blokada
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 2
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 4 lip 2013, o 22:24
blokada
Czy jest możliwość ustawienia jakiejś blokady, aby się włączała po wykorzystaniu obowiązujących minut w abonamencie ? Np jak mam 200 minut i wykorzystam aby było blokowane by nie zaskoczył nas potem gigantyczny rachunek ? Bądź chociaż jakiś ustawiony sms który nas potem o tym poinformuje ze pakiet został wykorzystany ?
Re: blokada
Tylko to jest http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... 1235049872
http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... faqid=3239
Minuty możesz sprawdzać na bieżąco: http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... faqid=1397
http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... faqid=3239
Minuty możesz sprawdzać na bieżąco: http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... faqid=1397
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: blokada
theo rozwiązania podpowiedziane przez obcego są bardzo trafne.
Nie dysponujemy usługą całkowitej blokady połączeń po przekroczeniu określonej ilości minut lub wysokości kosztów.
Nie dysponujemy usługą całkowitej blokady połączeń po przekroczeniu określonej ilości minut lub wysokości kosztów.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ