Plus online - nie działa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Daniel_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1629
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01
Re: Plus online - nie działa
KamilPowerLte, sprawdzę, czy jest to wynikiem zmiany, czy błędu. Co do samych prac serwisowych to są prowadzone co jakiś czas i nie była to awaria.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Szalony PlusManiak
- Posty: 492
- Rejestracja: 16 sty 2015, o 00:10
Re: Plus online - nie działa
Część danych jest już widoczna. Pokazało się zużycie pakietów dla numeru internetowego, dla numeru głosowego nadal nie są wyświetlane wszystkie informacje. Na numerze głosowym pojawiły się Pakiet Wymienny UE i Pakiet IPLA. Rano nie były widoczne więc pewnie powoli uruchamiają kolejne moduły na serwisie.
- Daniel_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1629
- Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01
Re: Plus online - nie działa
KamilPowerLte, otrzymałem informację, że podgląd do zużycia pakietu internetowego na numerze głosowym powinna zostać jutro przywrócona
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ