Opłata jest naliczana tylko za dostęp do serwisu IPLI, w przypadku pakietu nie ma żadnych dodatkowych opłat, czyli w przypadku Twojej taryfy nie trzeba wykonać żadnych dodatkowych czynności gdyż serwis przy tej taryfie nie jest aktywny.atu123 pisze:Proszę o info. czy powinienem wyłączyć tak pakiet aby nie ponosić dodatkowych kosztów i ewentulnie jak to dokonać?
Plus online - nie działa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Plus online - nie działa
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Plus online - nie działa
Witam
Kilka dni temu przedłużyłem umowę na internet LTE na taryfę "Ja + POWER LTE 60GB" (poprzednio pakiet 20 GB).
W plus online plan taryfowy zmienił się ok, jednak " Twoje aktywne pakiety", a więc zakładka gdzie mogę monitorować aktualny transfer zmieniła się na pakiet 500MB, zamiast jak rozumiem na 60GB. Wygląda to jak na rysunku poniżej:
http://ifotos.pl/z/sxqaxxh
Kiedy można się spodziewać zmiany na aktualny pakiet, tak abym mógł śledzić moje aktualne zużycie?
Pozdrawiam i z góry dziękuję za odpowiedź.
Kilka dni temu przedłużyłem umowę na internet LTE na taryfę "Ja + POWER LTE 60GB" (poprzednio pakiet 20 GB).
W plus online plan taryfowy zmienił się ok, jednak " Twoje aktywne pakiety", a więc zakładka gdzie mogę monitorować aktualny transfer zmieniła się na pakiet 500MB, zamiast jak rozumiem na 60GB. Wygląda to jak na rysunku poniżej:
http://ifotos.pl/z/sxqaxxh
Kiedy można się spodziewać zmiany na aktualny pakiet, tak abym mógł śledzić moje aktualne zużycie?
Pozdrawiam i z góry dziękuję za odpowiedź.
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Plus online - nie działa
Pakiet 60 GB jest już aktywny, ale niestety na obecną chwile w tej promocji nie ma wglądu na wykorzystanie z poziomu Plus Online.panee pisze:W plus online plan taryfowy zmienił się ok, jednak " Twoje aktywne pakiety", a więc zakładka gdzie mogę monitorować aktualny transfer zmieniła się na pakiet 500MB, zamiast jak rozumiem na 60GB
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Plus online - nie działa
A z jakiego poziomu można uzyskać wgląd?
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Plus online - nie działa
panee, ilość wykorzystanych danych możesz sprawdzać wysyłając wiadomość SMS o treści U na numer 2580 (koszt 0,29zł).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Plus online - nie działa
Dzięki za odpowiedź.
Mam jeszcze jedno pytanie.
W PLUS Online, w zakładce Twój profil -> Twoje dane, jest pole:
Data wygaśnięcia promocji: 17.12.2016.
Czy to oznacza, że po roku korzystania jeśli nie podpisywałbym z Państwem nowej umowy, a obecna zostanie przedłużona na czas nieokreślony (o ile zostanie?) miesięczny abonament wzrośnie, bo nie będzie w ramach oferty promocyjnej?
Pozdrawiam
Mam jeszcze jedno pytanie.
W PLUS Online, w zakładce Twój profil -> Twoje dane, jest pole:
Data wygaśnięcia promocji: 17.12.2016.
Czy to oznacza, że po roku korzystania jeśli nie podpisywałbym z Państwem nowej umowy, a obecna zostanie przedłużona na czas nieokreślony (o ile zostanie?) miesięczny abonament wzrośnie, bo nie będzie w ramach oferty promocyjnej?
Pozdrawiam
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Plus online - nie działa
No tak, na czas nieoznaczony, czyli w dowolnym momencie będzie możliwość z rezygnowania w trybie 30 dniowym.panee pisze:Czy to oznacza, że po roku korzystania jeśli nie podpisywałbym z Państwem nowej umowy, a obecna zostanie przedłużona na czas nieokreślony (o ile zostanie?)
To zależy od promocji z której skorzystałeś, jeśli w ramach niej uzyskujesz jakiś rabat itp i regulamin określa, że jest on przyzywany tylko na okres promocji to tak wtedy będzie inna opłata,, w innym przypadku pozostanie bez zmian.panee pisze:miesięczny abonament wzrośnie, bo nie będzie w ramach oferty promocyjnej?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Plus online - nie działa
Dzięki
Jak dotrze do mnie pocztą umowa to ją przestudiuję.
Na razie dostałem tylko sms-a o treści:
"Witaj! Od dzis korzystasz z oferty ?Ja POWER LTE 2.0-tylko SIM-krotka umowa-50proc. taniej dla Stalych Klientow. Pozdrawiamy Plus"
Tak, że zderzając to z Pana wypowiedzią, wygląda jakby cena po roku miała wzrosnąć.
Jak dotrze do mnie pocztą umowa to ją przestudiuję.
Na razie dostałem tylko sms-a o treści:
"Witaj! Od dzis korzystasz z oferty ?Ja POWER LTE 2.0-tylko SIM-krotka umowa-50proc. taniej dla Stalych Klientow. Pozdrawiamy Plus"
Tak, że zderzając to z Pana wypowiedzią, wygląda jakby cena po roku miała wzrosnąć.
Re: Plus online - nie działa
Mam jeszcze dwa pytania:
1. Po cesji umowy, w jakim czasie można spodziewać się zmian w "Plus online"? Dzisiaj w moim przypadku mija 7 dzień i nadal widnieją tam ("Plus online") dane osobowe cedenta, a nie cesjonariusza.
2. W dniu dzisiejszym mam problem z zalogowaniem się do "Plus online" z android-owej aplikacji korzystając z internetu LTE Plus. Jeśli korzystam z internetu innego dostawcy logowanie przebiega prawidłowo. W czym może być problem?
Z góry dziękuję za odpowiedzi.
1. Po cesji umowy, w jakim czasie można spodziewać się zmian w "Plus online"? Dzisiaj w moim przypadku mija 7 dzień i nadal widnieją tam ("Plus online") dane osobowe cedenta, a nie cesjonariusza.
2. W dniu dzisiejszym mam problem z zalogowaniem się do "Plus online" z android-owej aplikacji korzystając z internetu LTE Plus. Jeśli korzystam z internetu innego dostawcy logowanie przebiega prawidłowo. W czym może być problem?
Z góry dziękuję za odpowiedzi.
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Plus online - nie działa
panee,
1. Tak do 7 dni, jeśli nie było żadnych błędów i nieprawidłowości w dokumentach.
2. Czy masz ustawiony APN: plus?
1. Tak do 7 dni, jeśli nie było żadnych błędów i nieprawidłowości w dokumentach.
2. Czy masz ustawiony APN: plus?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Plus online - nie działa
1. Nadal nie mam zaktualizowanych danych.
2. Po dodaniu APN: plus (bez użytkownika i hasła, AUTH: Automatycznie) i restarcie routera (B593-22) logowanie do aplikacji plus online działa ok.
PS. W temacie APN, miałem ustawiony tylko internet, jest to APN, którego nie mogę usunąć. Zostawić dwa APN-y?
Dziękuję za pomoc
2. Po dodaniu APN: plus (bez użytkownika i hasła, AUTH: Automatycznie) i restarcie routera (B593-22) logowanie do aplikacji plus online działa ok.
PS. W temacie APN, miałem ustawiony tylko internet, jest to APN, którego nie mogę usunąć. Zostawić dwa APN-y?
Dziękuję za pomoc
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Plus online - nie działa
W takim wypadku możliwe, że cesja nie została zrealizowana.panee pisze:1. Nadal nie mam zaktualizowanych danych.
W przypadku routera logowanie powinno działać niezależnie od APN, być może była to kwestia tylko resetu routera.panee pisze:2. Po dodaniu APN: plus (bez użytkownika i hasła, AUTH: Automatycznie) i restarcie routera (B593-22) logowanie do aplikacji plus online działa ok.
PS. W temacie APN, miałem ustawiony tylko internet, jest to APN, którego nie mogę usunąć. Zostawić dwa APN-y?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Plus online - nie działa
Czy są jakieś problemy z plus online?
Pytam, bo w zakładce faktury mam: "Przepraszamy, chwilowo nie możemy wyświetlić listy faktur. Prosimy spróbować później". To ogólny problem, czy coś z moim kontem nie tak?
Pytam, bo w zakładce faktury mam: "Przepraszamy, chwilowo nie możemy wyświetlić listy faktur. Prosimy spróbować później". To ogólny problem, czy coś z moim kontem nie tak?
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Plus online - nie działa
panee, tak występowały problemy, ale na obecną chwile nie powinno być już problemu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Plus online - nie działa
U mnie niestety cały czas: