Witam ;)
Od jakichś 4-5 dni mam problem z połączeniem się z internetem 3g. Wszystko było normalnie, do czasu tej nieszczęsnej nocy, kiedy powoli modem tracił na sile aż w końcu zrywał połączenie. Mianowicie sytuacja wyglądała tak, standardowo śmigał na HSDPA, następnie ni z gruchy ni pietruchy uciekł na 3g i EDGE a na koniec przy klikaniu "Połącz" niby łączył, łapał połączenie, nie przesyłały się żadne dane i po 15-20 sek sam się rozłączał.
Dzwoniłem już do Biura Obsługi, rozmawiałem z konsultantem, kazał mi sprawdzić połączenie 2g, Narzędzia->Ustawienia, łącz domyślnie przez Internet 2g i tu o dziwo wszystko działa, no ale wiadomo szału nie ma GPRS/EDGE czasem jednak wymaga się więcej ;)
Z tego co wiem problem został zgłoszony "wyżej" i na telefon dostałem nr tego zgłoszenia.
Jednak czy dało by się może jakoś sprawdzić, czy dopytać czy w tym przypadku jest jakiś większy problem? Czy to może nadajniki, czy może jednak u mnie coś nie tak?
Modem: ZTE MF699
Miejscowość: Knurów (Górny Śląsk)
Dodam, że wszystko działało jak najlepiej, nic nie ruszałem, nie zmieniałem w ustawieniach, nie dotykałem.
Byłbym bardzo wdzięczny za jakąkolwiek informacje, pozdrawiam ;)
Problem z połączeniem
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 3
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 26 cze 2013, o 00:21
Re: Problem z połączeniem
Hmm.. forum, które leczy ;D
Może faktycznie coś było robione "wyżej" na szczęście dawne połączenie wróciło i już jest jak najbardziej w porządku, póki co. Do połączeń doszedł mi jakiś Optimizer, którego wcześniej na pewno nie było.
Niemniej dzięki i przepraszam za kłopot. Miłego dnia ;)
Może faktycznie coś było robione "wyżej" na szczęście dawne połączenie wróciło i już jest jak najbardziej w porządku, póki co. Do połączeń doszedł mi jakiś Optimizer, którego wcześniej na pewno nie było.
Niemniej dzięki i przepraszam za kłopot. Miłego dnia ;)
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Problem z połączeniem
Super, że już wszystko wróciło do normy . Jeśli jednak problem by powrócił daj znać.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z połączeniem
Witam ;)
Problem powrócił. Wczoraj ok, dziś niestety..
Problem powrócił. Wczoraj ok, dziś niestety..
Daje znać.Krzysiek_Plus pisze:Jeśli jednak problem by powrócił daj znać.
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Problem z połączeniem
shadi jeśli problem występuje dalej, proszę prześlij numer usługi Plus Internet oraz krótki opis problemu przez ten formularz.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ