chwilą przyszedł list z odpowiedzią :
Szanowny Kliencie,
W celu wystawienia duplikatu faktury,proszę o wysłanie zgłoszenia do bezpośredniego sprzedawcy.
Umieszczenie informacji o numerze IMEI zakupionego aparatu lub numerze faktury ułatwi i przyśpieszy rozpatrzenie wniusku.
O co tu chodzi...?
Modem jak nie działał tak nie działa a duplikat nadal nie mogę się doprosić .
Proszę o szybką POMOC ;<
Jak wcześniej pisałem zgubiłem kartę gwarancyjną do modemu.
Zrobiłem to co Pan kazał czyli wysłałem listem poleconym podanie o duplikat karty gwarancyjnej.
I przed chwilą przyszedł list z odpowiedzią :
Szanowny Kliencie,
W celu wystawienia duplikatu faktury,proszę o wysłanie zgłoszenia do bezpośredniego sprzedawcy.
Umieszczenie informacji o numerze IMEI zakupionego aparatu lub numerze faktury ułatwi i przyśpieszy rozpatrzenie wniusku.
O co tu chodzi...?
Modem jak nie działał tak nie działa a duplikat nadal nie mogę się doprosić .
Proszę o szybką POMOC ;<
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: KONTAKT DO PRODUCENTA
asusek , a Twój wniosek zawierał wszystkie informacje i dokumenty?
Krzysiek_Plus pisze:- Twoje dane
- kopie dowodu zakupu
- informacje, ze chce uzyskać duplikat gwarancji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: KONTAKT DO PRODUCENTA
Tak jak najbardziej.
Wszystko napisałem co Pan wyżej wymienił.
EDIT:
I co związku z tym mam zrobić?
Iść do punktu Plusa i pokazać im ten list.?
Wszystko napisałem co Pan wyżej wymienił.
EDIT:
I co związku z tym mam zrobić?
Iść do punktu Plusa i pokazać im ten list.?
Ostatnio zmieniony 8 lip 2013, o 11:22 przez Krzysiek_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączenie postów. Nie pisz post pod postem - korzystaj z możliwości jego edycji.
Powód: Połączenie postów. Nie pisz post pod postem - korzystaj z możliwości jego edycji.