blokada

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
theo
Nowy
Posty: 2
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 4 lip 2013, o 22:24

blokada

Post autor: theo »

Czy jest możliwość ustawienia jakiejś blokady, aby się włączała po wykorzystaniu obowiązujących minut w abonamencie ? Np jak mam 200 minut i wykorzystam aby było blokowane by nie zaskoczył nas potem gigantyczny rachunek ? Bądź chociaż jakiś ustawiony sms który nas potem o tym poinformuje ze pakiet został wykorzystany ?
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: blokada

Post autor: Magda_Plus »

theo rozwiązania podpowiedziane przez obcego są bardzo trafne.

Nie dysponujemy usługą całkowitej blokady połączeń po przekroczeniu określonej ilości minut lub wysokości kosztów.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ